2016-09-02, 23:22
Medlem
De tvåfärgade kapslar hon ryktas här ska ha intagit, lär vara Tramadol, de är gröna och vita. Tramadol blir man euforisk på, men också jävligt konstig av i större doser, man blir känslokall, förlorar spärrar och småmysig fast egocentrisk, vill gärna ligga i soffan och filosofera och slumra. I kombination med andra droger kanske man även blir mordisk på dem, det är mycket möjligt, många droger har den effekten eftersom de släpper hämningar och droger i kombination kan få en att hamna i kaos.
Citera
2016-09-02, 23:24
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Den här ville hon inte skulle ligga uppe på dotterns sida. Hon är mån om att publicera "rätt" bilder.
http://i.imgur.com/IqzZIvl.png

Officell:
https://petterssonorg.files.wordpress.com/2016/08/johanna_mc3b6ller.png?w=490
Ett fruntimmer med ruter i...
Utstrålandes självsäkerhet till max. Bestämd och obeveklig. Van vid att alltid få som hon vill.
Och får hon inte det...då djävlar blir det inte nådigt...
Den blicken är inte att leka med minsann...

Hon kommer att ta befälet på Hinsan på mindre än en vecka. Hon lär skrämma skiten
ur de andra damerna som inte heller varit särskilt framgångsrika i det kriminella och
mordiska värvet.

Kan se henne i situationen i somras med afghanpojkarna som visst tvingades bli hennes
sängkamrater.

- Se nu till att rappa på lite grann. Ner i sängjäveln snabbt och jag vill fan inte se några
halvslaka grejer för då blir det avresa hem till Kabul fortare än nån av er hinna stava
till gruppvåldtäkt.

- Ja, big mama, vi skyndar oss allt vi kan.

---------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------

Citat:
Men när tingsrätten väl meddelade sitt beslut en bit in på kvällen, handlade det inte om anstiftan eller någon medverkan, utan om mord och mordförsök också i kvinnans fall. Det innebär att tingsrätten under häktningsförhandlingen (som hölls bakom stängda dörrar för allmänhet och media) fann att det just nu finns bevis och tecken som tyder på att kvinnan också har agerat själv vid mordet på sin pappa och mordförsöket på sin mamma.

http://ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1.4336215-eskilstunaparet-haktade-for-mord-och-mordforsok
Senast redigerad av Grandioso 2016-09-02 kl. 23:41.
Citera
2016-09-02, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Jag hade 600 Tramadol hemma för några år sedan, de var inga tvåfärgade. Kan så klart finnas olika styrkor och olika fabrikat.

Kollade FASS...

Här finns det ju tvåfärgade: http://www.fass.se/LIF/product?nplId=20010406000058

Finns helt enfärgade också. Dessa hade jag: http://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=19970411000099

Ingen clue om färgen d va nån härinne som sa att d e tvåfärgat Tramadol asså.
O polarn sa hon knapra tvåfärgat förutom Zoloft.
På min tid vare roppar o blåvalium som gällde. Roppisholk
Citera
2016-09-02, 23:31
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siffra
Snackade med polarn han minns inga färger damm...
Men va fan vare inte d skiten dom hade i lägenheten?
O d e tvåfärgat!
Hon hade frågat om han kan elda upp fiskmånglarn... Psykobitch.....

Citat:
Jag hade 600 Tramadol hemma för några år sedan, de var inga tvåfärgade. Kan så klart finnas olika styrkor och olika fabrikat.

Kollade FASS...

Här finns det ju tvåfärgade: http://www.fass.se/LIF/product?nplId=20010406000058

Finns helt enfärgade också. Dessa hade jag: http://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=19970411000099

Citat:
Ursprungligen postat av Siffra
Ingen clue om färgen d va nån härinne som sa att d e tvåfärgat Tramadol asså.
O polarn sa hon knapra tvåfärgat förutom Zoloft.
På min tid vare roppar o blåvalium som gällde. Roppisholk
Är detta harvande om Tramadol på något vis relevant för tråden?
Citera
2016-09-02, 23:31
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
De tvåfärgade kapslar hon ryktas här ska ha intagit, lär vara Tramadol, de är gröna och vita. Tramadol blir man euforisk på, men också jävligt konstig av i större doser, man blir känslokall, förlorar spärrar och småmysig fast egocentrisk, vill gärna ligga i soffan och filosofera och slumra. I kombination med andra droger kanske man även blir mordisk på dem, det är mycket möjligt, många droger har den effekten eftersom de släpper hämningar och droger i kombination kan få en att hamna i kaos.

Då har hon nog knaprat något vassare, för den här röran är mycket mer än vad man kan kalla för kaos.

Har det ens hänt i svensk historia att en kvinna har varit misstänkt för så många grova brott på en och samma gång?

Sexualbrott, mord, mordförsök, anstiftan till mord, eventuellt så kan detta även landa i misstänkt ekonomisk brottslighet.

Såhär mycket rök utan eld kan man knappast tro på.
Citera
2016-09-02, 23:33
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Jag är tveksam till att liten paragraf 7-undersökning kommer utföras men inte helt omöjligt. En rättsspsykiatrisk undersökning tror jag är helt utesluten. Hon är inte på något vis psykotisk i den bemärkelsen att det skulle påverka en dom. Hon är snarare extremt manipulerande och känslokall vilket passar bättre (för att inte säga klockrent) in på en psykopatisk störning.
Nej, det blir Hinsan för Johanna. Där hon snabbt kommer skaffa sig både status och makt.
Det är inte säkert att hon kommer. Det beror på om hon är lika bra på att manipulera kvinnor som män.

