2016-09-02, 12:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Vi vet det, det är inte mycket du begriper.

Du borde klara av att räkna ut hur hög pölen blir om an exempelvis häller ut 15000 liter på en yta av 61x61 meter, klarar du det?

Om du skulle lyckas hälla ut bränslet exakt jämnt över hela golvytan så skulle det bli ungefär 0,4 cm bränsle över hela golvet och 7500 liter rätt ner i hisstrummorna.
Ska du komma med dina uträkningar snart?
Citera
2016-09-02, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Om du skulle lyckas hälla ut bränslet exakt jämnt över hela golvytan så skulle det bli ungefär 0,4 cm bränsle över hela golvet och 7500 liter rätt ner i hisstrummorna.
Ska du komma med dina uträkningar snart?
med andra ord anser du inte att golvet gick sönder när planet kraschade in i byggnaden?
Citera
2016-09-02, 14:56
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
med andra ord anser du inte att golvet gick sönder när planet kraschade in i byggnaden?
Det var du själv som skrev och bad mig räkna på 61 x 61 meter golv. Men att du inte minns vad du skrev i ditt förra inlägg har vi ju vant oss vid i och för sig...
Citera
2016-09-02, 15:08
Medlem
Citat:
Det var du själv som skrev och bad mig räkna på 61 x 61 meter golv. Men att du inte minns vad du skrev i ditt förra inlägg har vi ju vant oss vid i och för sig...

Kan du svara om du anser att golven var intakta när planen kraschade in i WTC?
Citera
2016-09-02, 15:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Kan du svara om du anser att golven var intakta när planen kraschade in i WTC?

Vad skulle det vara bra för? Du minns ju inte ens vad du frågar, varför du frågar eller vad du vill komma fram till. Du svarar nästan aldrig på frågor själv och halva tiden ägnar du åt att skriva att jag inte kan räkna samtidigt som du ber mig räkna ut mer trams som du sen fullständigt ignorerar..
Jag tror jag inväntar fler obelagda ogenomtänkta inlägg från dig istället för att fortsätta snurra med i den här tramskarusellen..
Citera
2016-09-02, 16:05
Medlem
Citat:
Vad skulle det vara bra för? Du minns ju inte ens vad du frågar, varför du frågar eller vad du vill komma fram till.
Jag svarar på relevanta frågor om saker jag tar upp, vi kan din teknik.
Och denna fråga är central för att se hur din version håller ihop. Eller det kanske den inte gör?
Citera
2016-09-02, 16:17
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag svarar på relevanta frågor om saker jag tar upp, vi kan din teknik.
Och denna fråga är central för att se hur din version håller ihop. Eller det kanske den inte gör?
Vad är 'min version' i denna fråga?
Citera
2016-09-02, 16:22
Medlem
Citat:
Vad är 'min version' i denna fråga?
Har du glömt den?

Du har trasslat in dig så mycket nu så det kanske inte är så konstigt
Citera
2016-09-02, 16:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Har du glömt den?

Du har trasslat in dig så mycket nu så det kanske inte är så konstigt

Jag har inte framfört någon definitiv version utan tvärtom påpekat ett antal olika alternativa möjligheter för explosioner samt tydligt lämnat öppet för fler alternativa orsaker.
Citera
2016-09-02, 16:29
Medlem
Citat:
Jag har inte framfört någon definitiv version utan tvärtom påpekat ett antal olika alternativa möjligheter för explosioner samt tydligt lämnat öppet för fler alternativa orsaker.

Ok, men då kanske du börjat förstå hur absurd din teori är om att flera tusen liter flygbränsle skulle rinna ner i någon hisstrumma och ge explosionseffekt längre ner

Ditt sätt att argumentera för det här är också intressant då det går stick i stäv med att byggnaderna inte skulle palla en krasch med dessa plan
Citera
2016-09-02, 16:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ok, men då kanske du börjat förstå hur absurd din teori är om att flera tusen liter flygbränsle skulle rinna ner i någon hisstrumma och ge explosionseffekt längre ner
Nej varför skulle det vara absurt?

Citat:
Ditt sätt att argumentera för det här är också intressant då det går stick i stäv med att byggnaderna inte skulle palla en krasch med dessa plan
Vad menar du?
Citera
2016-09-02, 16:35
Medlem
Citat:
Nej varför skulle det vara absurt?
Antingen gör du dig till eller så krävs det att du går om några skolår från grundskolan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in