Flashback bygger pepparkakshus!
  • 5
  • 6
2016-09-06, 14:32
Medlem
tarjaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jihadjones
Tragiskt, hoppas "nätdrogseran" får sitt slut snart och staten legaliserar Cannabis. Då skulle vi slippa skämmas över att ha Europas högsta antal överdoser varje år.

Vila i frid

Att legalisera Cannabis skulle inte på något vis hjälpa personer som missbrukar starka opiater/opioder, vad fan tror du själv? Jag är själv drogliberal och anser att alla droger ska legaliseras men såna här påståenden ger oss inte vatten till våran kvarn direkt !

"Aah vad skönt nu har dom legaliserat cannabis, äntligen kan jag sluta injicera herion"

Detta är dock off-topic.

Någon som vet vad det var för substans han dog av? Är mannen fortfarande anhållen?
Citera
2016-09-06, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Att legalisera Cannabis skulle inte på något vis hjälpa personer som missbrukar starka opiater/opioder, vad fan tror du själv? Jag är själv drogliberal och anser att alla droger ska legaliseras men såna här påståenden ger oss inte vatten till våran kvarn direkt !

"Aah vad skönt nu har dom legaliserat cannabis, äntligen kan jag sluta injicera herion"

Jag tror att det hade lett till att enklare sluta missbruka tyngre skit. Men då har jag å andra sidan aldrig varit nere i skiten på heroin till exempel. Du verkar ju veta bättre..
Citera
2016-09-07, 15:06
Medlem
Anhållen släppt efter Boråsdöd

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article23478397.ab
Citera
2016-09-07, 16:28
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jihadjones
Jag tror att det hade lett till att enklare sluta missbruka tyngre skit. Men då har jag å andra sidan aldrig varit nere i skiten på heroin till exempel. Du verkar ju veta bättre..

Skulle säga att det snarare är dags att legalisera bruket av alla droger. Det finns inget som tyder på att häxjakt på missbrukare leder till något bra. Inte ens med droger som heroin. Tvärtom så leder det till att missbrukarna tar avstånd från samhället mycket mer så till den grad att det hänt att folk dragit sig för att ringa ambulans när polaren ligger och har andningsdepression på soffan. Jag tror att Portugals, Danmarks och Hollands sätt att tackla problemen är rätt väg att gå.
Citera
2016-09-08, 01:45
Medlem
Killen som blev släppt är ju en storpundare mycket äcklig snubbe. Även tjejen som han syns med här ser ju ut o vara en liten feminist heroinpundare. Skabb.

https://www.facebook.com/d*niel.nordlund.h*sseb/videos/vb.613356493/10154433575641494/?type=3&theater

*= a
Citera
2016-09-14, 18:18
Medlem
Den anhållne, numera släppte, annonserar efter ny bostad:
"Sekelskiftesvåning på 118 kvm, med hög takhöjd och två balkonger vid Röda Kvarn bytes mot etta, tvåa eller trea i centrum, Villastaden, Salängen, Lugnet eller motsv. Ert bytesobjekt ska helst, liksom min lägenhet, också ha hög takhöjd, balkong och låg hyra. Bytesförslag som inte anknyter till kravbilden i min kräsna annons ignoreras"

En etta får kosta max. 3000 kr/mån.
En tvåa får kosta max. 5000 kr/mån.
En trea får kosta max. 7000 kr/mån.
Citera
2020-02-16, 16:10
Medlem
nyslipads avatar
Någon som vet vad denna Daniel gör i dagsläget?
Citera
2020-03-21, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyslipad
Någon som vet vad denna Daniel gör i dagsläget?
Varför undrar du?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in