(Alldeles bortsett från att det ännu är ett gott stycke kvar till fällande dom, dårå...)
Citera
2016-09-02, 23:34
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Sen är det också väldigt olika hur människor svarar på preparat. Någon skrev tidigare i tråden att verkan från Tramadol o Tradolan för den användaren var lika med noll. Jag har samma erfarenhet. Vad som garanterat alltid vrider till mediciners egenskaper är alkohol och jag tror inte Johanna var nykterist
Citera
2016-09-02, 23:35
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldnr7
https://www.facebook.com/profile.php?id=100006823620285&ref=ts&fref=ts
Citat:
den 4 oktober 2015 ·

Gjorde största Misstag I Mitt Live. Önskar om Jag Kunde Ändra på Allt...

inte utan att man undrar vad det är han går och ångrar. Hjälpt svärmor tidigare på året kanske
Citera
2016-09-02, 23:35
Medlem
Citat:
JMs dotter Julia har redan tidigare fördömt sin mamma. I den andra tråden skrev jag om detta och sedan raderade JM sin facebook ifrån dotterns kommentarer Kommentarerna som Julia hade skrivit vid JMs bilder på sig själv, handlade om att JM var en MILF, ålderskrisade och så vidare, det var inte en direkt trevlig ton hon hade gentemot sin mamma och JM svarade vädjande "Men Julia...". Alla dessa kommentarer plockade dock JM omedelbums bort när jag kommenterade dem, men de visade att det var halvinfekterat mellan mor och dotter redan då.

Edit: Visade ju även att dottern hade rätt. Mamman kanske kastat blickar på hennes kompisar osv när hon i tonåren bodde hemma och tog hem hunkiga kompisar....

Intressant,,,,
Var detta för över ett år sedan?
Tänker på att de åkte till Thailand på semester tillsammans nu,istället för att vara hos svårt skadade mamma/mormor.
Har du även sett kommentarer tidigare som Amanda skrivit?Hon har ju också en bebis och ett till litet barn i tvåårsåldern med en Irakier,som inte står skriven på samma adress som henne.
Funderar lite grann varför Amanda inte följde med till Thailand,och för all del David.

Mycket konstigt att Julia för två år sedan,när hon var 16,blev dömd,och behandlingsplan upprättades,hon var under soc.beskydd,skulle slutföra studier mm.,och det bedömdes att mammans hem inte var lämplig så hon skulle bo på ett HVBhem.
Mindre än ett år efter domen där hon blir placerad på annan ort, blir hon gravid med en afghan i Eskilstuna,vad liknar det?

Tycker så synd om Johannas barn,både de små och de Vuxna,vad har hon dragit in dem i?
Har någon av dem ens en slutförd gymnasieutbildning?

Hur är det möjligt att få agera familjehem,när man själv har barn som är utplacerade?
Citera
2016-09-02, 23:38
Medlem
Citat:
Vänta nu...jag läste ditt inlägg lite slarvigt förut. Din polare fick alltså en förfrågan från JM om han kunde mörda han som nu är "Fiskansvarig" på en ICA-butik? Detta måste du berätta för polisen. Ring 114 14 eller kontakta dom via mail: https://polisen.se/system/Formular/Epost-tipsformular/Tipsa-polisen-i-Vastmanland/

Här kontaktas ingen bäng. Skiter väll ja i inte mitt problem grisarna ska hållas långt borta...
Vill han gola vassegoa o slösa sin tid...
Citera
2016-09-02, 23:40
Medlem
Citat:
Ja, det är slöseri med skattemedel att utreda henne. Hon är ju solklart frisk i lagens mening. Förhoppningsvis är hon inte en fri kvinna igen förrän vi närmar oss fyrtiotalet i detta århundrade.

Mitt i allt det här så kommer man att tänka på mordet på ex-maken som skulle förblivit för allmänheten okänt om det inte vore för det som hände nu i år. Förmodligen finns det fler sådana fall; människor som mördas utan att någon förundersökning inleds. Skrämmande att bara kunna mördas och sedan glömmas bort.

Jo men om hon är frisk i lagens mening är upp till sk expertis att avgöra.
Och det handlar ju eg inte om hon är frisk el inte; den för påföljden avgörande frågan är om hon lider av en allvarlig psykstörning. Som jag har förstått kan man vara hyfsat koko men ändå få fängelse.
Tycker inte det är resursslöseri att utreda JM: en p7:a kostar inte mycket i sammanhanget (nån timmes samtal med doktorn), är hon sedan att betrakta som 'frisk' så stannar det där och man kan sedan döma till fängelse utan att försvaret kan hävda att klienten är sjuk/att rättssäkerheten har åsidosatts.
Sedan kan man ju teoretiskt komma fram till att hon är frisk nu men led av allvarlig störning då brottet begicks; ett absolut skräckscenario: hon kan inte sättas i finkan och har ej vårdbehov=ut i frihet

Det är nog fö ev lite förhastat att slå fast att ex-maken blev mördad; om det vet vi lite för lite. Inte för att jag skulle bli förvånad om så visar sig vara fallet.
Och ja; tror som du att det finns en och annan begraven därute som aldrig kommer att få upprättelse: officiellt död pga olycka, sjukdom etc men eg mördad.. Hemska värld.
Citera
2016-09-02, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Dessa ungar kommer inte att bryta med sin morsa, oavsett utgång av häktning och ev rättegång så kommer de att förneka att hon har gjort något fel

Tror detsamma som dig,tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in