Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-08-27, 17:54
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aristides
Att säga att något inte går för att man inte vill är en gammal beprövad metod (det är dessutom en halmgubbe att säga att någon tror att det går att skicka ut samtliga illegala i ett flux) för att inte göra något alls. T.ex. vanlig inom svensk migrationspolitik.

Att skicka hem illegala är ingen kostnad för USA, det är en besparing. Trump borde trycka hårdare på det.
Men det är ju också att göra vad ja menade från första början, motsätta sig spottande och fräsande och gissa vilt då man har en livlig fantasi, som en dragning man har åt Trump då man får tänka själv ofta.
Ja men då ska man också lyssna på vad som sägs i kontenta, har vi redat ut ordet softening? Vi tar det vi får vilket jag litar på kommer vara strikt, im fine dude!! Men är jag stalinist då? Jag älskar ju galactic emperor TRUMP. Jag vill beställa en gravsten åt min mormor gjord av Trump™, gör han sådana?
Senast redigerad av heis 2016-08-27 kl. 17:58.
2016-08-27, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fast vad har det med att Bachman hyllar honom för att han vill återvända till 1950-talet?

Polismyndigheterna som nu har tvingats släppa övervakningsvideor till allmänheten osv har börjat få det hett om öronen då det har börjat komma fram att allt inte har gått rätt till vid vissa gripanden och även i vissa fall i polisstationerna själva.

Att medborgare sedan kritiserar något som skattebetalarna betalar för är deras rättighet och att ta bort den rättigheten är lika med att införa diktatur.
Men herregud ska Trump konsulteras av Bachman i utrikesfrågor?
Ja han ska väl ha de galna evangelikernas röster också.Trump har en förmåga att omge sig med fullständiga kretiner!
Senast redigerad av mammacino 2016-08-27 kl. 18:03.
2016-08-27, 18:02
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fast vad har det med att Bachman hyllar honom för att han vill återvända till 1950-talet?

Polismyndigheterna som nu har tvingats släppa övervakningsvideor till allmänheten osv har börjat få det hett om öronen då det har börjat komma fram att allt inte har gått rätt till vid vissa gripanden och även i vissa fall i polisstationerna själva.

Att medborgare sedan kritiserar något som skattebetalarna betalar för är deras rättighet och att ta bort den rättigheten är lika med att införa diktatur.
Jag älskar det att du visar vad du menar i det du säger. Rättvisa sker i alla håll ja, du vill inte det av någon sörja? Jag är nöjd med våran diskussion, du var liberal ja.

Haha och liberalen motsätter sig också just nu alltså den där fascist-massdeporteringen i fantasin som skulle gå snabbt och smärtfritt till, jag tolkade det som principen att illegal invandring säker bara en typ, i alla riksdagar. Alla kriminella ska fokuseras i första hand säger sunt förnuft vilket är hans stora styrka bland folket, som alla älskar honom och han älskar de, latno, poorly educated i love the poorly educated, jag är själv en sådan. Hela världen blir ju då en lovefest ju eller hur? Trump tattoo i pannan, finns det bildalbum med sådana?
Senast redigerad av heis 2016-08-27 kl. 18:07.
2016-08-27, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prawitz
http://www.svt.se/nyheter/utrikes/lakare-1

Märks av vänstern hos SVT vill sjukförklara Trump för att Trump inte dansar efter globalismens pipa.
Känns som SVT tar inspirationer från muslimska länder att sjukförklara "olydiga" och "orena".
2016-08-27, 18:07
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prawitz
http://www.svt.se/nyheter/utrikes/ekonomer-varnar-for-trump-seger

Vi får hoppas att Trump inte vinner dårå.

Ja jävlar.., i.o.m domedagsprofetian med Brexit, och nu en ev. Trump seger (som aaallldriig ens skulle bli nominerad), så är det bara att lagra upp konserver och dasspapper gott folk..

De "mörka tiderna" är på väg tillbaka med : Hålla koll på gränsen, sänka skatter, sätta slut för valuta-doping som stjäl iväg jobben, respekt för lag och ordning !

Jaaa..., hur i h-vete kunde ens Trump vinna nominationen..
2016-08-27, 18:13
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Ni Trump-idioter ligger ju på ganska hårt om hur sjuk hans motståndare är så det får ni ju tugga i er bara.Om han är så frisk är det väl märkligt att han levererar ett falskt intyg av nån läkare han inte har träffat!

