Flashback bygger pepparkakshus!
2016-08-31, 14:16
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Många människor är ansiktsblinda. Själv har jag fotografiskt minne så ett år efter att jag träffade Avril kan jag spela upp minnet som en film i huvudet.

Ja jag önskar verkligen att jag kunde få ett bättre ansiktsminne.

Jag misstänker att det finns en risk att jag inte känner igen Avril om jag åker till Artemis i oktober igen. Det har ju hänt förr att FKK tjejer som man varit med kommer fram och säger hej och dom tror väl att jag är totalt dum i huvudet när jag inte känner igen dom trots att vi hade en bra session tillsammans för inte speciellt länge sedan. Det är faktiskt lite skäms-känsla ibland.

Enda sättet för mig till att aldrig glömma ett ansikte skulle nog vara att se till att få sig en örfil, men det skulle nog bli lite jobbigt i längden om man skulle få en örfil av alla tjejer man skulle träffa...
Citera
2016-09-01, 07:50
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Säg nu för fan till om jag tröttar ut er.
Nåja, jag tog en söndag på Artemis, på vägen hem från FKK Sharks så att säga. Det ligger ju nästan på vägen hemåt. Bara en liten avstickare på ett par timmar... Hm.

Jag drog från hotell Mercure i Friedrichsdorf strax norr om Frankfurt klockan 07:40 och anlände till Artemis klockan 11:10.
Tack för en lysande recension!
Du kom aldrig på att göra avstickaren till Oase? Från Mercure Hotel är det ju nästan gångavstånd.

Citat:
Vi snackade en liten stund och vi halkade in på att snacka om den kommande IFA mässan i september.

DON`T COME HERE! Svarade hon, IT`S CHAOTIC and you don´t want to see that.

Håller inte med här, det är underbart att se! Dockl får man se till att komma tidigt och "stöka undan" sina möten med tjejerna innan kaoset inträffar, framåt 20-21-tiden.

Är faktiskt på väg ner nu i princip! :-)
Citera
2016-09-01, 08:29
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Tack för en lysande recension!
Du kom aldrig på att göra avstickaren till Oase? Från Mercure Hotel är det ju nästan gångavstånd.

Jo jag hade tanken, men på något vis gillar jag Sharks lite mer, jag vet dock inte varför.

Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Håller inte med här, det är underbart att se! Dockl får man se till att komma tidigt och "stöka undan" sina möten med tjejerna innan kaoset inträffar, framåt 20-21-tiden.

Är faktiskt på väg ner nu i princip! :-)

Härligt!
Jag tycker faktiskt att du ska stanna kvar till sent på natten, sen ska du berätta för oss in i minsta detalj om hur kaoset urartade. Vi vill ju höra om precis allt snusk som dina ögon uppfattar...
Citera
2016-09-01, 13:55
Medlem
Jag var där i helgen med ett par kompisar. Det var min första gång och jag har blivit beroende! Bästa helgen i hela mitt liv.

Jag är dock väldigt dålig på namn och undrar om nån av er minns namnet på en rätt liten & smal tjej. RÖTT och kort hår. Tror hon var från Rumänien. Hon var rätt så populär!
Citera
2016-09-01, 20:05
Medlem
MYCKET BRA ARTEMIS UPPLEVELSE

Då var det dags att besöka Artemis ännu en gång. Förra gången var för ca 1 år sedan och träffade då den fantastiska Mira som var den bästa glädjeflicka jag någonsin träffat. Detta beskrev jag i två tidigare recensioner:
(FB) Den stora recensionstråden om Artemis i Berlin (läs moderatormeddelandet!) och "100% Mira" (FB) Den stora recensionstråden om Artemis i Berlin (läs moderatormeddelandet!)

Även denna gång ringde jag upp innan mitt besök och kollade om Mira fanns där men hon var tydligen hemma i sitt land på semester. Är det någon mera som träffat Mira? Har inte sett några andra recensioner om henne?

Denna gång var jag osäker på hur upplevelsen skulle bli. Mycket prat om den sk razzian och att det var bättre innan.

Denna gång hade jag trixat lite med flygresan hem från ett arbete och det blev plötsligt en avstickare till Berlin och en mellanlandning på sju timmar . Kom till Artemis en onsdag kring 12 och lämnade vid 19.00. Vädret var riktigt bra så utomhusdelen var skön att softa i. Allmänt under denna tiden var det lite folk klart mera tjejer (ca 35st) än män.

