2016-09-02, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Den här ville hon inte skulle ligga uppe på dotterns sida. Hon är mån om att publicera "rätt" bilder.
http://i.imgur.com/IqzZIvl.png

Officell:
https://petterssonorg.files.wordpress.com/2016/08/johanna_mc3b6ller.png?w=490

Var bilden innan som verkar vara försvunnen nu,som hon inte ville skulle komma upp. Var på mellansonen när han poserade med en cigarett.
Citera
2016-09-02, 22:44
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metalkingdom
Ja, denna Thomas är högintressant. Han sköter alltså ekonomin på pangelius.
Samma månad som sexskandalen rullar upp startar han upp ett nytt företag med JMs dotter i styrelsen. Min första fråga blir, hur hänger de ihop och den andra, hur mkt har de tillsammans förskingrat från företaget?
När hon JM bodde i Stockholm (det var ju en stund - före mordet väl?) så kanske det var just hos denne Thomas hon bodde?
Senast redigerad av nobbens 2016-09-02 kl. 22:47.
Citera
2016-09-02, 22:46
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Var bilden innan som verkar vara försvunnen nu,som hon inte ville skulle komma upp. Var på mellansonen när han poserade med en cigarett.
Fast A säger ju "man måste bjuda på sig själv mamma". Det låter ju som hon avser en bild på JM själv.
Citera
2016-09-02, 22:47
Medlem
FuckBlashs avatar
[quote=everythingis|58362542]
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Jul*as pojkvän uttryckte ju att han ångrade något han gjort, kommer inte ihåg när men stod på hans Facebook... Kan vara ett brott i detta fallet

Var det inte Julia? Hur som helst så saknas inte misstankar mot honom.
Citera
2016-09-02, 22:49
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Julia's inlägg var dagen efter drunkningsmordet... Afganens ågren yttrades två månader efter att hans svärmor eventuellt dränkt sitt ex... Kanske med hjälp av just afganen, men jag spekulerar som alla andra här inne... Och ja, det kan mycket väl vara relevant.

Ja det kan fortfarande vara relevant
Citera
2016-09-02, 22:51
Medlem
Hon eller någon borde plocka bort bilder på barn på sin fb kan jag tycka..
Citera
2016-09-02, 22:55
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Jag är tveksam till att liten paragraf 7-undersökning kommer utföras men inte helt omöjligt. En rättsspsykiatrisk undersökning tror jag är helt utesluten. Hon är inte på något vis psykotisk i den bemärkelsen att det skulle påverka en dom. Hon är snarare extremt manipulerande och känslokall vilket passar bättre (för att inte säga klockrent) in på en psykopatisk störning.
Nej, det blir Hinsan för Johanna. Där hon snabbt kommer skaffa sig både status och makt.
Ja, det är slöseri med skattemedel att utreda henne. Hon är ju solklart frisk i lagens mening. Förhoppningsvis är hon inte en fri kvinna igen förrän vi närmar oss fyrtiotalet i detta århundrade.

Mitt i allt det här så kommer man att tänka på mordet på ex-maken som skulle förblivit för allmänheten okänt om det inte vore för det som hände nu i år. Förmodligen finns det fler sådana fall; människor som mördas utan att någon förundersökning inleds. Skrämmande att bara kunna mördas och sedan glömmas bort.
Citera
2016-09-02, 22:55
Medlem
JMs dotter Julia har redan tidigare fördömt sin mamma. I den andra tråden skrev jag om detta och sedan raderade JM sin facebook ifrån dotterns kommentarer Kommentarerna som Julia hade skrivit vid JMs bilder på sig själv, handlade om att JM var en MILF, ålderskrisade och så vidare, det var inte en direkt trevlig ton hon hade gentemot sin mamma och JM svarade vädjande "Men Julia...". Alla dessa kommentarer plockade dock JM omedelbums bort när jag kommenterade dem, men de visade att det var halvinfekterat mellan mor och dotter redan då.

Edit: Visade ju även att dottern hade rätt. Mamman kanske kastat blickar på hennes kompisar osv när hon i tonåren bodde hemma och tog hem hunkiga kompisar....
Citera
2016-09-02, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Fast A säger ju "man måste bjuda på sig själv mamma". Det låter ju som hon avser en bild på JM själv.

Jo,jag tyckte också det var en konstig kommentar,men tittat runt på deras fbsidor,tror att det var Julia som hade ett foto där sonen i skolåldern poserade på en semesterbild i badbyxor och cigarett,någon annan här måste väl också sett detta?
Den bilden som visas är ju inget konstigt med alls.
Citera
2016-09-02, 22:59
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Den bilden som visas är ju inget konstigt med alls.
Johanna gör ju en skojig min, istället för det sedvanliga charm-smilet.
Citera
2016-09-02, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
JMs dotter Julia har redan tidigare fördömt sin mamma. I den andra tråden skrev jag om detta och sedan raderade JM sin facebook ifrån dotterns kommentarer Kommentarerna som Julia hade skrivit vid JMs bilder på sig själv, handlade om att JM var en MILF, ålderskrisade och så vidare, det var inte en direkt trevlig ton hon hade gentemot sin mamma och JM svarade vädjande "Men Julia...". Alla dessa kommentarer plockade dock JM omedelbums bort när jag kommenterade dem, men de visade att det var halvinfekterat mellan mor och dotter redan då.

Edit: Visade ju även att dottern hade rätt. Mamman kanske kastat blickar på hennes kompisar osv när hon i tonåren bodde hemma och tog hem hunkiga kompisar....

En psykopat skapar ett ständigt kaos runt sig, med eviga konflikter. Manipulationsförmågan är enastående och endast ovanligt självständiga personer kan stå emot, kortsiktigt. Långsiktigt bryter de flesta.
Citera
2016-09-02, 23:05
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siffra
Snackade med polarn han minns inga färger damm...
Men va fan vare inte d skiten dom hade i lägenheten?
O d e tvåfärgat!
Hon hade frågat om han kan elda upp fiskmånglarn... Psykobitch.....
Va?!? Hade JM frågat din polare (hennes ex) om han kunde elda upp hennes make (fiskmånglarn)? Om, så kan man förstå att det tog henne tolv timmar att anmäla "försvinnandet". Hon jobbade febrilt med att få väck liket efter sin make
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in