2016-08-16, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Kul matematik. Hur kan någon tro att thaiverksamheten kan bära sig utan att ta in någon form av extrainkomster?

Hävdar att det finns de som går runt utan "extra".. .men utan skattefiffel är det nog svårt att få lönsamhet.
Citera
2016-08-16, 16:19
Medlem
vadskalljagtros avatar
Jag är en tjej som är bi skulle gärna vilja få "Happy ending på tjejvis då ". Men det är väl inte att tänka på? Eller vad tror ni?
Citera
2016-08-16, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Hävdar att det finns de som går runt utan "extra".. .men utan skattefiffel är det nog svårt att få lönsamhet.

Om du har riktigt låg hyra, tar 500 kr/kund och jobbar hårt funkar det. Fast många köper salonger svart och börjar på ganska kraftigt minus.

Att så många salonger får bomma, även med extra, är ingen nyhet. De vill så gärna vara ägare att de slår dövörat till när någon med ekonomiskt sinne förklarar hur många kunder per dag som behövs bara för att dra runt en större salong med bra läge.

Faranger vet ändå ingenting liksom, man lyssnar hellre på de thai som ljuger rumpan av sig om sina intäkter.
Citera
2016-08-16, 16:55
Medlem
Och det finns ingen garanti. Många av salongerna där riktigt bra massöser jobbar ensamma och har stort kundunderlag går i putten. Tyvärr, för det är den typen av salonger jag helst går på.

Bortsett att det är svårt att gå runt sliter det oerhört på kroppen att massera ex. fyra kunder dagligen sju dagar i veckan och sitta ensam i en salong tio timmar om dagen. Har man inte oerhört bra teknik slits leder rejält.

Att anställa är sällan ett alternativ tyvärr, då är kalkylen körd. Men framförallt måste man hitta någon som håller samma kvalitet massagemässigt, annars skrämmer man bort stamkunder. till det att det är riskabelt att lämna någon ensam i salongen. Mycket grejer som får ben..
Citera
2016-08-16, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadskalljagtro
Jag är en tjej som är bi skulle gärna vilja få "Happy ending på tjejvis då ". Men det är väl inte att tänka på? Eller vad tror ni?

Jodå inga problem, bara ut o testa ska du se.
Citera
2016-08-16, 22:05
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadskalljagtro

Det har skrivits recensioner av en tjej som lyckats bra.
Citera
2016-08-16, 22:21
Medlem
vadskalljagtros avatar
Citat:
Toppen! MEN var är den recentionen av alla 751 sidor...
Citera
2016-08-16, 22:27
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:

Såvida "hon" inte är ett troll, "hon" hade problem att svara på raka frågor.
Det finns såklart tjejer i salongerna som är bi, men i det stora hela är kvinnor inte ens välkomna. Främst för att chansen till extrapengar är väldigt liten, men även andra orsaker.
Citera
2016-08-17, 00:33
Medlem
Vart i Örebro eler runt om finns den billigaste massagen? 30min antar jag att det då blir om man vill komma ned i pris.

Tack.på.förhand
Citera
2016-08-17, 01:41
Medlem
läs TMG
Citera
2016-08-18, 16:00
Medlem
Ny i gamet.

Har varit på 5 olika salonger i Malmö, och fått utdelning varje gång.

Problemet är, att nästan alla massörer har varit i 35-50 års åldern..

Visst, dom är mer erfarna, men är intresserad av lite yngre förmågor med sillisar, börjar bli lite tjatigt med hängpattar nu.

Några tips eller förslag? Jobbar dom yngre tidigare på dygnet kanske? Alla mina besök har varit precis innan stängning.
Citera
2016-08-18, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylvein
Ny i gamet.

Har varit på 5 olika salonger i Malmö, och fått utdelning varje gång.

Problemet är, att nästan alla massörer har varit i 35-50 års åldern..

Visst, dom är mer erfarna, men är intresserad av lite yngre förmågor med sillisar, börjar bli lite tjatigt med hängpattar nu.

Några tips eller förslag? Jobbar dom yngre tidigare på dygnet kanske? Alla mina besök har varit precis innan stängning.
Ja, dom unga stiger upp kl 6 och börjar jobba halv sju.😂 Väldigt fräscha och nyduschade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in