2016-09-09, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
exakt så.
när jag stöter på vilken jäkla åsikt som helst som jag tycker är käpprätt åt…..så är det ju åsikten som sådan jag ev ger mig på, inte fan är det människan som står för den.

Vill du låta en pojke bada i ett badhus med människor som tycker han är en äcklig "neger" eller "blatte"?

Ett mångkulturellt samhälle måste ju komma fram till vissa gemensamma regler.
Och är ju just detta det Europa som tagit emot många flyktingar pysslar med just nu.
Liksom inget farligt…utan rätt normalt.

Så varför kallar du personer med sådana åsikter för idioter? Om du inte har något emot människan.

Nej, jag hade inte sänt min son till ett sådant badhus om han var mörkhyad.

De som tycker Anna bör anpassa sig är ju en del av att utarbeta dessa gemensamma regler.
Citera
2016-09-09, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmaiLiu2
Svara inte merapi, han är ett sk åsiktstroll, sitter antagligen och runkar till vartenda svar han får på flashback.

Problemet är just det att syrianerna har rätt, svenska tjejer har noll självrespekt, duger därför att knulla med men inte så mycket mer.

Jag är ledsen men dagens svenska tjejer är tyvärr helt körda, kanske kan invandringen här faktiskt påverka positivt att nästa generation svenska tjejer växer upp med lite sundare värderingar och förhoppningsvis får lite mer självkänsla.

självkänsla = själkännedom, förmågan att förstå sig själv och uppfatta sina egna förmågor/ behov någorlunda korrekt.

Och jepp självklart så ska ju kvinnor läras att uppfatta att de INTE är sexuellt intresserade eller inte vill knulla (om det nu inte är just du då på andra sidan då ska de ju självklart vilja knulla för att du sen ska kunna förakta dem) ….det är ju sanningen…inte kvinnornas faktiska egna sexualitet och självkännedom därom, utan din jävla osäkerhet som man.

kivnnors självkännedom/ självkänsla ska vara att se till att vara osäkra män till lags i alla lägen. Aldrig sig själva, nej usch! då vill ju kvinnor bara knulla…och då ska de ju föraktas eftersom kivnnor som gillar knulla gör osäkra män livrädda...
Senast redigerad av Merapi 2016-09-09 kl. 00:13.
Citera
2016-09-09, 00:09
Medlem
asameras avatar
Citat:
varför skulle jag, eller någon annan, inte kunna utgå från det?
Det finns logik i kvinnors generella syn på sex…jag är kåt du är kåt alltså har vi sex, sen är det fint med det inget förakt för någon part, vi gjorde detta tillsammans.
Mäns generella och traditionella syn: jag är kåt, du är kåt, jag ska ha rätt tjata på dig tills du ger efter du ska inte ha någon rätt ge efter för mig eller ens ha sex (fast du vill) gör du det och ligger med mig så är du en äcklig hora som ska spottas på…är ju helt jävla sjukt och rent ologiskt i grunden.

Och gudskelov att den typen av tänk för länge sen är borta från vår gemensamma syn på sex i svenska samhället. Att 2016, i Europa, knalla runt och tänka på detta sättet, i en tid där det finns både preventivmedel, fri aborträtt och faderskapstest då är det fasen synd om en, för då har man inte mycket självkritik i skallen.

För att det är helt fel. Vad vinner du på att utgå från något som är helt fel? Jag tror ingen annan är lika I--befriad som du.

Hehehe. Vilka är ni eller vi eller de eller alla som gör 'det' tillsammans. Låt summera det för dig, jo det är 20 spanjorer, 40 italienare, 40 syd afrikaner, 30 greker, 35 svenskar, 70 brasilianare, 60 ungrare, 70 syrianer, 80 danskar, 120 tyskar, 20 bulgarer, 100 holländare, 96 etiopier, 100 kineser, 100 amerikaner etc etc etc. Det blir en hel del, hehehe. Men det fina är ju att...vi/ni/de/alla gör det tillsammans. LMAO!!!! Ditt tankesätt är så fruktansvärt billigt.

