Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-09-05, 00:01
Medlem
KaffeFnasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proteinlover
Ander* är vän med *aniel nordlun* Has*eb som är skriven på adressen. Någon som vet något om honom? Droger etc. Finns på fejan på Anders sida.

Du är på rätt spår.
Citera
2016-09-05, 00:46
Medlem
Citat:
Ander* är vän med *aniel nordlun* Has*eb som är skriven på adressen. Någon som vet något om honom? Droger etc. Finns på fejan på Anders sida.

Han är med i följande grupp på Facebook:
Centrum för Narkotikavetenskap (CNV)

Det verkar så ja! Denna Daniel vet jag vem det är, halv svensk/arab. Var barndomsvän till en äldre bekant för länge sen...tror han är runt 30-33.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154435253996494&set=piaarp.613356 493.10154435253876494&type=3&theater

Sitter precis utanför lägenheten på bilden, där den avlidna killen hittades.
Senast redigerad av Darkangel. 2016-09-05 kl. 00:49.
Citera
2016-09-05, 01:03
Medlem
Är det Daniel som är MGM nu ? eller var det i hans lägenhet ?
ursäkta om jag tycker inte det står någonstans i tråden .
Citera
2016-09-05, 06:19
Medlem
count0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiBeth
Är det Daniel som är MGM nu ? eller var det i hans lägenhet ?
ursäkta om jag tycker inte det står någonstans i tråden .

Det var i hans lägenhet. Han är troligtvis MGM.

Kan tänka mig att den avlidne insjuknade, folk fick panik men man kanske inte riktigt ville ringa 112 direkt på grund av narkotika i lägenheten. Sen var det för sent.

Har hört att det kan ha varit en RC-drog som man överdoserade. Vet ej vad den heter eller kallas.
Citera
2016-09-05, 08:11
Medlem
tarjaas avatar
Säkerligen Fentanyl detta handlar om, vet att en person i Sundsvall blev dömd för vållande av 2 personer för flera år sedan efter att de stendött av Fentanylkristaller han becknade.

Sen flödar ju Fentanylanalogerna i Sverige nu med, dessa nässprayer dödar folk på löpande band var och varannan dag ..
Citera
2016-09-05, 08:28
Medlem
Citat:

Japp. Varit på någon slags efterfest hos en vän till honom, där han också var. Pundare. Väldigt skum personlighetsmässigt.
Citera
2016-09-05, 10:15
Medlem
http://www.bt.se/boras/polisen-utreder-om-23-aring-i-boras-dog-av-overdos/

Tio år äldre man anhållits. Troligtvis den som nämnts här tidigare..
Citera
2016-09-05, 10:50
Medlem
D*niel är tidigare dömd för narkotikabrott och annat smått och gott. Är inte förvånad att han är inblandad i detta i någon form.
Citera
2016-09-05, 11:35
Medlem
Citat:

Florerar en jävla massa RC i den lägenheten, mycket folk som kommer och går så att han som nämnts ovan är skyldig till åtminstone innehav och försäljning råder det ingen större tvivel om.
Citera
2016-09-05, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peechka
Florerar en jävla massa RC i den lägenheten, mycket folk som kommer och går så att han som nämnts ovan är skyldig till åtminstone innehav och försäljning råder det ingen större tvivel om.

Då många RC är oklassade substanser tycker iallafall jag det finns tvivel till att narkotikabrott har begåtts..
Citera
2016-09-05, 12:20
Medlem
Det är ett brott att lura någon att tex ta en drog som man vet kommer leda till döden , tror vållande kommer bli .har läst om vållande tidigare och det omfattar även att lura människor som i sitt oförstånd har blivit lurade eller påverkade av någon till detta att veta att en människa kommer att dö om den tex tar en viss mängd av drogen och att inte säga något utan låta det ske är faktiskt inte tillåtet att först sälja drogen och sedan titta på medans killen dör , det finns uppsåt i det någon gjorde .och jag hoppas det blir en fällande dom .mycket för att det har varit ett enkelt sätt att ta livet av unga människor som har en missbruksproblematik det händer åt helvete för mycket sånt ..
Citera
2016-09-05, 23:43
Medlem
Tragiskt, hoppas "nätdrogseran" får sitt slut snart och staten legaliserar Cannabis. Då skulle vi slippa skämmas över att ha Europas högsta antal överdoser varje år.

Vila i frid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in