MAYA 32 ÅR BULGARIEN
Väl på plats så slog man sig ned i mitten delen och fick upp energinivån med en kaffe. Det dröjde inte länge innan en trevlig tjej vid namn Maya kom fram. Troligen inte en tjej man lägger märke till så mycket. Men vackert mörkt långt hår och fin vacker naturlig petite kropp. Snacket där nere var att det var samma pris som vanligt dvs 60 EURO och det vanliga ingick för 30 minuter.
Men på rummet var det lite annorlunda för 30 min. Då ingick "suck and fuck" men ingen kyss eller 69. Detta ingick vid 60 minuter. Detta var nytt för mig sedan tidigare. Valde ändå att köra på 30 min och Maya var riktigt bra. Stor inlevelse och blowjob utan och hon levererade riktigt bra i ställningarna rida, missionären och doggi. Inte svårt att komma när man hade hållit upp ett tag.

BETYG
ANSIKTE: 8/10
KROPP: 8/10 långa vackra ben och en rumpa av högsta kvalité. Vackra bröst med styva bröstvårtor.
SERVICE/ATTITYD: 8/10 att hon sa en sak innan och en sak på rummet drog ned betyget lite. Men sexet var riktigt bra!
BLOWJOB: 10/10

Efter denna session så blev det lite mat. Träffade en äldre Tysk man på ca 65 år som kom från Berlin. Han var en riktig stammis och kände de flesta av tjejerna och var där varje onsdag och varannan lördag. En hel del pengar spenderade han men "mycket billigare än att ha en fru" . Han tipsade även om de riktiga topparna som han gav 1, näst bäst 2 och sämst 6. En av hans 1or blev jag intresserad av men den snodde han själv senare .

SONA 23 ÅR THAILAND/HAMBURG
När jag satt och avnjöt nästa Cappuccino kom en riktig het Asiatisk tjej förbi. Riktigt vacker lite naturlig läckerbit. Hin berättade att hon var född i Hamburg där även hennes familj bodde men att de kom från Thailands östkust där hon gärna ville bo i framtiden. Sona hade mycket tatueringar. Hon hade samma priser som MAYA och denna gång uppgraderade jag därför till 60 minuter. Detta skulle jag inte ångra. En riktigt het serviceinriktad tjej. Började nu med 69an som var riktigt bra sen blev det gjorde SONA en härlig ridtur och vi avslutade ännu en gång med en doggi. Sona gillade hårda tag och tog inte så länge innan man fick en ny härlig orgasm.
Vi låg och pratade lite och Sona berättade att hon hade ett vanligt arbete i Hamburg inom Makeup. Detta var hin duktig på så många av tjejerna på Artemis nyttjade SONA när de skulle sminka upp sig. Tjänade pengar på både tjejerna och oss män. Smart tjej.

Sen blev det dags för omgång två. Även den var riktigt bra men lilleman hade inte riktigt hunnit att hämta sig från de två första sessionerna men det var absolut inte SONA fel. Supergrym tjej som jag ger högsta betyg på service och attityd.

ANSIKTE: 10/10 vackra mörka ögon och långt härligt hår.
KROPP: 9/10 smäcker asiatisk kropp. Några extrakilon för att nå en 10a men riktigt het.
SERVICE/ATTITYD: 10/10

Nu bar det av till utomhusdelen och hoppade där i bubbelpoolen. Där fanns också en Italiensk kille från Napoli. Han hade också råkat ut för "drogen Artemis" och valde att åka hit på 4 dagars semester . Han var även här i vintras på semester

Nu var det dags att hitta sin sista glädjeflicka innan flyget gick hem till Sverige. Är normalt svag för blonda tjejer så nu gick spaningen på en snygg blondin.

CANDI 28 ÅR TYSKLAND STUTTGART BLOND 1,8m (CLADIA SCHIFFER KOPIA)
Väl på plats ännu en gång på spanningsstället no 1 vid baren och två platser intill mig satt två riktigt snygga blondiner. Blev svårt att välja men föll för den längre tjejen.
Candi var 28 år och var Tyska och kom från Stuttgart. Candi var ca 1,8m lång och en riktig supermodell. Candi hade lite större bröst (är normalt emot silicon) men Candis var riktig sexiga. Denna gång frågade jag tydligt vad som ingick och Candi sa att allt ingick utan CIM och anal. Frågade en extra gång för att inte bli lurad. Denna gång blev man inte lurad.

