2016-08-31, 21:33
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Jag köpte ett par g från bodegan för några månader sen, top notch då iaf.

3-cmc luktar inte så mycket, mig veterligen.

Frågan är om man ska vänta tills dom får in igen eller om man ska beställa från utlandet. Mycket billigare utrikes, men då får man dra med tullnojjan som inte var en barnlek sist jag beställde detta utrikes. Jag hittar dock inget om att 3-cmc skall vara narkotikaklassat ännu, bara att det klassades som hälsofarlig vara (blir ofta narkotikaklassat kort därefter, dock inte alltid, enkelt sagt. Substanser som utreds men inte narkotika klassas utan klassas som hälsofarlig vara är substanser som dom kikar på ifall det finns medicinska egenskaper hos substansen i fråga, antar att det tar längre tid med vissa substanser... Nästan alla substanser som hamnar här narkotika klassas senare. Rätta mig om jag har fel.). Så frågan är om man torskar om tullen tar det? Det är väl inte olagligt att köpa och använda hälsofarliga varor, bara olagligt att sälja det?

Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Det brukar (som någon redan skivit) inte lukta så mycket vad jag minns! Jag räknar ner dagarna tills det är dags för mig att köra 😊 rcb****** har varit jävligt gröna sista tiden så svårt att tro att det skulle vara nått strul, fast å andra sidan kan en dålig batch komma från vem fan som helst, så bara hålla tummarna att detta är prima.

Jaha, fick för mig att det brukade lukta räka, men det kanske inte var så!
Citera
2016-08-31, 21:39
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Jag köpte ett par g från bodegan för några månader sen, top notch då iaf.

3-cmc luktar inte så mycket, mig veterligen.

Frågan är om man ska vänta tills dom får in igen eller om man ska beställa från utlandet. Mycket billigare utrikes, men då får man dra med tullnojjan som inte var en barnlek sist jag beställde detta utrikes. Jag hittar dock inget om att 3-cmc skall vara narkotikaklassat ännu, bara att det klassades som hälsofarlig vara (blir ofta narkotikaklassat kort därefter, dock inte alltid, enkelt sagt. Substanser som utreds men inte narkotika klassas utan klassas som hälsofarlig vara är substanser som dom kikar på ifall det finns medicinska egenskaper hos substansen i fråga, antar att det tar längre tid med vissa substanser... Nästan alla substanser som hamnar här narkotika klassas senare. Rätta mig om jag har fel.). Så frågan är om man torskar om tullen tar det? Det är väl inte olagligt att köpa och använda hälsofarliga varor, bara olagligt att sälja det?
Ja hur är det med de som är klassade som hälsovådliga någon
Citera
2016-08-31, 21:51
Medlem
Jusefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lomma63
Ja hur är det med de som är klassade som hälsovådliga någon

Får inte införas till landet, överlåtas, framställas, förvärvas i överlåtelsesyfte, bjudas ut till försäljning, eller innehas. Högsta straff är fängelse i ett år.
Citera
2016-09-02, 21:37
Medlem
Stonedapess avatar
200mg och 5-10 minuter senare så sitter polarn utan tröja å byxor på toagolvet fläktandes med ett stort kuvert mot ansiktet. Frågar om han mår bra får svaret "det här kuvertet känns som bahamas".

Älskar hur snabb å intensiv uppgången är och hur väck i skallen man blir.
Citera
2016-09-03, 06:52
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jusef
Får inte införas till landet, överlåtas, framställas, förvärvas i överlåtelsesyfte, bjudas ut till försäljning, eller innehas. Högsta straff är fängelse i ett år.

aj fan,
Citera
2016-09-03, 07:01
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Köpte du.nått eller? Isåfall hit var de? 😊

5-apb, starkt, som att bli överkörd av en buffelhjord, inte behagligt, köper inte detta igen, väljer hellre 6-eapb, mycket skönare
Citera
2016-09-09, 16:28
Medlem
orrecrists avatar
Kristallerna jag fick från allas våran shop var inte nådiga kan jag tala om! Hundra i varje borre slungade iväg en extremt kraftisgt. jesus. Den här bli en lång natt känner jag spontant.
Citera
2016-09-09, 21:04
Medlem
Låter som en kul produkt! Är den bättre än 4-fa? Och kan jag ta MDMA en vecka efter jag tagit denna?
Citera
2016-09-09, 21:20
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limpandude
Låter som en kul produkt! Är den bättre än 4-fa? Och kan jag ta MDMA en vecka efter jag tagit denna?

Bättre? Det beror väl på vad för typ av rus du är ute efter. Det är som att fråga om alkohol är bättre än heroin.

