MYCKET BRA ARTEMIS UPPLEVELSE
Då var det dags att besöka Artemis ännu en gång. Förra gången var för ca 1 år sedan och träffade då den fantastiska Mira som var den bästa glädjeflicka jag någonsin träffat. Detta beskrev jag i två tidigare recensioner:
(FB) Den stora recensionstråden om Artemis i Berlin (läs moderatormeddelandet!) och "100% Mira"
(FB) Den stora recensionstråden om Artemis i Berlin (läs moderatormeddelandet!)
Även denna gång ringde jag upp innan mitt besök och kollade om Mira fanns där men hon var tydligen hemma i sitt land på semester. Är det någon mera som träffat Mira? Har inte sett några andra recensioner om henne?
Denna gång var jag osäker på hur upplevelsen skulle bli. Mycket prat om den sk razzian och att det var bättre innan.
Denna gång hade jag trixat lite med flygresan hem från ett arbete och det blev plötsligt en avstickare till Berlin och en mellanlandning på sju timmar

. Kom till Artemis en onsdag kring 12 och lämnade vid 19.00. Vädret var riktigt bra så utomhusdelen var skön att softa i. Allmänt under denna tiden var det lite folk klart mera tjejer (ca 35st) än män.
MAYA 32 ÅR BULGARIEN
Väl på plats så slog man sig ned i mitten delen och fick upp energinivån med en kaffe. Det dröjde inte länge innan en trevlig tjej vid namn Maya kom fram. Troligen inte en tjej man lägger märke till så mycket. Men vackert mörkt långt hår och fin vacker naturlig petite kropp. Snacket där nere var att det var samma pris som vanligt dvs 60 EURO och det vanliga ingick för 30 minuter.
Men på rummet var det lite annorlunda för 30 min. Då ingick "suck and fuck" men ingen kyss eller 69. Detta ingick vid 60 minuter. Detta var nytt för mig sedan tidigare. Valde ändå att köra på 30 min och Maya var riktigt bra. Stor inlevelse och blowjob utan och hon levererade riktigt bra i ställningarna rida, missionären och doggi. Inte svårt att komma när man hade hållit upp ett tag.
BETYG
ANSIKTE: 8/10
KROPP: 8/10 långa vackra ben och en rumpa av högsta kvalité. Vackra bröst med styva bröstvårtor.
SERVICE/ATTITYD: 8/10 att hon sa en sak innan och en sak på rummet drog ned betyget lite. Men sexet var riktigt bra!
BLOWJOB: 10/10
Efter denna session så blev det lite mat. Träffade en äldre Tysk man på ca 65 år som kom från Berlin. Han var en riktig stammis och kände de flesta av tjejerna och var där varje onsdag och varannan lördag. En hel del pengar spenderade han men "mycket billigare än att ha en fru"

. Han tipsade även om de riktiga topparna som han gav 1, näst bäst 2 och sämst 6. En av hans 1or blev jag intresserad av men den snodde han själv senare

.
SONA 23 ÅR THAILAND/HAMBURG
När jag satt och avnjöt nästa Cappuccino kom en riktig het Asiatisk tjej förbi. Riktigt vacker lite naturlig läckerbit. Hin berättade att hon var född i Hamburg där även hennes familj bodde men att de kom från Thailands östkust där hon gärna ville bo i framtiden. Sona hade mycket tatueringar. Hon hade samma priser som MAYA och denna gång uppgraderade jag därför till 60 minuter. Detta skulle jag inte ångra. En riktigt het serviceinriktad tjej. Började nu med 69an som var riktigt bra sen blev det gjorde SONA en härlig ridtur och vi avslutade ännu en gång med en doggi. Sona gillade hårda tag och tog inte så länge innan man fick en ny härlig orgasm.
Vi låg och pratade lite och Sona berättade att hon hade ett vanligt arbete i Hamburg inom Makeup. Detta var hin duktig på så många av tjejerna på Artemis nyttjade SONA när de skulle sminka upp sig. Tjänade pengar på både tjejerna och oss män. Smart tjej.
Sen blev det dags för omgång två. Även den var riktigt bra men lilleman hade inte riktigt hunnit att hämta sig från de två första sessionerna men det var absolut inte SONA fel. Supergrym tjej som jag ger högsta betyg på service och attityd.
ANSIKTE: 10/10 vackra mörka ögon och långt härligt hår.
KROPP: 9/10 smäcker asiatisk kropp. Några extrakilon för att nå en 10a men riktigt het.
SERVICE/ATTITYD: 10/10
Nu bar det av till utomhusdelen och hoppade där i bubbelpoolen. Där fanns också en Italiensk kille från Napoli. Han hade också råkat ut för "drogen Artemis" och valde att åka hit på 4 dagars semester

. Han var även här i vintras på semester
Nu var det dags att hitta sin sista glädjeflicka innan flyget gick hem till Sverige. Är normalt svag för blonda tjejer så nu gick spaningen på en snygg blondin.
CANDI 28 ÅR TYSKLAND STUTTGART BLOND 1,8m (CLADIA SCHIFFER KOPIA)
Väl på plats ännu en gång på spanningsstället no 1 vid baren och två platser intill mig satt två riktigt snygga blondiner. Blev svårt att välja men föll för den längre tjejen.
Candi var 28 år och var Tyska och kom från Stuttgart. Candi var ca 1,8m lång och en riktig supermodell. Candi hade lite större bröst (är normalt emot silicon) men Candis var riktig sexiga. Denna gång frågade jag tydligt vad som ingick och Candi sa att allt ingick utan CIM och anal. Frågade en extra gång för att inte bli lurad. Denna gång blev man inte lurad.
På väg uppför trappan gick man bakom Candi och blev nästan hög. Vilken super sexig tjej.
Väl på rummet insåg jag att hon var väldigt lik Claudia Schiffer och det var det hade hon hört flera gånger förut

. Denna bild är extrem lik henne
http://hairstyletwist.com/wp-content/uploads/2009/03/jtm-042490.jpg
Väl på rummet var frågan om man skulle orka med en gång till men vilken supersexig tjej. Tog inte många sekunder innan lilleman var stenhård efter ett riktigt bra blowjobb. Underbarty med en 69 och se hennes supersnygga kropp. Grym på att rida och vi avslutade som vanligt med en doggi.
BETYG
ANSIKTE: 10/10 (Claudia Schiffer kopia)
KROPP: 10/10 långa vackra ben och en rumpa av högsta kvalité. Vackra bröst modell större av (silicon) med styva bröstvårtor.
SERVICE/ATTITYD: 10/10
Efteråt blev det lite småprat och Claudia berättade att det var mycket mindre svenskar nu än för några år sedan. Trodde själv att det var tvärtom? Vad tror ni?
SAMMANFATTNING
Ett stort leende på vägen hem från Artemis. Oftast går man på några nitar men denna gång var det tre fullträffar. Höjdpunkten var nog både Candi och självklart Thai tjejen SONA. Lite skillnad mot innan razzian var att tjejerna själva bestämde lite över reglerna och vissa valde att ta bort 69an vid en 30 min session men ingick vid en 60 min. Se det inte som något jättestort problem. Hittar man en super pingla väljer man 60 min eller även möjlighet att uppgradera under själva sessionen.
Om man själv bott i Belin vore det inte omöjligt att man själv likt 65 årige mannen blivit en riktig stammis på detta fantastiska ställe

. Ni som inte varit här, tveka inte utan ta ett besök. Svenskar är populära bland tjejerna!