Citat:
Ursprungligen postat av
bludderbladder
Du verkar verkligen falla kort i din förståelse av vad som händer just nu. Och snälla ta inte upp O'Reilly som någon referens, han och hans byfåne Krautschnabel är bara två kappvändare som haft fel från början.
Jag kan själv tycka att O'Reilly är en tönt. Men han är ingen dumskalle. Politiskt är han för mycket av
moderate för min smak. Scott Adams ligger dock ännu längre ifrån mig politiskt. Men jag tycker inte att vi ska bete oss som fotbollshuliganer, som chauvinistiskt och intelligensbefriat går på person, utan istället gå på sak. Och då har både Scott Adams och O'Reilly intressanta saker att säga.
Citat:
För att ta din fotbollsanalogi. Vad gör man när domaren flyttar målet. Trump borde bara attackera dems....nej Trump får bara attackera Bill, hitlary och Obongo.....nej Trump skall bara prata hitlary.....nej Trump får inte prata alls
Trump ska irra runt på planen och försöka slå ihjäl alla myggor som han ser?
Citat:
Man går inte in i fosterställning, som du föreslår.
Höh? Jag trodde inte att du skulle sjunka till ren tramsnivå. Men jag tackar för att du här visar vad du verkligen går för. Det är noterat. Man måste verkligen vara ordentligt tunnhudad för att tolka den milda och välvilliga kritiken jag framfört om Trump, som att "gå i fosterställning". Det är Chicken Little-varning på din överreaktion.
Citat:
Detta är just vad som håller på att hända. MSNBC och CNN är i frittfall och FOX är nu större än de båda ihop. Har aldrig tidigare hänt. Och detta sker pga Trump. Trump måste keep swinging.
Intressant i så fall. Siffror på det?
Sen har vi förstås ABC och NBC...