2016-07-06, 17:24
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
oke thx. hoppas den där sidan som har massa dofter fpr in sitt snart

Jag tyckte deras första var överraskande bra. Malta o frågat om o när det kommer men inget svar ännu.
Citera
2016-07-07, 10:38
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Jag tyckte deras första var överraskande bra. Malta o frågat om o när det kommer men inget svar ännu.
Riktigt bra. Märkligt att det bara är en kiosk som har detta. Jag går och trampar jordgolv i väntan på att den ska komma. Tycker också att man kan slänga i väg ett mail med en snabb fråga. Det svar jag fått är att de ska få in men inte när. Ser i alla fall fram i mot när det är i butik igen.
Citera
2016-07-13, 19:57
Medlem
JohnOldmans avatar
Mer är på G, har tyvärr inget datum för er men försöker snabba så gott de går. Sit tight.
Citera
2016-07-16, 20:35
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnOldman
Mer är på G, har tyvärr inget datum för er men försöker snabba så gott de går. Sit tight.

Hoppas att den snart är i lager igen. Vill faktiskt inte beställa något annat, möjligen något i samband med 3-Bmc. Uppdatera oss gärna Johnoldman, om det är på gång närmaste veckan, eller förhoppningsvis innan augusti
Citera
2016-07-17, 15:47
Medlem
hubbe92.nr2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Hoppas att den snart är i lager igen. Vill faktiskt inte beställa något annat, möjligen något i samband med 3-Bmc. Uppdatera oss gärna Johnoldman, om det är på gång närmaste veckan, eller förhoppningsvis innan augusti
Säger detsamma

Hoppas det nya kommer att vara dom vit/genomskinliga kristallerna som dom benämner som " batch nr 2" på deras hemsida. Nån som vet?

Sen är frågan om denna substans eventuellt kan komma att synas på UP. Risken finns ju att det ger utslag på metamfetamin, men då är det väl bara att kräva dom att skicka det på analys. haha
Citera
2016-07-20, 12:06
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnOldman

Tror på dig JohnOldman och jag tror på Aromer och att denna batch blir lika potent som förra.
Tack förresten för en mycket uppskattad och fin kompensation jag fick av er i går. Blev fan rörd när jag öppnade paketet. Heder till er på Aromer som tar hand om era kunder på ett kvalitativt sätt.
förresten jädrar så bra er 4F-PHP är att iv:a (och knapra) slår inte på samma sätt när det går genom näsan.
Citera
2016-07-20, 16:04
Medlem
JohnOldmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbe92.nr2
Säger detsamma

Hoppas det nya kommer att vara dom vit/genomskinliga kristallerna som dom benämner som " batch nr 2" på deras hemsida. Nån som vet?

Sen är frågan om denna substans eventuellt kan komma att synas på UP. Risken finns ju att det ger utslag på metamfetamin, men då är det väl bara att kräva dom att skicka det på analys. haha

¨
Det är riktigt fina kristaller denna gången =) Cirka en vecka kvar grabbar.
Citera
2016-07-21, 00:22
Medlem
svampssons avatar
är denna uppe och tävlar med 3-cmc?
Citera
2016-07-23, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
är denna uppe och tävlar med 3-cmc?
Känslan är där, men utan välmåendet. Smått meningslöst
Citera
2016-07-23, 21:57
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot

Jaha ja ok, tråkigt!
Citera
2016-07-24, 01:20
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot

Bekräftar att smaken är så olika då jag med flera tycker den är lysande. Beror ju på vad man vill uppnå förstås
Citera
2016-07-24, 02:17
Medlem
JohnOldmans avatar
För er som knappt kan bärga er http://aromer.nu/image/cache/data/snapshots/IMG_0682-600x600.JPG

Så ser nästa batch ut, kommer även en egen NMR analys på den som jag publicerar så man ser exakt hur bra den är, men bra ser den ut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in