2016-09-02, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nobbens
Va?!? Hade JM frågat din polare (hennes ex) om han kunde elda upp hennes make (fiskmånglarn)? Om, så kan man förstå att det tog henne tolv timmar att anmäla "försvinnandet". Hon jobbade febrilt med att få väck liket efter sin make

Fiskmånglaren var en tidigare make. Inte den drunknade.
Citera
2016-09-02, 23:09
Medlem
https://www.facebook.com/profile.php...ref=ts&fref=ts
Citera
2016-09-02, 23:10
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siffra
Snackade med polarn han minns inga färger damm...
Men va fan vare inte d skiten dom hade i lägenheten?
O d e tvåfärgat!
Hon hade frågat om han kan elda upp fiskmånglarn... Psykobitch.....
Vänta nu...jag läste ditt inlägg lite slarvigt förut. Din polare fick alltså en förfrågan från JM om han kunde mörda han som nu är "Fiskansvarig" på en ICA-butik? Detta måste du berätta för polisen. Ring 114 14 eller kontakta dom via mail: https://polisen.se/system/Formular/E...i-Vastmanland/
Senast redigerad av Axis.bold.as.love 2016-09-02 kl. 23:14.
Citera
2016-09-02, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JH1960
Någon mer än jag som tänker på den onda personen Milady i de tre romanerna om de tre Musketörerna? Anser som Natale att denna person mycket möjligt är genuint ond, du får förlåta mig Natale, jag är ingen van postare, men jag håller helt med dig att det kan vara så. Vet att du kanske inte alltid är så direkt emot folk, men denna varelse verkar helhemsk.

Min åsikt om denna person är att den bör få samma öde som Milady, denna har mördat så det räcker och det är faktiskt nog nu. "This final evidence condemns Milady to death, and she is beheaded by the executioner"

Man blir ju rädd för såna personer. Tas hon inte om hand så lär fler dö, det inser ju vem som helst.
Det är nog mycket ovanligt att en 41 årig kvinna anstiftar och kanske även deltar i mord och mordförsök på sina föräldrar. Varför ville hon döda sin far som hade stöttat henne hela tiden, till och med under tiden som hon mjölkade staten på pengar i sitt HVB bolag. Jag förstår att man kan döda sina nära och kära. Oftast är det just så. En man dödar sin kvinna, eller en kvinna dödar sin man. Även i detta fall verkade det vara så. En kvinna hade dödat sin man. Kvinnan anhölls till en början men friades sedan. Jag vet inte vilken bevisning åklagaren har mot JM. Men om hon har beställt mordet på sin far så tappar snart tron på mänskligheten.
Citera
2016-09-02, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldnr7
https://www.facebook.com/profile.php...ref=ts&fref=ts

Herregud vilka sköna typer om man kollar runt lite på hans sida och vänner.

Vad har den nyfödde för odds här i livet?
Citera
2016-09-02, 23:14
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Jo,jag tyckte också det var en konstig kommentar,men tittat runt på deras fbsidor,tror att det var Julia som hade ett foto där sonen i skolåldern poserade på en semesterbild i badbyxor och cigarett,någon annan här måste väl också sett detta?
Den bilden som visas är ju inget konstigt med alls.
Hennes självbild stämmer inte med verkligheten. Hon vill vara smal, mörk och förförisk och vill inte se ut som Lotta Engberg. Därför vill hon ha bort bilder som visar hur hon ser ut. Fåfänga är en av hennes mindre problematiska fel. Men ändå symptomatiska för en 40-plussare i kris.
I dagsläget verkar det vara ett av hennes mindre problem...
Citera
2016-09-02, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det är nog mycket ovanligt att en 41 årig kvinna anstiftar och kanske även deltar i mord och mordförsök på sina föräldrar. Varför ville hon döda sin far som hade stöttat henne hela tiden, till och med under tiden som hon mjölkade staten på pengar i sitt HVB bolag. Jag förstår att man kan döda sina nära och kära. Oftast är det just så. En man dödar sin kvinna, eller en kvinna dödar sin man. Även i detta fall verkade det vara så. En kvinna hade dödat sin man. Kvinnan anhölls till en början men friades sedan. Jag vet inte vilken bevisning åklagaren har mot JM. Men om hon har beställt mordet på sin far så tappar snart tron på mänskligheten.

Ja, om så är fallet är hon allvarligt psykiskt sjuk, om måhända inte i straffrättslig mening. Gäller de flesta män som mördar också men är vanligare där.
Citera
2016-09-02, 23:18
Moderator
OYs avatar
Fiskmånglare, X:et, mor och far, snacka om att kunna gå över lik för att nå sina mål, den här soppan blir bara värre och värre.

Finns det ens sjukhus som tar emot såna här dårar i det här landet, måste vara ett specialfall utan dess like?

Nu har Ulf Åsgård något att bita i, hårt! Väntar spänt på hans kommentarer.
Citera
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Fiskmånglaren var en tidigare make. Inte den drunknade.
Ja just ja, så var det. Hon har ju haft så många så dom är lätt å blanda ihop. Säkert en hel skrälldus snorrar i Märlardalen som känner sig så där just nu
Citera
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Men snälla Nantale. Du har en imponerande kapacitet för att alltid ha fel men även du borde kunna förstå att vissa människor är bara rakt av onda.
Citera
2016-09-02, 23:19
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Det kan även handla om en pressad åklagare som dra på stort direkt.
Vid nästa häktesförhandling kan allt rasa.
Det är mycket sällsynt att "allting rasar" från häktningsförhandling nummer ett till häktningsförhandling nummer två vid häktning på sannolika. Inte ens som nu med en fyraveckorshäktning kommer Det har ju inte hänt något sedan förra gången att räcka för att få de häktade frisläppta - det ska till fler häktningsförhandlingar och längre tid för det. Så om "allt rasar" vid nästa häktningsförhandling har det dykt upp ny bevisning som talar för de misstänkta.
Citera
2016-09-02, 23:20
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Ja, det är slöseri med skattemedel att utreda henne. Hon är ju solklart frisk i lagens mening. Förhoppningsvis är hon inte en fri kvinna igen förrän vi närmar oss fyrtiotalet i detta århundrade.

Mitt i allt det här så kommer man att tänka på mordet på ex-maken som skulle förblivit för allmänheten okänt om det inte vore för det som hände nu i år. Förmodligen finns det fler sådana fall; människor som mördas utan att någon förundersökning inleds. Skrämmande att bara kunna mördas och sedan glömmas bort.
Javisst. Och tänk på alla riktiga mördare som går fria därför att Sture Bergwall låtsades vara seriemördare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in