De bästa katinonerna som funnits imo, är de som både varit tungt serotonerga och tungt dopaminerga. 4-mmc, mdmc, 3-mmc och givetvis denna 3-cmc som delar andra plats med methylone, efter ettan mephedron (4-mmc). Tänk dig en blandning mellan mdma, cola och tjack. 3-cmc är dessutom fet som fan att skjuta iv, dreglar av tanken..

4-fa är som tjack, mer eller mindre.

Ja, du kan utan problem ta mdma en vecka efter, se till att äta bra och så vidare fram tills dess. Ägg är bra då dom innehåller aminosyran tryptofan vilket tillsammans med vitamin b6, efter några steg, bl.a. bildar serotonin. Kör på.
Senast redigerad av kattvrak 2016-09-09 kl. 21:27.
Citera
2016-09-09, 23:29
Medlem
Stonedapess avatar
Efter min senaste session med denna, cirka 1,3g på en kväll (,allt var i näsan inom loppet två timmar), så fick jag den fetaste AT:en jag någonsin upplevt på seretonerga substanser. Total likgiltighet, apati, panikångest, derealistation, värst av allt så spontangrät jag i 4 dagar i streck! Inte på sättet där det är skönt att gråta utan mer tårar som man får av hjärtekross/dödsbud. Gråtattackerna kom från ingenstans, de känslomässiga aspekterna i livet blåstes upp till enorma katastroftankar "jag kommer alltid vara ensam", "folk undviker mig", "ingen vill ha mig", "snart avslutar jag fan allt, ingen kommer bry sig ändå" etc.

Som alltid i knarkerierna så tycker jag att man helt enkelt får skylla sig själv. Har ju själv valt att missbruka seretonerga substanser senaste året. Det här är mest en varning om du tänkt göra samma sak. (speciellt om du har en högkänslig personlighet och GAD som jag) Lätt hänt med dessa katinoner där det bara är att ladda upp en lina till. Man kör ju till påsen är slut såklart. Fet kväll var det dock som alltid!!

Nu en vecka senare av att äta 200mg 5htp om dagen så mår jag bättre
Citera
2016-09-09, 23:36
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedapes
Efter min senaste session med denna, cirka 1,3g på en kväll (,allt var i näsan inom loppet två timmar), så fick jag den fetaste AT:en jag någonsin upplevt på seretonerga substanser. Total likgiltighet, apati, panikångest, derealistation, värst av allt så spontangrät jag i 4 dagar i streck! Inte på sättet där det är skönt att gråta utan mer tårar som man får av hjärtekross/dödsbud. Gråtattackerna kom från ingenstans, de känslomässiga aspekterna i livet blåstes upp till enorma katastroftankar "jag kommer alltid vara ensam", "folk undviker mig", "ingen vill ha mig", "snart avslutar jag fan allt, ingen kommer bry sig ändå" etc.

Som alltid i knarkerierna så tycker jag att man helt enkelt får skylla sig själv. Har ju själv valt att missbruka seretonerga substanser senaste året. Det här är mest en varning om du tänkt göra samma sak. (speciellt om du har en högkänslig personlighet och GAD som jag) Lätt hänt med dessa katinoner där det bara är att ladda upp en lina till. Man kör ju till påsen är slut såklart. Fet kväll var det dock som alltid!!

Nu en vecka senare av att äta 200mg 5htp om dagen så mår jag bättre

När jag kör på denna så brukar jag raca ett par dygn eller mer och tillslut blir jag så jävla trött och sliten där både huvud och kropp inte pallar mer, och att jag då nästan sover bort större delen av at'n. Att köra hårt under kort tid och avsluta tvärt, när man verkligen vill återdosera suger som fan. Då är det lättare att lägga av om man kör som jag beskrev meningen innan.

Benso lindrar om det blir olidligt

Tycker dock man mår bättre när man återhämtat sig där at'n bärjar försvinna helt, några dagar eftersista dosen, jämfört med hur man mådde innan man tog det.
Senast redigerad av kattvrak 2016-09-09 kl. 23:39.
Citera
2016-09-10, 14:33
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Kristallerna jag fick från allas våran shop var inte nådiga kan jag tala om! Hundra i varje borre slungade iväg en extremt kraftisgt. jesus. Den här bli en lång natt känner jag spontant.

var dock lite överdriven i min recension. Visst var det 3-cmc, men inte alls som jag minns det, långtifrån det där magiska som borde hända på en 200 lina, fullständig magi. & det dalar väldigt snabbt också. Antagligen en gammal el dålig batch eller så är det helt enkelt så att man aldrig kommer komma upp till nivåerna som det en gång var. I likhet med en jungfru sil ungefär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in