2016-08-28, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Men det nämns också redan i mitten av juni i den andra tråden med JM som huvudrollsinnehavare.
OK. Jag har inte kollat den tråden så noga men jag ska undersöka saken. Jag börjar ändå tro att hon faktiskt har en socionomexamen eftersom en avlägsen bekant (vilken är socionom) arbetat tillsammans med JM.

Men visst kan det vara en trådsanning emanerande från den andra tråden.
Citera
2016-08-28, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CC
Socionom är inte ett legitimerat yrke. Hon kan ha arbetat som "Socionom" utan utbildning.
Så är det ja, my bad.
Citera
2016-08-28, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlattaPelle
O fasen! Berätta mera...
.
Ingen är anhållen..
Citera
2016-08-28, 13:29
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Jag vet inte så noga hur hon har presterat men jag vet säkert att hon haft en tjänst på Etuna kommun, som sagt. En bekant har arbetat tillsammans med henne där.
Vad har din bekant för uppfattning om henne?
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Ingen trådsanning, möjligtvis en "Johanna-sanning".

https://www.linkedin.com/in/johanna-blomsterlund-0aab60b
Vad sjutton står det "USA" och "Forskning" för under hennes socionomtitel? Har hon fått sitt examen från ett amerikanskt distansuniversitet på typ Porto Rico? Eller studerade hon et år utomlands som en del av utbildningen på Örebro universitet?
Citera
2016-08-28, 13:31
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Just det...brukar inte skolorna vara jäkligt hårda nu för tiden med ledighet för semesterresor? Att man inleder terminen med två veckors frånvaro måste ju ses som extremt otajmat av skolan. Nu vet jag inte åldrarna på barnen men har hon inte några/någon i åldern 7-16?
De är 3, 3, 13, 18, 20 och 24.
Och enligt Polis123 är inte den skolpliktige med i Thailand, så det är väl i sådana fall endast tvillingarna.
Senast redigerad av KeithRichards 2016-08-28 kl. 13:35.
Citera
2016-08-28, 13:32
Medlem
Citat:
Vad har din bekant för uppfattning om henne?

*klipp*:
Hon upplevde henne som ganska "psykopatisk" som jag förstår det.

Jag ska tillägga att jag bara har andrahandsuppgifter via en släkting då bekantingen är väldigt perifer för mig personligen. (Men mer central för min släkting.)
Citera
2016-08-28, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nutter
På denna bild kanske det syns lite bättre att bagageluckan är trasig, massa jord under dragkroken. Ser ut som någon kört rakt ut på en åker..

http://forumbilder.se/FAPF0/image

Bilen stod fortfarande kvar så sent som i fredags.

http://imgur.com/9bBGH9d
Citera
2016-08-28, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
De är 3, 3, 13, 18, 20 och 24.
Och enligt Polis123 är inte den skolpliktige med i Thailand, så det är väl i sådana fall endast tvillingarna.
Det förklarar saken. Undrar vem som tar hand om 13-åringen nu då. Är det Älskling? Han ska ju gifta sig med hans morsa snart var det väl tänkt så det är väl lika bra att han går in i föräldrarollen direkt.
Citera
2016-08-28, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Hon upplevde henne som ganska "psykopatisk" som jag förstår det.

Jag ska tillägga att jag bara har andrahandsuppgifter via en släkting då bekantingen är väldigt perifer för mig personligen. (Men mer central för min släkting.)
Det verkar som att hon jobbar mer som sociopat än socionom. Helt sjukt att man kan slänga sig med den titeln hur som helst (socionom alltså). Det borde man väl kunna kolla med universitetet? Huruvida hon avlagt examen där eller inte menar jag.

Hon har ju fått ungar i jämn takt från det att hon var 17 år fram tills nu. En socionomexamen tar väl tre år om man läser på 100%. Det är ingen utbildning man bara glider igenom. Det är något som tar upp hyfsat mycket av din tid.

Jag har fått uppfattningen att hon jobbat på en massa jäkla kommuner runt om i Sverige. Kan det vara så att hon slutat/tvingats sluta när hon bränt sina broar på ett ställe för att sedan flytta vidare? När det blev ohållbart i längden så startade hon eget.
Citera
2016-08-28, 13:57
Medlem
Citat:
Det verkar som att hon jobbar mer som sociopat än socionom. Helt sjukt att man kan slänga sig med den titeln hur som helst (socionom alltså). Det borde man väl kunna kolla med universitetet? Huruvida hon avlagt examen där eller inte menar jag.

Hon har ju fått ungar i jämn takt från det att hon var 17 år fram tills nu. En socionomexamen tar väl tre år om man läser på 100%. Det är ingen utbildning man bara glider igenom. Det är något som tar upp hyfsat mycket av din tid.

Jag har fått uppfattningen att hon jobbat på en massa jäkla kommuner runt om i Sverige. Kan det vara så att hon slutat/tvingats sluta när hon bränt sina broar på ett ställe för att sedan flytta vidare? När det blev ohållbart i längden så startade hon eget.
Som jag fattade det (vilket kan vara felaktigt) så arbetade hon på Etuna kommun omedelbart innan hon startade företaget med HVB-hemmet som huvudsakliga verksamhet.

Vad hon sysslat med tidigare vet jag inte mer än att hon har angett Strängnäs kommun på sin linked-in-profil som länkades nyss.
Citera
2016-08-28, 14:01
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girlang
Tycker att det är intressant vilken otrolig färgrik palett av kavaljerer som presenterats i tråden till JM. Även om jag tar vissa uppgifter med en nypa salt eftersom inga bekräftade fakta finns . Åldern på attraktörerna vet jag inte, Neråt i ålder är över 20 års åldersskillnad bekräftad. Övre vet jag inte kan den kan vara lika stor?
Yrken på de olika utan tanke på hierarkier
Asylsökande En del med drogberoende andra kanske inte
En med finskt namn i restaurangbranchen
En rektor med ev. militär bakgrund
En återfalls mördare
En polis

Ja, med en socionomutbildning och inside information från andra "yrkesområden" så har JM onekligen en hel del på fötter om hon har valt en kriminell bana. Naturligtvis hoppas jag att det inte är så även om mycket pekar på det.
Första maken tituleras fiskansvarig.

https://www.ica.se/butiker/kvantum/eskilstuna/ica-kvantum-ekangen-933/butiken/kontakta-oss/
Citera
2016-08-28, 14:41
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimur
Jag gissar att din förkortning GM är GärningsMannen(och inte Göran M*ller), AM är Anki M*ller. Jag har letat tillbaka i tråden lite, men hittar inte ; vem är förkortningen BM i din text?

Aj f-n. Det blev ju lite fel. Helt klart är BM Göran Möller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in