På väg uppför trappan gick man bakom Candi och blev nästan hög. Vilken super sexig tjej.
Väl på rummet insåg jag att hon var väldigt lik Claudia Schiffer och det var det hade hon hört flera gånger förut . Denna bild är extrem lik henne http://hairstyletwist.com/wp-content/uploads/2009/03/jtm-042490.jpg

Väl på rummet var frågan om man skulle orka med en gång till men vilken supersexig tjej. Tog inte många sekunder innan lilleman var stenhård efter ett riktigt bra blowjobb. Underbarty med en 69 och se hennes supersnygga kropp. Grym på att rida och vi avslutade som vanligt med en doggi.

BETYG
ANSIKTE: 10/10 (Claudia Schiffer kopia)
KROPP: 10/10 långa vackra ben och en rumpa av högsta kvalité. Vackra bröst modell större av (silicon) med styva bröstvårtor.
SERVICE/ATTITYD: 10/10

Efteråt blev det lite småprat och Claudia berättade att det var mycket mindre svenskar nu än för några år sedan. Trodde själv att det var tvärtom? Vad tror ni?

SAMMANFATTNING
Ett stort leende på vägen hem från Artemis. Oftast går man på några nitar men denna gång var det tre fullträffar. Höjdpunkten var nog både Candi och självklart Thai tjejen SONA. Lite skillnad mot innan razzian var att tjejerna själva bestämde lite över reglerna och vissa valde att ta bort 69an vid en 30 min session men ingick vid en 60 min. Se det inte som något jättestort problem. Hittar man en super pingla väljer man 60 min eller även möjlighet att uppgradera under själva sessionen.

Om man själv bott i Belin vore det inte omöjligt att man själv likt 65 årige mannen blivit en riktig stammis på detta fantastiska ställe . Ni som inte varit här, tveka inte utan ta ett besök. Svenskar är populära bland tjejerna!
Citera
2016-09-01, 22:38
Medlem
ILoveBerlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Ormbiten: hur såg Avril ut? Jag har varit med en rumänska på Artemis som kallade sig Avril. Hon hade mjölkvit hy och långt lockigt rött hår.

Rött hår, låter som Raisa, också en rumänska. Kompis med Avril
Citera
2016-09-01, 22:45
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajuaju
Jag var där i helgen med ett par kompisar. Det var min första gång och jag har blivit beroende!

Ja Grattis, pass upp nu bara så att du inte blir tvungen att ta in på någon avvänjningsklinik för FKK-beroende...

Fan, det kanske man skulle starta en? Den kanske kan bli en framgångsrik inkomstkälla. Då får jag ju ännu mer pengar till att spendera på FKK. LOL

Citat:
Ursprungligen postat av joe-wild69
Efteråt blev det lite småprat och Claudia berättade att det var mycket mindre svenskar nu än för några år sedan. Trodde själv att det var tvärtom? Vad tror ni?

SAMMANFATTNING
Ett stort leende på vägen hem från Artemis. Oftast går man på några nitar men denna gång var det tre fullträffar. Höjdpunkten var nog både Candi och självklart Thai tjejen SONA.

Om man själv bott i Belin vore det inte omöjligt att man själv likt 65 årige mannen blivit en riktig stammis på detta fantastiska ställe . Ni som inte varit här, tveka inte utan ta ett besök.

Det är nog ganska gott om svenskar där nere stundtals. Jag räknade till 4 svenskar i söndags.

Den där CANDI samtalade jag med i några minuter, hon såg ju bra ut men jag fick ändå dåliga vibbar och tackade nej... Fan det låter ju som att jag gjorde ett misstag där.

SONA såg jag i poolen ett tag, hon var ju inte heller ful att se på. Tyvärr försvann hon iväg med en kille innan jag han prata med henne. Synd!

Samtalade lite kort med en herre på Sharks som bodde i trakten, han var väl dock bara i 55 års åldern. Han sa att han brukade besöka klubben en eller ett par gånger i veckan, men allt som oftast bara ha sex med en enda tjej i en halvtimma eller timma.
Sen käkade han och relaxade ett par timmar samtidigt som han samtalade med vänner.

Sämre kan man nog ha det i vardagen.
Förmodligen mer lönsamt också än ett krogbesök?

