Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
varför skulle jag, eller någon annan, inte kunna utgå från det?
Det finns logik i kvinnors generella syn på sex…jag är kåt du är kåt alltså har vi sex, sen är det fint med det inget förakt för någon part, vi gjorde detta tillsammans.
Mäns generella och traditionella syn: jag är kåt, du är kåt, jag ska ha rätt tjata på dig tills du ger efter du ska inte ha någon rätt ge efter för mig eller ens ha sex (fast du vill) gör du det och ligger med mig så är du en äcklig hora som ska spottas på…är ju helt jävla sjukt och rent ologiskt i grunden.
Och gudskelov att den typen av tänk för länge sen är borta från vår gemensamma syn på sex i svenska samhället. Att 2016, i Europa, knalla runt och tänka på detta sättet, i en tid där det finns både preventivmedel, fri aborträtt och faderskapstest då är det fasen synd om en, för då har man inte mycket självkritik i skallen.
För att det är helt fel. Vad vinner du på att utgå från något som är helt fel? Jag tror ingen annan är lika I--befriad som du.
Hehehe. Vilka är ni eller vi eller de eller alla som gör 'det' tillsammans. Låt summera det för dig, jo det är 20 spanjorer, 40 italienare, 40 syd afrikaner, 30 greker, 35 svenskar, 70 brasilianare, 60 ungrare, 70 syrianer, 80 danskar, 120 tyskar, 20 bulgarer, 100 holländare, 96 etiopier, 100 kineser, 100 amerikaner etc etc etc. Det blir en hel del, hehehe. Men det fina är ju att...vi/ni/de/alla gör det tillsammans. LMAO!!!! Ditt tankesätt är så fruktansvärt billigt.
Vilken man tjatar för sex????? Det skulle jag aldrig göra!!! Är bättre när tjejen får tjata!
Du tänker enormt fel. Givetvis har kvinnan en värdighet inom alla kulturer världen över. Men man kan visa sig på helt olika sätt som kvinna. Ta en geisha i japan som exempel, där det räcker att hon visar ena handleden för att kunna stimulera en man. Det är det här som är det fina. Hon porträtterar kvinnans skönhet och mannens åtrå på detta sätt. Vad du gör när du är beredd att slänga dig till höger och vänster blir bara billigt. Självklart tycker alla världens killar att du blir billig. Du missbrukar betydelsen av kärlek. Det är klart som tusan att du upplevs som billig, med rätta. För om du verkligen vill ha en man då kan du låta honom tråna efter dig under en lång tid. Det är ju det som är det fina med en kvinna om hon gör så. Alla män vill hitta en kvinna att ta som fru som göra så. Absolut ingen som är alldeles för lättfotad. Även om du vill kan du göra det på ett mycket snyggare sätt. Sedan när du har kille då är det fritt fram. Du förvanskar hela förspelet till sex. Du ska givetvis behandlas som en s-ampa om du har svenskt rekord i antalet ligg med olika killar. MEN du ska inte spottas på om de ger efter, för en kille. Absolut inte. Det ser jag inget fel alls med. Men då kan det ju vara värt att tänka på att detta inte sker varje dag. Då förlorar du betydelsen av kärlek. Du förväxlar konstant. Som jag skrivit till dig tidigare, kvinnans kärlek ska vara målinriktad. Inte säljas ut billigt i 'stocksales'.
Om du ligger runt med massa killar då får du ta konsekvenserna för det, även i Sverige. Och det kommer inte finnas många som gillar det du gör. Vad gör det för skillnad att det finns preventivmedel, aborträtt eller faderskapstest? Hehe. Så du ska döda ett foster (ett liv) i din mage bara för att du vill ha kul i din självförverkligande och frihetsprocess? Jag häpnar så själviskt. Lol Och förresten hur säker kan du vara på att du lyckas sätta på en kondom på t ex en afrikan innan ni är igång? Hur vet du att han ens accepterar det? Nej, just det...man har ju friheten att anmäla en man för våldtäkt om frivillig sex övergår till en trasig kondom eller liknande, hehe...det svenska samhället är helt enkelt anpassat för att kvinnan ska få ut det mesta av sitt sex. Fråga Assange. Dessutom undrar jag hur du kan vara så säker på att p-piller fungerar till 100%?