Citat:
Ursprungligen postat av
Flashback-profilen
Gillar GW och hans sköna stil fast han nog är väl hajpad och själv inte drar sig för att bre på myten om den allvetande polisproffessorn. Har läst satt mig in en del angående bordellaffären läser man tex " männen, makten, mörkläggningen" så märks ju att GWs kunskaper i affären är rätt små. Dock framhäver han själv som super-insatt i ämnet och med total insikt i vilka som var torskar och inte.
Gillar också GW, men han hajpar sig själv rejält. Kommer ihåg det där om de försvunna kossorna, han skrev om vad som hade hänt, klistrade in det i ett kuvert som skulle öppnas på säsongens sista program. Det vägrade han öppna på säsongens sista program, för "han ville inte föregripa rättsprocessen". Han skulle öppna kuvertet när det fanns lagakraftvunnen dom. Det var länge sedan dommen blev laga kraft. Kuvertet är ännu inte öppnat.. Jag gillar GW, mest på att han är kul. Men om han vore så duktig, borde han haft balle att öppna det där kuvertet nu, även om det (innehållet) är totalt fel. Såpass kunde han bjuda på sig själv, tycker jag.