Fan vet om det inte är roligare att vara medelålders singel (och även pensionär) i Tyskland än I Sverige?

Tack för recensionen.
Senast redigerad av ormbiten 2016-09-01 kl. 22:47.
Citera
2016-09-01, 22:47
Medlem
ILoveBerlins avatar
Citat:
Ja jag önskar verkligen att jag kunde få ett bättre ansiktsminne.

Jag misstänker att det finns en risk att jag inte känner igen Avril om jag åker till Artemis i oktober igen. Det har ju hänt förr att FKK tjejer som man varit med kommer fram och säger hej och dom tror väl att jag är totalt dum i huvudet när jag inte känner igen dom trots att vi hade en bra session tillsammans för inte speciellt länge sedan. Det är faktiskt lite skäms-känsla ibland.

Enda sättet för mig till att aldrig glömma ett ansikte skulle nog vara att se till att få sig en örfil, men det skulle nog bli lite jobbigt i längden om man skulle få en örfil av alla tjejer man skulle träffa...

Avril är smal, mörkbrunt långt hår. Hon la in sillisar förra året men dom är fortfarande rätt små. Hon brukar ha håret uppsatt med en lång hästsvans. Älskar att ta en rökpaus mitt i akten om man hållit på längre än en timma
Suger kuk som en Gudinna, och ja, hon är en om inte den ärligaste med tiderna! Humor har hon också.
Citera
2016-09-01, 22:55
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ILoveBerlin
Avril är smal, mörkbrunt långt hår. Hon la in sillisar förra året men dom är fortfarande rätt små. Hon brukar ha håret uppsatt med en lång hästsvans. Älskar att ta en rökpaus mitt i akten om man hållit på längre än en timma
Suger kuk som en Gudinna, och ja, hon är en om inte den ärligaste med tiderna! Humor har hon också.

Yes box! Helt rätt beskrivning. Nu sa det pling i minnesbanken, Och när du sa Raisa så sa det pling en gång till.
Det var ju det namnet som hon sa när dom kom fram till mig.
Och även Avril nämnde Raisa uppe på rummet, men jag fattade aldrig vad 'raisa' betydde.
Fan vad korkad man är.

Avrils sillisar är för övrigt helt perfekta!
Perfect made in Romania, som hon sa det lilla underbara livet...
Citera
2016-09-01, 23:04
Medlem
ILoveBerlins avatar
Citat:
Yes box! Helt rätt beskrivning. Nu sa det pling i minnesbanken, Och när du sa Raisa så sa det pling en gång till.
Det var ju det namnet som hon sa när dom kom fram till mig.
Och även Avril nämnde Raisa uppe på rummet, men jag fattade aldrig vad 'raisa' betydde.
Fan vad korkad man är.

Avrils sillisar är för övrigt helt perfekta!
Perfect made in Romania, som hon sa det lilla underbara livet...

Haha, ja jävlar... Kan rekomendera Raisa med
Kom på en sak till med Avril, hon har perfekta läppar, lagom tjocka

Personligen gillar jag inte trekant med prostituerade. Speciellt inte om dom känner varandra. Känns som dom snackar om en medan man knullar och det är avtändande. Sen är det ju alltid en man tycker mer om och då blir det mindre tid för den andra, nästan ivägen på nåt sätt.
Citera
2016-09-02, 00:55
Medlem
Citat:
Ja Grattis, pass upp nu bara så att du inte blir tvungen att ta in på någon avvänjningsklinik för FKK-beroende...

Redan bokat nästa resa
Citera
2016-09-03, 21:20
Medlem
Curious-Blues avatar
Del 1

Nu har jag gjort ytterligare ett besök i lekstugan och här följer min recension.

Första dagen var på en lördag och klockan var sju när jag steg av S-Bahn vid Westkreuz. Jag älskar verkligen stunden när man går från Westkreuz, ser Artemis röda neonlampor lysa upp i mörkret fram tills att man är inne i receptionen, det är inte längre nervöst för mig men så spännande!

Säger till damen i receptionen att jag har varit där förut, betalar inträdet och ber om att få en röd badrock. Passar även på att fråga om min favorittjej som jag kallar Texas i texten är där ikväll men damen fräser åt mig.

- "I´m forbidden to give you that information! You have to talk to the girls!"
Hepp.