Det är väl dags att jag vill "syna korten".., fakta på hand bör ni ju ha. Ni skriver ju typ 20-30 inlägg i tråden.., dagligen..

En källa tack..
2016-08-27, 18:18
Medlem
heiss avatar
Citat:
Men herregud ska Trump konsulteras av Bachman i utrikesfrågor?
Ja han ska väl ha de galna evangelikernas röster också.Trump har en förmåga att omge sig med fullständiga kretiner!
De du kallar kretiner är anledningen till varför Trump solklart vann nomineringen i primary-staterna. Den självklara strategin hade vår eder Trump kan vi se nu i retrospekt. Delikat utformad och me hård utdelning!
Helt tvärtom, är Walid Phares också en kretin utan erfarenhet? ISIS? I would bomb the shit out of them!
2016-08-27, 18:20
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ni Trump-idioter ligger ju på ganska hårt om hur sjuk hans motståndare är så det får ni ju tugga i er bara.Om han är så frisk är det väl märkligt att han levererar ett falskt intyg av nån läkare han inte har träffat!
Börja tänka idiot, han vill få dig att tänka på det. Vad tror du du? Stämmer det i verkligheten av vad man kan jämföra med nästan dödsförklarade Hillary? Tydligare kan det inte bli om man är Trump-supporter, not payed by anyone! lobbiest, donors there all against us
Senast redigerad av heis 2016-08-27 kl. 18:23.
2016-08-27, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det är väl dags att jag vill "syna korten".., fakta på hand bör ni ju ha. Ni skriver ju typ 20-30 inlägg i tråden.., dagligen..

En källa tack..
Se inlägg 21747 angående Trumps läkare och hälsa.
Kom gärna med lite källor om Trumps immigrationsståndpunkt och antal deportationer.Släng in lite om hur många gånger han flipfloppat om Irakkriget också!Hur samarbetet med Putin och Assad ska se ut osv..
Ni stödjer ju Trump så detta är väl viktigt för er misstänker jag?
2016-08-27, 18:23
Medlem
Donald verkar faktiskt diktera för sin Doktor hur hälsointyget skall upprättas för att imagen om en kärnfrisk gammal man inte skall solkas. Att läsa bl.a Washington Post och inse att ett hafsigt ihopkrafsat läkarintyg som egentligen inte säger ett skvatt om Trumps hälsa är ännu en politisk blunder som republikanerna inte har råd med i dagsläget. Verkar vara svårt för republikanerna att få till seriösa och äkta uttalanden om Trump som affärsman och som person. Eller så bryr man sig inte.
2016-08-27, 18:29
Medlem
Citat:

Trump är inte sjuk. Det kan möjligvis vara att han har en bokstav precis som alla andra har, inkl dig. Men så länge Trump är motståndare emot etablissemanget, media, bankväsendet, globalisterna och massinvandringsförespråkare samt skattehöjarna så stödjer jag Trump alla dagar.

Det bör du också göra, än fast du inte personligen stödjer Trump. Om Trump vinner posten som president så kommer etablissemanget, media, bankväsendet, globalisterna och massinvandringsförespråkare samt skattehöjarna få börja med alvedon i många år.

Varför du säger att han är okvalificierad som president tyder på att du är anhängare till etablissemanget, media, bankväsendet, globalisterna och massinvandringsförespråkare samt skattehöjarna.
2016-08-27, 18:34
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Se inlägg 21747 angående Trumps läkare och hälsa.
Kom gärna med lite källor om Trumps immigrationsståndpunkt och antal deportationer.Släng in lite om hur många gånger han flipfloppat om Irakkriget också!Hur samarbetet med Putin och Assad ska se ut osv..
Ni stödjer ju Trump så detta är väl viktigt för er misstänker jag?

Alltså detta (21747) utav Prawitz :

Var utläser du : Falskt intyg ?

(SVT räcker nog inte här som källa.., likaså så bör ni nog undra över varför man på SVT helt undviker fru Clintons långtgående "pay for play". Tror ej hon lider av större medicinska problem, bara att hon fullt ut dyrkar "mammon")

Så en källa på falska intyg !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in