2016-07-24, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Jaha ja ok, tråkigt!

Runkmaraton 😋
Citera
2016-07-24, 08:28
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Bekräftar att smaken är så olika då jag med flera tycker den är lysande. Beror ju på vad man vill uppnå förstås

håller med den är enligt mitt tycke mycket bra, sticker ut i, det knepiga med den är att tar man för mycket blir man stenad och kommer knappt ur soffan och tar man för lite vill man fylla på nära inpå och då är risken att man tagit så mycket att soffan hägrar och blir fast där.
men hittar man sin dos är är det ett skönt, tjack påtänt rus som sitter i länge. försöker hålla mig runt 70-80 mg. sen fylla på försiktigt efter några timmar. då är jag i fas.
välmående är ett subjektivt begrepp lika svårt att förmedla som det är att försöka förklara hur röd färg ser ut för en som är blind.
jag tror nog att jag hade klarat mig ganska bra med enbart 3-BMC och 4F-PHP i mitt skafferi.
Citera
2016-07-24, 19:10
Medlem
-spitzlix-s avatar
Denna hiss eller piss? Sugen på att införskaffa 1g sen dra på stranden med polare. Någon som testat med alkohol/gräs? Eller blir det att sitta i buskarna och runka bara? Haha
Citera
2016-08-13, 11:52
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnOldman
¨
Det är riktigt fina kristaller denna gången =) Cirka en vecka kvar grabbar.

vad händer med denna substans...?? sitter helt stilla i båten och väntar. tycker (enligt min uppfattning) att det som finns att tillgå är bleka och tråkiga i jämförelse. men baken och smaken är delad
Citera
2016-08-13, 11:57
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnOldman
För er som knappt kan bärga er http://aromer.nu/image/cache/data/snapshots/IMG_0682-600x600.JPG

Så ser nästa batch ut, kommer även en egen NMR analys på den som jag publicerar så man ser exakt hur bra den är, men bra ser den ut!

som en tavla
Citera
2016-08-20, 14:06
Medlem
JohnOldmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lomma63
vad händer med denna substans...?? sitter helt stilla i båten och väntar. tycker (enligt min uppfattning) att det som finns att tillgå är bleka och tråkiga i jämförelse. men baken och smaken är delad

Jodå, vi har fått tag på en väldigt bra kemist nu som custom synthat den och några andra mycket fina godingar till oss - denna är färdig men vi väntar med att lansera den igen tills alla andra kemikalier ockå är klara =)

Klar är den alltså! men vi väntar på dem andra ockå,ni får nog vänta 2 veckor iaf.

Mvh!
J.Old
Citera
2016-08-25, 04:57
Medlem
bananajoe33s avatar
Synd att den är slut på a*omer, gillade denna skarpt förut.
Citera
2016-08-27, 01:47
Medlem
JohnOldmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Synd att den är slut på a*omer, gillade denna skarpt förut.

Har hört att den kommer igen nästa vecka
Citera
2016-09-05, 15:07
Medlem
Va tid de tar för denna att komma in igen!
Citera
2016-09-05, 16:08
Medlem
ViKanKallaHonom...s avatar
Ja den här håller de sannerligen länge på. För länge - har 4f-mph för ca 1 dygns bruk kvar och sen lägger jag ner mitt experienterande. Köpte några gram dimetylfenidat till den där regniga dan men annars får jag se fram emot att spara 5000 per månad antar jag... Suck, det var kul att knarka...
Citera
2016-09-05, 21:31
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViKanKallaHonom...
Ja den här håller de sannerligen länge på. För länge - har 4f-mph för ca 1 dygns bruk kvar och sen lägger jag ner mitt experienterande. Köpte några gram dimetylfenidat till den där regniga dan men annars får jag se fram emot att spara 5000 per månad antar jag... Suck, det var kul att knarka...

Skön kommentar känner det samma om vi snackar cs. Finns dock 3-cmc utrikes, får inte bodegan in mer snart tappar han en kund Orkar inte dra tråkigt tjack eller mdma som man blir sliten av i en vecka+.

Verkar hända saker på oipiodmarknaden iaf, sen akrylfentanyl klattats försöker säljarna frekvent hitta en värdig ersättare. Det tråkiga är dock att dom misslyckats med flera stycken nu. Just nu är det mest snack om tetrafentanylen och den inger lite hopp om doserna höjs från säljarna, enligt desom provat den. .

Kommer 3-bmc in igen lär jag prova den! Den längre halveringstiden (rustiden?) låter både gott och tråkigt. Kick torsk, iv, som man är.

Edit:
En till smiley:
Senast redigerad av kattvrak 2016-09-05 kl. 21:36.
Citera
2016-09-05, 21:44
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Skön kommentar känner det samma om vi snackar cs. Finns dock 3-cmc utrikes, får inte bodegan in mer snart tappar han en kund Orkar inte dra tråkigt tjack eller mdma som man blir sliten av i en vecka+.

Verkar hända saker på oipiodmarknaden iaf, sen akrylfentanyl klattats försöker säljarna frekvent hitta en värdig ersättare. Det tråkiga är dock att dom misslyckats med flera stycken nu. Just nu är det mest snack om tetrafentanylen och den inger lite hopp om doserna höjs från säljarna, enligt desom provat den. .

Kommer 3-bmc in igen lär jag prova den! Den längre halveringstiden (rustiden?) låter både gott och tråkigt. Kick torsk, iv, som man är.

Edit:
En till smiley:

Finns ju även 3-cmc inrikes..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in