Tar badrocken och går upp för trappstegen, det är väldigt många män som rör sig bland säkerhetsfacken och då får jag syn på en välsvarvad blondin som kommer ut från männens omklädningsrum hållandes sin arm i axelhöjd, hon har ett handfängsel låst runt handleden och det andra fängslet sitter runt handleden på en flintskallig gubbe som går med sänkt huvud efter henne väldigt lydigt. Där och då kände jag bara "Nu är jag inte i Sverige längre! Det är såhär det ska vara!"

Byter om och hoppar in i duschen, jag tänker alltid på Artemis dusch när jag är inne i ett omlädningsrum nuförtiden, feels good to be back. För att undvika alla sharks vid skjutdörren in till loungen / vid spiraltrappan så går jag längst in i omklädningsrummet och tar en annan väg in i loungen. Fullt party inne i loungen, hög musik som dunkar och väldigt rökigt. Det är som att gå in en vägg av rök. Fredag och lördagkvällar är när Artemis är som bäst enligt mig, förstagångsbesökare bör komma hit då för att få uppleva maximal chock. Tittar efter Texas men ser inte henne någonstans, ser inte hennes vänner heller, känner inte igen en enda tjej, bara nya ansikten. Beställer en sprite och slår mig ner i en soffa och börjar spana. Vem ska jag lära känna idag?

Lineupen är bra ikväll, många fina tjejer. Ser en tjej gå förbi, hon är lång, har långt blont lockigt hår, fyllda läppar och riktigt stora silikonbröst. Hon ser verkligen ut som stereotypen för hur en porrstjärna ska se ut. Jag bara måste ha henne, en sån tjej kommer jag aldrig kunna få ute på krogen men nu har jag chansen. Skyndar efter henne innan hon går iväg med någon annan. Slår mig ner i soffan bredvid henne och vi börjar prata. Hon heter Virginia, 29 år gammal från Ungern. Pga razzian så är jag noga med att fråga om priser och det är samma prislista som förut får jag höra. Vi går upp till övervåningen och sätter igång. Det är väldigt varmt på den våningen och jag börjar svettas vilket jag inte tycker är så nice. Det är lite stelt mellan oss, jag gör mitt bästa för att lätta upp stämningen men det funkar inte, personkemin stämmer inte mellan oss och jag får magkänslan av att ingen av oss vill egentligen vara kvar i rummet så jag avbryter och skyller på att jag behöver vila, då hade det gått en halvtimme. Hon gjorde inget fel, det är inget fel på hennes service alls, vi funkade inte ihop helt enkelt. Ner till säkerhetsfacken och hon får €70 av mig. Ingen puss, ingen kram, inget tack, inget hej då, ingenting. Hon bara tar pengarna vänder på klacken och går in till damernas omklädningsrum. Hepp.

Duschar, hämtar en sprite i baren och går på upptäcktsfärd. Mycket folk utomhus vid poolen, perfekt väder utomhus och skönt att slippa all rök i loungen. Jag börjar fundera på hur man tar sig till taket, där ska det ju finnas en hörna där man kan sitta och chilla. Hittar en spiraltrappa av metall på sidan av byggnaden och går upp för den. Högst uppe står en dörr uppställd och när jag tittar in så ser det precis ut som våningen med alla sexrum, fast här står det papperskorgar och resväskor utanför dörrarna, det är här tjejerna hyr rum för att sova över. Hittar till slut hörnan med "soffor" och slår mig ner, det sitter en ensam tjej där, hon röker och fipplar med mobilen och bryr sig inte om mig. "Här var det ju inge kul" tänker jag och går nerför trappan igen. När jag kommer ner ser en i personalen mig och börjar skälla ut mig på tyska, jag förstår inte ett ord men jag förstår att hon var arg på mig och att jag inte fick gå i den trappan. Hepp.

Sätter mig ner vid poolen och grubblar, den här kvällen började inge vidare. Går uppför trappan och en tjej ropar på mig och vinkar, hon ser bekant ut så jag går fram till henne och då trillar poletten ner. Vi träffades på bunny party i mars, hon är kompis med Texas och vi festade tillsammans den kvällen. Hon berättar att Texas egentligen skulle vara ledig ikväll men när hon såg mig så ringde hon Texas för att berätta att jag var där och Texas är påväg för att träffa mig, hon kommer om två timmar. Nu vet jag att det kommer att bli en bra kväll! Goda nyheter som gjorde mig riktigt glad.

