2016-09-02, 22:16
Medlem
Min flickvän gjorde en sammanfattning över Aki. Info från media mm dvs allt är INTE 100% fakta, men en skapligt övergripande bild över vad som kommit fram..

http://forumbilder.se/FB13E/image
Citera
2016-09-02, 22:16
Medlem
skuggplutonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betvet
Jäkla soppa allt det här. Moham*ed Nor, som misstänkts för att ha misshandlat 89-årige Bengt Bergman till döds i råbergstorp-eskilstuna är vän på Facebook med Jul*a Blomsterlunds 25- årige fästman.

Det kanske har framkommit här på fb tidigare men jag tror inte det.

I vilken fall så tycker jag att det är tragiskt för alla barnen...
Nja Eskilstuna kryllar ju av slödder och patrask så detta är nog bara en tillfällighet.
Citera
2016-09-02, 22:17
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Men kan det finnas så in i helvetes klantiga människor som på fejset skriver att de gjort sitt livs misstag som ångras djupt, dagen efter att man mördat?? Det är fan skottpengar på bara det
Jag får medge att jag inte förstår. Hans inlägg är skrivet i oktober, JMs man dog i augusti. Vad är relevansen?
Citera
2016-09-02, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skuggplutonen
Nja Eskilstuna kryllar ju av slödder och patrask så detta är nog bara en tillfällighet.

Jo det är klart det kan vara så. Jag jobbar i råbergstorp och ser "slummen" och förfallet på nära håll. Sjukt hur Sverige har blivit😳
Citera
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Bästa bild på JM? Där man ser hur hon ser ut och inte nån skitbild med teleobjektiv vid en pool i Thailand.
Den här ville hon inte skulle ligga uppe på dotterns sida. Hon är mån om att publicera "rätt" bilder.
http://i.imgur.com/IqzZIvl.png

Officell:
https://petterssonorg.files.wordpress.com/2016/08/johanna_mc3b6ller.png?w=490
Senast redigerad av KeithRichards 2016-09-02 kl. 22:28.
Citera
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metalkingdom
Ja, denna Thomas är högintressant. Han sköter alltså ekonomin på pangelius.
Samma månad som sexskandalen rullar upp startar han upp ett nytt företag med JMs dotter i styrelsen. Min första fråga blir, hur hänger de ihop och den andra, hur mkt har de tillsammans förskingrat från företaget?
Jag har ögnat igenom Thomas fejsbok och han verkar vara väldigt intresserad av Stora bröst, champagne, prostituerade och unga flickor samt transsexuella... Även kriminella ingår i hans intressegrupp... Jäkligt konstigt att ha den vänskapskretsen när man sysslar med affärer med kommun och staten??
Citera
2016-09-02, 22:21
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag får medge att jag inte förstår. Hans inlägg är skrivet i oktober, JMs man dog i augusti. Vad är relevansen?

Okej då är det jag som ska be om ursäkt. Jag har i blindo litat på en annan skribent som skrivit att det var dagen efter drunkningen som det ska ha skrivits på Facebook.
My bad
Citera
2016-09-02, 22:25
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Okej då är det jag som ska be om ursäkt. Jag har i blindo litat på en annan skribent som skrivit att det var dagen efter drunkningen som det ska ha skrivits på Facebook.
My bad
Julia's inlägg var dagen efter drunkningsmordet... Afganens ågren yttrades två månader efter att hans svärmor eventuellt dränkt sitt ex... Kanske med hjälp av just afganen, men jag spekulerar som alla andra här inne... Och ja, det kan mycket väl vara relevant.
Citera
2016-09-02, 22:26
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nutter
Min flickvän gjorde en sammanfattning över Aki. Info från media mm dvs allt är INTE 100% fakta, men en skapligt övergripande bild över vad som kommit fram..

http://forumbilder.se/FB13E/image

Det var mig en liten bild, man kan ju ana att det är en tidsaxel
Citera
2016-09-02, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Det var mig en liten bild, man kan ju ana att det är en tidsaxel

Hahahahahahaha! Ja det va fan i minsta laget ser jag. Japp, en tidsaxel och lite annan fakta som hör till. Väldigt smaskigt...
Citera
2016-09-02, 22:29
Medlem
JH1960s avatar
Någon mer än jag som tänker på den onda personen Milady i de tre romanerna om de tre Musketörerna? Anser som Natale att denna person mycket möjligt är genuint ond, du får förlåta mig Natale, jag är ingen van postare, men jag håller helt med dig att det kan vara så. Vet att du kanske inte alltid är så direkt emot folk, men denna varelse verkar helhemsk.

Min åsikt om denna person är att den bör få samma öde som Milady, denna har mördat så det räcker och det är faktiskt nog nu. "This final evidence condemns Milady to death, and she is beheaded by the executioner"

Man blir ju rädd för såna personer. Tas hon inte om hand så lär fler dö, det inser ju vem som helst.
Citera
2016-09-02, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betvet
Jäkla soppa allt det här. Moham*ed Nor, som misstänkts för att ha misshandlat 89-årige Bengt Bergman till döds i råbergstorp-eskilstuna är vän på Facebook med Jul*a Blomsterlunds 25- årige fästman.

Det kanske har framkommit här på fb tidigare men jag tror inte det.

I vilken fall så tycker jag att det är tragiskt för alla barnen...

Jösses! Det blir en bra bok av det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in