2016-09-02, 23:11
Medlem
Yosoytus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Kallar du guds skapelse för satans värld? Är du så klen i tron? Sluta gråta och ta nya tag.

Ja. Man ska inte kritisera ofärdigt arbete.

Och om det inte fanns någon motståndare så skulle man aldrig kunna vinna, och inte få känna segerns sötma.
Citera
2016-09-02, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LevisAnning
Är du insatt i ämnet eller kan du inte låta bli att vädra dina åsikter ändå?

Det verkar som att han är mer insatt i ämnet än du.
Citera
2016-09-02, 23:21
Medlem
Pukeeyes avatar
Citat:
Ni tycks inte förstå tråden. Jag påstår att världen går emot den klassiska satanism som är känd sedan årtusenden med blodsoffer, sex med djur, äta avföring, pedofili, och allt vad satanism är känt för. Just det som står i bibeln om besten med nr. 666 och hela faderullan.
Det händer ju just så som det står skrivet.

Var har du fått det ifrån? Som jag uppfattar världen så går den, i stort sett, åt helt motsatt håll.

Blodsoffer sysslar väl endast extremt religiösa muslimer med numera, men det var ju väldigt vanligt förr om man skall tro på berättelserna i bibeln.

Sex med djur gjordes olagligt får något år sedan, och jag har inte hört talats om någon som dömts hittils.

Äta avföring är vad jag vet ganska ovanligt, men om någon vill det frivilligt, så är det väl fritt fram för dem. Vi lever äntligen i ett fritt samhälle.

Pedofili anses numera som ett av de mest avskyvärda brotten i Sverige, men för blott 75 år sedan var det väldigt vanligt att högstående adelspersoner och kungligheter var pederaster, som det hette på den tiden, och höll sig med ett harem av köpta unga pojkar.
I det gamla klassiska Grekland var bögeriet med unga pojkar helt institutionaliserat, Universitetslärarna hade som löneförmån att fritt få sätta på sina elever.

Detta händer samtidigt som Sverige på ett underbart sätt fortsätter att sekulariseras. Vi är det land i världen som har flest icketroende innevånare. Ändå har vi en väldigt positiv utveckling i landet, som avundas av stora delar av världen.

Vad gäller besten och 666, så är det väl något som bara riktiga foliehattar kan lägga någon betydelse i.

Det viktigaste måste vara att få bort alla religoner från världen.
Senast redigerad av Pukeeye 2016-09-02 kl. 23:27.
Citera
2016-09-02, 23:30
Bannlyst
Stackare. Du är helt förlorad. Blind. Kan inte se vad som finns runt om dig.
Djävulen gnuggar sanningen i ansiktet på sådana som dig, men du märket inget.
Han skrattar åt dig.
Om det blir en lag på att tatuera "ingång för åsnepenisar" på skinkorna
så kommer du bara att klaga på att du måste betala för den själv.
Citera
2016-09-02, 23:37
Medlem
Pukeeyes avatar
Citat:
Stackare. Du är helt förlorad. Blind. Kan inte se vad som finns runt om dig.
Djävulen gnuggar sanningen i ansiktet på sådana som dig, men du märket inget.
Han skrattar åt dig.
Om det blir en lag på att tatuera "ingång för åsnepenisar" på skinkorna
så kommer du bara att klaga på att du måste betala för den själv.

Vem pratar du med nu?
Dig själv?
Citera
2016-09-02, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hatapotatismos
Som svar på din rubrik... Ja, snart så, när islam är klara med sin lilla plan så är det satanismen som gäller, Allah är djävulen/anticrist eller vad man nu kallar dessa påhitt. Eurabia är redan fixat och när Obama är borta från USA så kommer muslimerna köra på där med och då pratar vi inte 9/11
Du ska inte oro dig för muslimerna.
Ja, islam är av satan, men dom håller inte på att ta över.
Dom är bara brickor i spelet. Krig är att vänta. Sjukdomar, jordbävningar och all typ av olycka.
Det har börjat så smått, men det blir värre.
Det här handlar inte om vem som ska ta över världen.
Den här sista striden handlar om dig? Ska du välja ljuset eller mörkret?
Citera
2016-09-02, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pukeeye
Vem pratar du med nu?
Dig själv?
Sök på new world order. Du har mycket att ta igen.
Citera
2016-09-02, 23:52
Medlem
Akta er för de falska profeterna, varav LevisAnning är en, som kommer till er förklädda till får men i sitt inre är rovlystna vargar. Inte alla som säger ”Herre, herre” till Jesus ska komma in i himmelriket, utan bara de som gör hans himmelske faders vilja. På den yttersta dagen ska många säga till Jesus: "Herre, herre, har vi inte profeterat i ditt namn och drivit ut demoner i ditt namn och gjort många underverk i ditt namn?" Då ska Jesus säga dem som det är: "Jag känner er inte. Försvinn härifrån, ni ondskans hantlangare! Försvinn, du LevisAnning!"
Citera
2016-09-02, 23:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Akta er för de falska profeterna, varav LevisAnning är en, som kommer till er förklädda till får men i sitt inre är rovlystna vargar. Inte alla som säger ”Herre, herre” till Jesus ska komma in i himmelriket, utan bara de som gör hans himmelske faders vilja. På den yttersta dagen ska många säga till Jesus: "Herre, herre, har vi inte profeterat i ditt namn och drivit ut demoner i ditt namn och gjort många underverk i ditt namn?" Då ska Jesus säga dem som det är: "Jag känner er inte. Försvinn härifrån, ni ondskans hantlangare! Försvinn, du LevisAnning!"
Men jag fick intryck att du inte tror.
Har jag fel? Är du en följare av Jesus nu?
Citera
2016-09-02, 23:56
Avslutad
Satanism o djävulsdyrkan är absolut inte samma sak!

Jag kan kalla mig satanist (enligt LaVey), o dyrkar bara mig själv!
Citera
2016-09-02, 23:58
Medlem
Pukeeyes avatar
Citat:
Du ska inte oro dig för muslimerna.
Ja, islam är av satan, men dom håller inte på att ta över.
Dom är bara brickor i spelet. Krig är att vänta. Sjukdomar, jordbävningar och all typ av olycka.
Det har börjat så smått, men det blir värre.
Det här handlar inte om vem som ska ta över världen.
Den här sista striden handlar om dig? Ska du välja ljuset eller mörkret?

Man kan nästan tro att du är en kristen amerikansk fundamentalist när man läser det du skriver.

Jag tycker det är helt otroligt skrämmande att kristna religiösa idioter sitter på makten över knappen till den totala utplåningen av världen genom kärnvapenkrig, särskilt när man vet hur mycket dessa idioter längtar efter den yttersta dagen då de skall bli hämtade hem till paradiset, och leva lyckliga i alla sina dagar.

Att resten av mänskligheten utplånas skiter dessa själviska djävlar högaktningsfullt i, snacka om satanister.

Man kunde nästan önska att det funnes ett liv efter detta, så att idioterna får en möjlighet att inse vad de har ställt till med, för de lär stryka med samtidigt med alla oss andra.
Senast redigerad av Pukeeye 2016-09-03 kl. 00:05.
Citera
2016-09-02, 23:59
Medlem
Pukeeyes avatar
Citat:
Sök på new world order. Du har mycket att ta igen.

Jag skiter i konspirationsteorier. Tror inte på dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in