Vilken man tjatar för sex????? Det skulle jag aldrig göra!!! Är bättre när tjejen får tjata!
Du tänker enormt fel. Givetvis har kvinnan en värdighet inom alla kulturer världen över. Men man kan visa sig på helt olika sätt som kvinna. Ta en geisha i japan som exempel, där det räcker att hon visar ena handleden för att kunna stimulera en man. Det är det här som är det fina. Hon porträtterar kvinnans skönhet och mannens åtrå på detta sätt. Vad du gör när du är beredd att slänga dig till höger och vänster blir bara billigt. Självklart tycker alla världens killar att du blir billig. Du missbrukar betydelsen av kärlek. Det är klart som tusan att du upplevs som billig, med rätta. För om du verkligen vill ha en man då kan du låta honom tråna efter dig under en lång tid. Det är ju det som är det fina med en kvinna om hon gör så. Alla män vill hitta en kvinna att ta som fru som göra så. Absolut ingen som är alldeles för lättfotad. Även om du vill kan du göra det på ett mycket snyggare sätt. Sedan när du har kille då är det fritt fram. Du förvanskar hela förspelet till sex. Du ska givetvis behandlas som en s-ampa om du har svenskt rekord i antalet ligg med olika killar. MEN du ska inte spottas på om de ger efter, för en kille. Absolut inte. Det ser jag inget fel alls med. Men då kan det ju vara värt att tänka på att detta inte sker varje dag. Då förlorar du betydelsen av kärlek. Du förväxlar konstant. Som jag skrivit till dig tidigare, kvinnans kärlek ska vara målinriktad. Inte säljas ut billigt i 'stocksales'.

Om du ligger runt med massa killar då får du ta konsekvenserna för det, även i Sverige. Och det kommer inte finnas många som gillar det du gör. Vad gör det för skillnad att det finns preventivmedel, aborträtt eller faderskapstest? Hehe. Så du ska döda ett foster (ett liv) i din mage bara för att du vill ha kul i din självförverkligande och frihetsprocess? Jag häpnar så själviskt. Lol Och förresten hur säker kan du vara på att du lyckas sätta på en kondom på t ex en afrikan innan ni är igång? Hur vet du att han ens accepterar det? Nej, just det...man har ju friheten att anmäla en man för våldtäkt om frivillig sex övergår till en trasig kondom eller liknande, hehe...det svenska samhället är helt enkelt anpassat för att kvinnan ska få ut det mesta av sitt sex. Fråga Assange. Dessutom undrar jag hur du kan vara så säker på att p-piller fungerar till 100%?
Senast redigerad av asamera 2016-09-09 kl. 01:00.
Citera
2016-09-09, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kabellist
Så varför kallar du personer med sådana åsikter för idioter? Om du inte har något emot människan.

Nej, jag hade inte sänt min son till ett sådant badhus om han var mörkhyad.

De som tycker Anna bör anpassa sig är ju en del av att utarbeta dessa gemensamma regler.

idioter som i att ha idiotiska åsikter, i detta fallet en idiotisk åsikt.

Tycker du verkligen det verkar som att feminister tycker det är Anna som ska anpassas?
Citera
2016-09-09, 00:13
Medlem
Nurjenfs avatar
hade vi svenskar flytt till valfritt ap eller neger - land så hade vi haft vett att backa upp en "negativ" persons åsikt med 20 "be om ursäkt" .

eftersom jag aldrig ser negrer eller apor använda sig av detta biologiska vett "eftersom inte jag sa det" så kan dom dra åt HELVETE

ut på stan och kötta nu. nån som ska med eller?
Senast redigerad av Nurjenf 2016-09-09 kl. 00:21.
Citera
2016-09-09, 00:13
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Vill du låta en pojke bada i ett badhus med människor som tycker han är en äcklig "neger" eller "blatte"?

Finns inga incidenter som du har att komma med, så bara någonslags påhitt igen från din sida för att undvika att tala om unga flickor som blivit våldtagna pga din partis politik.

Citat:
Ett mångkulturellt samhälle måste ju komma fram till vissa gemensamma regler.
Och är ju just detta det Europa som tagit emot många flyktingar pysslar med just nu.
Liksom inget farligt…utan rätt normalt.

Vadå måste? Kan den det? Det är ju själva grundfrågan. Du kanske tycker att den måste det, men du har ingen aning om hur det ska ske.

Det har iför sig inte jag heller, men jag tror att det är omöjligt. Jag tror när jag ser något hända.

