Citat:
Ursprungligen postat av
bludderbladder
Var har du fått för dig att jag stödjer Trump till 100%.
Dina inlägg.
Du reagerar ofelbart med ilska över minsta kritik av Trump, följt av att du vräker ur dig en massa invektiv, Du tar alltid i så att du blir blå i ansiktet direkt från start, och det gör alltid ett lustigt intryck eftersom dina invektiv missar målet och ständigt är inbördes motsägande.
Du gör ofta
helt förvirrade inlägg i dina krystade krumbukter för att försvara Trump in absurdum. Det är därför jag sällan bryr mig om att svara på dina inlägg.
Ofta är du så hyperkänslig för kritik av Trump att dina svar blir ganska hysteriska.
Som här, då du på fullt allvar grinade om att jag skulle ha sagt att Trump inte får attackera Hillary och Obama.
Du gör ju aldrig något intellektuellt försvar av Trump. Jag tror att du identifierar dig i rollen som 100% lojal bodygard.
Citat:
Och ja jag gillar muren, men mest som en symbol för att länder måste ta tillbaka kontrollen över sin självständighet. De som tror att enbart en mur stoppar knarkhandel, illegala etc etc hallucinerar.
Javisst, jag håller med. Berätta det för dina kompisar på Trumptåget, för de tror nämligen att muren är det enda som är viktigt, istället för att se det som
en av många pusselbitar i en fungerande invandringspolitik.
Citat:
Men vi vet vad hitlary vill, fortsatt pk, korruption, storföretagsglobalism och interventionism.
Javisst, försvaret av Trump håller på att mest reduceras till att han är "bättre än Hillary".
Du är förresten själv en fortsättare av PK. Så fort någon för en saklig diskussion om en fungerande invandringspolitik, så hoppar du in och hojtar "fascistidioter", "extremister" osv. Inga sakargument, bara invektiv - väldigt PK!