2015-06-17, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmsl
Precis 24:an är inte bra testa rckemikalier det blir stor skilnad testa samma doser så märker du. Och nej ingen reklam bara konstaterande!

Tack eller nått!
Citera
2015-06-17, 19:10
Medlem
Malrs avatar
Hur är doseringen på Askens batch IV samt hur är den i jämförelse med NEB (i synnerhet Askens då)?
Citera
2015-06-17, 19:11
Medlem
Har bestämt mig för att köra på rckems batch i morgon så får vi se om den slår tjugofyrans batch som jag har en hel del positiv erfarenhet av. Och om nu rckems batch är bättre så kommer jag bli överaskad eftersom man får ganska mycket mer vara för mindre pengar.
Citera
2015-06-18, 01:36
Medlem
Testade denna från rckem förra helgen. Helt okej rus men tog bara doser på cirkus 150mg. Ska testa uppåt 200-250 mg snart o se hur det slår. Går även på voxra vet inte om dessa krockar med varandra på nåt sätt men ska testa o skippa voxran några dagar innan nästa dosering.
Biverkningar jag fick var huvudvärk, svettningar, klassiska tjackkäken, svårare att andas ibland(andfåddhet) och skakiga ben i stående läge.

Tänkte blanda med lite alkohol nästa vecka. Återkommer med rapport =)
Senast redigerad av IckeSynlig 2015-06-18 kl. 02:09.
Citera
2015-06-18, 03:23
Medlem
80-talists avatar
200 mg nasalt gav ingen effekt alls. Bombade 500 mg vilket gav mig en panikattack. Good times.
Citera
2015-06-18, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
200 mg nasalt gav ingen effekt alls. Bombade 500 mg vilket gav mig en panikattack. Good times.
Från vilken vendor fick du dina kemikalier?
Citera
2015-06-18, 13:48
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOpiat
Från vilken vendor fick du dina kemikalier?

Rc24. Säkert mer fel på mig än batchen känns det som.
Citera
2015-06-18, 13:48
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Låter som ett kass batch eller så kanske du har låga serotinnivåer? Fast att få ångest på stimilatia som du vet, av bra som bättre varianter. Det får man räkna med nån gång. Sen verkar det va lite inviduellt hur man reagerar. Vart ifrån kom batchen? Pulver eller kristaller? Kan annars rekommendera att du tar te.x 10mg Diazepam innan, kanske nån bärs oxå så slipper du ångesten.

Har själv askens gulaktiga batch som fungerar väldigt bra enligt en bekant som fick prova den i helgen. H*n va väldigt nöjd då i doser på 150mg-200mg bombat sedan minilinor ala 70-100mg som komplement till bomben/bomberna. Iofs har personen inte jättestor tolerans på serotonerga katinoner just nu.

Har ett par g kvar av samma batch och blir förmodligen ett test ikväll, kanske imorgon. Har ingen latimontolerans just nu. Kan återkomma ang vad jag tyckte

24*** verkar va väldigt delade meningar om deras batch.

Mvh/Psy
Senast redigerad av Psychorama 2015-06-18 kl. 13:54.
Citera
2015-06-18, 19:42
Medlem
Nu har jag provat rckems batch och jag löste upp ca 1250mg i 4m vatten så jag skulle kunna dosera lättare utan våg och med bara insulinare. Skotten har legat på mellan 200-300mg beroende på hur mycket jag dragit upp i pumpen. Men att det ska vara skillnad på rc24 och rckems batch är skit snack! Slår exakt lika med samma smak och identiska stenar.
Citera
2015-06-18, 20:02
Medlem
Asså skrev det där precis innan jag slog i mig en som var laddad till max alltså strax över 300mg och sånna doser tog jag aldrig på tjugofyrans batch så jag tar tillbaka det jag sa i tidigare inlägg.
Fick fetare kick på lägre dos av det som var från tjugofyra än det från rckem.
Rckems är helt okej och med tanke på deras låga pris så jämnar det kanske ut sig i slut ändan men får jag en gubbe gratis från en av dem så väljer jag tjugofyran helt klart!
Citera
2015-06-18, 20:12
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Låter som ett kass batch eller så kanske du har låga serotinnivåer? Fast att få ångest på stimilatia som du vet, av bra som bättre varianter. Det får man räkna med nån gång. Sen verkar det va lite inviduellt hur man reagerar. Vart ifrån kom batchen? Pulver eller kristaller? Kan annars rekommendera att du tar te.x 10mg Diazepam innan, kanske nån bärs oxå så slipper du ångesten.

Har själv askens gulaktiga batch som fungerar väldigt bra enligt en bekant som fick prova den i helgen. H*n va väldigt nöjd då i doser på 150mg-200mg bombat sedan minilinor ala 70-100mg som komplement till bomben/bomberna. Iofs har personen inte jättestor tolerans på serotonerga katinoner just nu.

Har ett par g kvar av samma batch och blir förmodligen ett test ikväll, kanske imorgon. Har ingen latimontolerans just nu. Kan återkomma ang vad jag tyckte

24*** verkar va väldigt delade meningar om deras batch.

Mvh/Psy

Batchen kom från rc24 och det rörde sig om enorma kristaller, påminde starkt om crystal meth. Jag hade lekt med några gram 3-FPM dagarna innan, det kan ju påverkat ruset - eller snarare avsaknaden av rus. Jag vet inte. Vad för rus borde jag upplevt? Tar inga mediciner som påverkar serotonin. Ätit och snortat kilovis med MDMA i mina dar, men senaste gången var några år sen. Är vanligtvis rätt känslig för serotogena droger
Senast redigerad av 80-talist 2015-06-18 kl. 20:31.
Citera
2015-06-18, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOpiat
Asså skrev det där precis innan jag slog i mig en som var laddad till max alltså strax över 300mg och sånna doser tog jag aldrig på tjugofyrans batch så jag tar tillbaka det jag sa i tidigare inlägg.
Fick fetare kick på lägre dos av det som var från tjugofyra än det från rckem.
Rckems är helt okej och med tanke på deras låga pris så jämnar det kanske ut sig i slut ändan men får jag en gubbe gratis från en av dem så väljer jag tjugofyran helt klart!

Intressant, hur lång tid har det gått mellan intagningstillfällena?

Nevermind, såg att du väntat ca 1v.
Senast redigerad av toppen-av-botten 2015-06-18 kl. 22:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in