Jag tror att två civiliserade folkslag kan leva sida vid sida, som östasiater och vita i stora kanadensiska städer. Jag tror för att jag vet det av empiriska bevis.

Men jag kan inte tro på något jag aldrig sett.
Citera
2016-09-09, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kabellist
Svenskarna måste stärka betydelsen av religion och familj för att krossa hormentaliteten. Har sett många exempel på Mellanöstern-tjejer som anammar svensk liggarunt-kultur eftersom hennes familj förlorat hemlandets traditionella värderingar.
Visst men jag tror ofta i dessa fall så är det nån form av ungdomsrevolt som inte är jämförbar med att som svenska tjejer växa upp med normen att man ska supa och knulla så mycket som möjligt.

Vet själv att det är sant, har själv som 30+ satt på många gymnasietjejer som tror att det är så det ska vara

Men som sagt det kommer nog en backlash på de sista 40 årens sexualliberalism och varaktiga relationer kommer få ökad status tror jag
Senast redigerad av AmaiLiu2 2016-09-09 kl. 00:23.
Citera
2016-09-09, 00:22
Avslutad
Citat:
idioter som i att ha idiotiska åsikter, i detta fallet en idiotisk åsikt.

Tycker du verkligen det verkar som att feminister tycker det är Anna som ska anpassas?

Inte så länge hon håller med feministerna, men om hon säger emot har hon internaliserat kvinnohat.

Nej, du är en idiot. Jag angriper inte idéerna, jag angriper personen. Idén har oftast inte personen ens reflekterat över utan dom sitter och gapar ut något som någon sagt åt dom att säga. 99% av alla människor är idioter och jag gör mitt bästa för att hålla mig borta.

Det enda jag vill tillföra i den här debatten är att folk får göra vad dom vill, oftast gör dom något ynkligt och patetiskt men dom har själva valt det. Om någon vill ha sex med många ser jag inget hinder för att göra det i Sverige. Att jag inte skulle röra vid en svensk tjej är en annan femma, make till dummare kvinnor går inte hitta, männen är inte långt efter.
Citera
2016-09-09, 00:30
Medlem
asameras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnMansArmé
Inte så länge hon håller med feministerna, men om hon säger emot har hon internaliserat kvinnohat.

Nej, du är en idiot. Jag angriper inte idéerna, jag angriper personen. Idén har oftast inte personen ens reflekterat över utan dom sitter och gapar ut något som någon sagt åt dom att säga. 99% av alla människor är idioter och jag gör mitt bästa för att hålla mig borta.

Det enda jag vill tillföra i den här debatten är att folk får göra vad dom vill, oftast gör dom något ynkligt och patetiskt men dom har själva valt det. Om någon vill ha sex med många ser jag inget hinder för att göra det i Sverige. Att jag inte skulle röra vid en svensk tjej är en annan femma, make till dummare kvinnor går inte hitta, männen är inte långt efter.

Vilken nationalitet har du?
Citera
2016-09-09, 00:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av asamera
Vilken nationalitet har du?

Jag har åkt tunnelbanan i sthlm. Så svensk antar jag?
Citera
2016-09-09, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
"...han Feministiskt Initiativ..."

?? Vem e han?

Uppenbarligen så vill ju folk ha det såhär. Kanske därför så många svenska tjejer vill ha hit islam? Kan de knulla runt med muslimer och veta att de inte har några krav på att behöva binda sig?

TS skrev om syrianer... Vet du inte skillnaden mellan syrianer och syrier? Det finns inga syrianer som är muslimer, så förstår inte riktigt varför du skrev om islam och muslimer.
Citera
2016-09-09, 00:38
Avslutad
Horor och manshoror

Citat:
Ursprungligen postat av hiihto
Syrianerna får och har gärna sexuella förbindelser med svenskor, men det är inte acceptabelt att dom gifter sig med svenskorna. Varför? Därför att det bland syrianerna anses att svenska kvinnor är billiga horor, som ligger runt med allt och alla.

Vad han Feministiskt Initiativ tänkas göra åt det här syrianska problemet? Era systrar blir knullade av syrianer varje dag, men anses ändå vara billiga horor som inte duger att gifta med. Jävla män, va?

Att förstå mannens natur är inte att lägga sig ut för honom.
Ja, om man detta som kvinna då inte vill, och även kan, göra, vill säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in