Strosar runt i byggnaden och väntar, väntar, och väntar. Fan vad tråkigt det är på Artemis nu, det finns ingenting att göra än att stirra upp i taket. Provade att sitta i loungen för att titta lite på brudarna men det blev för jobbigt när jag var tvungen att neka tjejerna hela tiden så jag gick ner till bottenvåningen och satt på "soffan" under spiraltrappan. Då och då kommer det fram en tjej för att prata men jag är väldigt snabb med att säga att jag har bokat in ett möte med en tjej och jag vill inte slösa bort deras tid på kallprat då jag vet att tid är pengar för dom. Det uppskattades från deras sida och jag fick en slängkyss ibland. Virginia går förbi då och då men hon undviker verkligen att titta på mig.

Till slut kommer en av Texas kompisar och hämtar mig, "She´s here now and she´s looking for you!" Vi skyndar in i loungen och efter ett tag så får jag syn på Texas, vi skyndar fram till varandra och det var ett mycket kärt återseende. Jag köper en champagneflaska för €150 och vi slår oss ner utomhus och pratar.
Hon berättar att förra gången vi sågs så ville hon överraska mig med att dyka upp på flygplatsen för att säga hej då när jag skulle åka hem, problemet var bara att hon inte visste vilken flygplats jag skulle åka från. Hon föreslår att vi ska hoppa in i jacuzzin så jag går dit medans hon springer iväg för att sätta upp håret och byta ut skorna mot sandaler. Det står ett gäng grabbar bredvid jacuzzin och pratar och när hon kommer tillbaka och går förbi dom så slutar killarna prata. Hon tar av sig handduken och en av grabbarna står och stirrar på henne bakifrån, han ser ut som en fågelholk när han står där med öppen mun och bara stirrar på henne, hon har den effekten på folk.
Det finns några knappar man kan trycka på för att verkligen få fart på jacuzzin och det var en upplevelse att sitta där med henne och dricka champagne.
Hon berättar om razzian och varför den inträffade. Berättelsen var lite snurrig men som jag förstod det så var det en politiker i Charlottenburg som ville köpa Artemis och la ett skambud, ägarna bad politikern att dra åt helvete och då hade politikern dragit i trådar vilket ledde till razzian. Jag tror det var för att politikern ville få Artemis att bomma igen som hämnd.

Vi tog ett av rummen utomhus och jag kan verkligen rekommendera att gå till dessa rum varma sommardagar då det är svalt inne på rummen. Pluspoäng att sängarna är större än de runda varianterna på övervåningen. Hon tog en bit hushållspapper och skrev ner sin e-mailadress med en sminkpensel. Nu behöver jag inte längre chansa på om hon är där eller ej, vi kan helt enkelt boka in i förväg. Ska vi träffas i Berlin måste vi träffas på Artemis men hon föreslog att vi kan träffas utanför Artemis om vi besöker en annan stad, om vi vill fira semester ihop etc. Blir det för dyrt med resa så föreslog hon att hon kunde komma till Sverige och bo hos mig en weekend. (!)

Det var en kanonkväll och när det var dags att avsluta insåg jag att jag hade räknat fel och var €55 kort! Kortet hade jag lämnat på hotellet då jag alltid är nojjig att jag ska bli rånad precis utanför Westkreuz så jag har alltid bara kontanter med mig, vill inte ha alla ägg i samma korg. Jag kunde inte ta ut pengar från bankomaten men det var ingen fara enligt henne, vi hade bokat in en träff på onsdagen och hon frågade om jag behövde låna pengar av henne för att kunna ta en taxi tillbaka till hotellet. Det finns en anledning till att hon är min favorit.

Onsdag, det är dags för tjejerna att ha på sig underkläder. Jag hade sett fram emot det då jag trodde att tjejerna skulle ha på sig sexiga outfits / raffset mm. Döm av min besvikelse när tjejerna hade på sig vanliga trosor och BH, det var som att dom inte ens försökte. Hepp. Aldrig igen att jag går hit på onsdagar. Träffade Texas och hon fick pengarna jag var skyldig henne, sen följde ännu en kanonkväll. Jag fick veta att det finns en kondomautomat inne i tjejernas omklädningsrum och det finns två storlekar att välja på. Ofärgade för average size och röda för större modeller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in