Citat:
På K9 har jag ätit flera gånger, dock så har det varit lite upp och ner gällande kvalitén på mat.
AGrill har jag dock inte ätit på, har mestadels bara hört negativt om detta ställe men kanske skulle skaffa sig en egen uppfattning.
Läst att deras grillade tonfisk skall vara bra, är det något som du har någon erfarenhet av?
Dock så tycker jag att atmosfären på bryggan vid Sjökrogen är/var bättre än föreslagna ställen.
Lite mera avkopplad stämning där man kan dricka lite öl och äta en hamburgare innan man går in mot centrum.
Har lite svårt för Stureplans-wannabeer, träffar tillräckligt med sådana i mitt professionella liv och när jag är ledig så vill jag kunna undvika dessa.
AGrill har jag dock inte ätit på, har mestadels bara hört negativt om detta ställe men kanske skulle skaffa sig en egen uppfattning.
Läst att deras grillade tonfisk skall vara bra, är det något som du har någon erfarenhet av?
Dock så tycker jag att atmosfären på bryggan vid Sjökrogen är/var bättre än föreslagna ställen.
Lite mera avkopplad stämning där man kan dricka lite öl och äta en hamburgare innan man går in mot centrum.
Har lite svårt för Stureplans-wannabeer, träffar tillräckligt med sådana i mitt professionella liv och när jag är ledig så vill jag kunna undvika dessa.
De gånger jag varit på Agrill har jag ätit deras "Mixed grill", och där ingår tyvärr ingen fisk. Det var dock grillat kött som var klart över medel. Någon torsk verkar de inte ha alls på menyn, däremot tonfisk. Fast ska du äta fisk så är K9 ett bättre val.
Angående stureplanswannabes: nu var det i och för sig ett gäng år sedan jag besökte Sjökrogen, men jag har nog aldrig sett så många kotlettfrisyrer och pullovrar knutna kring axelpartiet per kvadratmeter som på just Sjökrogen. Det kan i och för sig ha berott på att det var semestertiden och att folk kom dit från gästhamnen, men det stället kändes överlag som ett sådant ställe när jag var där.
Du kanske borde besöka Västerås under Power Meet? Då svämmas stan över av folk med hockeyfrillor och jeansvästar med sydstatsflaggan på. Du skulle känna dig som hemma.