2016-08-30, 11:08
Medlem
Skulle vilja prova thaimassage i Lund. Någon som har bra Tips?

/Snobben
Citera
2016-08-30, 12:40
Medlem
Nån som vet nån thaimassage med HE i Skaraborg?
Citera
2016-08-30, 21:08
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snobben99
Skulle vilja prova thaimassage i Lund. Någon som har bra Tips?

/Snobben

55

/Antex
Citera
2016-08-31, 02:53
Medlem
hej! har en utlandsk dator (de fattas vissa bokstaver), men i alla fall.
Ar de någon som har koll på om de går att få ett HE under thaimassage i norrkøping alternativt linkøping?
Citera
2016-08-31, 19:04
Medlem
Alla ni som efterfrågar massage!

www.thaimassageguiden.se

Det kan väl inte vara så svårt!
Skriv gärna en recension efter ert besök.
Citera
2016-08-31, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatskull
Såvida "hon" inte är ett troll, "hon" hade problem att svara på raka frågor.
Det finns såklart tjejer i salongerna som är bi, men i det stora hela är kvinnor inte ens välkomna. Främst för att chansen till extrapengar är väldigt liten, men även andra orsaker.

Skitsnack!
Citera
2016-09-01, 17:48
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Skitsnack!

På vilket sätt menar du? På salonger inriktade på extratjänster vet man att det inte blir några extrapengar om man masserar damer. Många tycker dessutom inte om att massera kvinnor(liksom en del andra kategorier).

Andra salonger, som inte har den inriktningen, har många kvinnor som stammisar, de är ofta mer lojala än män. Dessutom är alltför många män inte intresserade av salonger som inte ger extra.

Å andra sidan vet jag att du varit i svängen länge, så har du en annan infallsvinkel lyssnar jag gärna.
Citera
2016-09-02, 06:58
Medlem
Citat:
På vilket sätt menar du? På salonger inriktade på extratjänster vet man att det inte blir några extrapengar om man masserar damer. Många tycker dessutom inte om att massera kvinnor(liksom en del andra kategorier).

Andra salonger, som inte har den inriktningen, har många kvinnor som stammisar, de är ofta mer lojala än män. Dessutom är alltför många män inte intresserade av salonger som inte ger extra.

Å andra sidan vet jag att du varit i svängen länge, så har du en annan infallsvinkel lyssnar jag gärna.

Bullsh**, frugan frekventerar salonger lika ofta som mig. Hon är alltid välkommen och nöjd.
Citera
2016-09-02, 15:00
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whiplash666
Bullsh**, frugan frekventerar salonger lika ofta som mig. Hon är alltid välkommen och nöjd.

Bra för henne. Går hon till oljesmetare då?
Citera
2016-09-02, 20:13
Medlem
Citat:

Bifall. Inte lika kategoriskt kanske.
Det finns salonger/massöser som inte masserar kvinnor. Hur stor andel vet jag inte, men jag har sett det själv vid drop in, hört kvinnor nekade per telefon, massöser som sagt det uttryckligen, kvinnliga kunder som sagt att de haft svårt att boka etc.

Tror det varit uppe i tråden förut.
Citera
2016-09-04, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Salonger som inte är listade på TMG ger inte sämre massage.
Har själv erfarenhet av ett par salonger.

Salonger som får dåliga recensioner på TMG brukar avregistrera sig där. Har sett rätt många exempel på det i lilla Skåne.
Citera
2016-09-09, 08:08
Medlem
Skvistens avatar
Vad är ok att göra med tjejen om man kommit överrens om B2B?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in