2016-08-27, 22:53
Medlem
Pater-Nosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Nya uppgifter om mordet på Madeleine. En av de misstänkta ska ha haft hennes telefon i sin ägo.

Nätet dras åt kring hjärntrusten:

http://www.dt.se/blaljus/haktad-for-medhjalp-till-langshyttemordet-ska-ha-haft-offrets-telefon-visste-inte-var-den-kom-ifran

Och personen i fråga bör vara EA.
Citera
2016-09-01, 15:06
Medlem
Han har förändrats sedan jag flyktigt umgicks med denna jubelidiot
Citera
2016-09-01, 19:45
Medlem
larsolof1337s avatar
är det intressant ifall jag skulle sätta mig ner och länka dom olikas facebook?
Citera
2016-09-01, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsolof1337
är det intressant ifall jag skulle sätta mig ner och länka dom olikas facebook?
Finns väl redan på första sidan?
Citera
2016-09-01, 22:27
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kriminologen2016
Han har förändrats sedan jag flyktigt umgicks med denna jubelidiot

Jo men exakt HUR har jubelidioten förändrats?
Citera
2016-09-03, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knepplenning
Ja, tack... men nu börjar det kännas som att det får bli något avslut på eländet..
Har bokat en soffa hos en kompis i Falun nu, så jag kan vara med på tingsrättsförhandlingarna!!
Åtal kommer det ju att bli iallafall... så många människors liv förstörda på grund av total avsaknad av jaaa, vadå?? Hjärngänget.. lost people...

Den där soffan i Falun kanske du inte får så mycket nytta av. Nu vet inte jag NÅGONTING om Falun Tingsrätt men det kommer krävas en riktigt stor sal för denna förhandlingen. Och med tanke på att det kan finnas hot över dessa personer, och att det kommer vara mycket åhörare/media på plats så kan det behövas en "säkerhetssal"….så inte ens säkert att det blir i Falun
Citera
2016-09-03, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Den där soffan i Falun kanske du inte får så mycket nytta av. Nu vet inte jag NÅGONTING om Falun Tingsrätt men det kommer krävas en riktigt stor sal för denna förhandlingen. Och med tanke på att det kan finnas hot över dessa personer, och att det kommer vara mycket åhörare/media på plats så kan det behövas en "säkerhetssal"….så inte ens säkert att det blir i Falun
Var skulle det i så fall kunna bli? Västerås? Sthlm?
Citera
2016-09-03, 13:38
Medlem
Kadodis avatar
Vad är höfflingers del i det hela? Fan är det för namn? Man hör ju att det är ett mongo
Citera
2016-09-03, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Var skulle det i så fall kunna bli? Västerås? Sthlm?
- Mora.
Citera
2016-09-04, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag

Ja, jag har också funderat på hur det kommer att se ut, men jag tror nog det kommer att bli en del iallafall i falun, då de har säkerhetssalar där. Där de åtalade kommer in med bil, och upp i salen från källaren.
Funderingar på om det kommer att ske inom lykta dörrar också... men soffa bokad iallafall, utifall det blir i falun, och att det blir öppna förhandlingar.. annars åker jag dit det händer... )
Citera
2016-09-04, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadodi
Vad är höfflingers del i det hela? Fan är det för namn? Man hör ju att det är ett mongo

Sitter häktad på sannolika skäl för mord.
Förnekar det, men medger förberedelser till misshandel...
Citera
2016-09-04, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knepplenning
Ja, jag har också funderat på hur det kommer att se ut, men jag tror nog det kommer att bli en del iallafall i falun, då de har säkerhetssalar där. Där de åtalade kommer in med bil, och upp i salen från källaren.
Funderingar på om det kommer att ske inom lykta dörrar också... men soffa bokad iallafall, utifall det blir i falun, och att det blir öppna förhandlingar.. annars åker jag dit det händer... )

Nej, lykta dörrar har man inte i sådana här fall (mest i sexualbrott/brott med barn inblandade), men däremot brukar dom alltid utlysa lykta dörrar när bilder på offret ska gås igenom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in