Citat:
Ursprungligen postat av
Mertillen
Ja det gjorde jag. Du gick för långt off topic, att inte hålla sig till ämnet. Jag kan inte hålla reda på vad du svamlar om i detalj hela tiden, men svamla är det enda du gör. Det jag vet däremot är att du är ansvarslös.
Du verkar tro att du är moderator här och vad reglerna säger om det kan du läsa här:
https://www.flashback.org/regler
Citat:
Ursprungligen postat av
Mertillen
1. Du vill att bankerna inte ska stärka sina balansräkningar. istället vill du att de ska låna ut mera, öppna kreditkranen ytterligare, så att skuldsättningarna ökar än mer och bopriserna stiger med dessa.
Halmgubbe!
Varför kan du aldrig bemöta något jag faktiskt skriver istället för att tillskriva mig åsikter som jag inte har uttryckt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Mertillen
2. Du använder tråden till att locka människor att köpa bostäder. Du vill låta bubblan växa sig större.
BR eller HR eller annan boendeform kan man verkligen prata om men till ämnet hör det inte. Ämnet är huruvida boprisbubbla existerar i Sverige eller inte. Ämnets syfte har legat fast hela tiden.
Jag argumenterar för det jag tror på och det är att BR är bättre än HR. Du säger motsatsen men känner hela tiden behov av att hitta på saker om vad andra tycker. Känner du att din argumentation är så svag att du inte kan hålla dig till vad vi andra faktiskt säger istället för att kör med ständiga halmgubbar?