2016-08-24, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej
Eftersom du struntar i att svara på frågorna ställer jag dom igen:

Hur gick det med Aliexpress förresten?
Var väl länge sen det skulle gå att handla på Aliexpress enligt den andra förespråkaren Flyingrider79?
När kan jag betala på Aliexpress med Onecoin?
Varför skulle Aliexpress välja ett annat betydligt krångligare betalsätt än deras nuvarande smidiga sätt?
Jag kan inte ta ansvar för vad andra säger.
Citera
2016-08-24, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kickilinan
... med den här farten i detta forum så har vi snart minat 999 160 visningar. Dessa visningar är dock verkliga - vilket inte onecoin är. Inte heller mina "polare" som fastnat i Onecoin. De är sedan länge lagda åt sidan.

Innan du bara slänger ut nåt så visa gärna på en källa som intygar ditt påstående.....
Syftar då på att inte Onecoin är verklig.
Senast redigerad av MlmNeutral 2016-08-24 kl. 16:10.
Citera
2016-08-24, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eddiemurfy
Han är lika efterbliven som Flyingrider78. Inser man inte att Onecoin är en bluff, då är man fan inte frisk i huvudet. Särskilt när han påstår sig att ha läst hela denna tråden.

inlägg från 20160628 Eddiemurfy.Ref till MlmNeutral

Passar bra i augusti ochså......
Senast redigerad av Cristall 2016-08-24 kl. 16:16.
Citera
2016-08-24, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MlmNeutral
Moderföretaget manipulerar inte med växelkursen. Om du tänker på Tablet så räknades priset ut i Onecoins va start värdet var på den, dvs €0.5 därav priset.
Klappmongo...

Priset i rena Euro var 550 Euro för Paddan
Priset i rena Onecoins var 1160 Onecoins

Varför är då växlekursen internt 0,47 Onecoin och inte 6.2 som den "officiella kursen" angav?

Med andra ord - du har fortfarande inte besvarat frågan

Citat:
Skönt då är vi två isåfall....Finns inlägg i denna tråd med som ifrågasätter ditt sätt att uppträda.
Långt ifrån rumsrent.....
Konstigt - när alla andra kommenterar , precis som 1:a punkten , att du inte besvarar frågor...
Du är ett klappmongo som inte har koll...

Citat:
Onecoin ligger långt före vad t ex Bitcoin gjorde efter 1, 5 år.

Nej det gör dom inte...
Det finns kryptovalutor som skapats och är publika under perioder på 1 månad...

Citat:
Allt detta kommer, mer info efter den 1/10

Nej...

* Onecoin har ingen växelkurs
* Onecoin kan inte användas i butiker

Dessa 2 punkter kommer inte förändras 1:a Oktober - lägg ner med "MLM-Kommer SSSSNNNNAAAARRRRTTTT"

Citat:
Som sagt du kan öppna ett konto helt gratis, skicka in din KYC sen kan jag skicka Onecoin till dig.
Det handlar helt om säkerhet.

Du är ju totalt hjärndöd.

Säkerhet = JAG HAR MIN EGNA PLÅNBOK!

Eftersom du inte kan föra över Onecoin till mig så är INTE Onecoin en kryptovalut

Citat:
Ja precis, helt rätt jag säger inte medlemmar, jag säger konton!!
Bra där idiot - då kanske du ditt klappmongo även inser att Onecoin är en bluff

Citat:
Ta den om rödluvan och vargen på engång.....
[/quote]

Nu får du ett enda uppdrag

- Visa ett bevis på att det finns en blockkedja

OBSERVERA! En fjantig Audit rapport från Onecoins duger inte! Jag kan visa att Bitcoin och andra KRYPTOVALUTOR har en blockkedja genom en enkel skärmdump.
Kan du inte bevisa att Onecoin har en blockkedja = Onecoin är en bluff
Citera
2016-08-24, 16:35
Medlem
Citat:
Onecoin ligger långt före vad t ex Bitcoin gjorde efter 1,5 år.
Hur menar du nu???

Bitcoin gick väl att mina och skicka mellan "valfria" plånböcker från dag 1. Något som Onecoin fortfarande inte tillåter.

Vi har fortfarande inte fått bekräftat att det går att köpa saker för Onecoin. Det finns ingen mekanism för att överföra Onecoins utanför up-/downline. Så klockan tickar fortfarande för Onecoin.
Citera
2016-08-24, 16:36
Medlem
Citat:
Jag kan inte ta ansvar för vad andra säger.
Låter klokt, när du inte ens tar ansvar för vad du själv säger...
Citera
2016-08-24, 16:43
Medlem
Citat:
Som sagt du kan öppna ett konto helt gratis, skicka in din KYC sen kan jag skicka Onecoin till dig.
Det handlar helt om säkerhet.
Fast det funkar väl BARA om vi är upline/downline till varandra?
Citera
2016-08-24, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Konstigt - när alla andra kommenterar , precis som 1:a punkten , att du inte besvarar frågor...
Du är ett klappmongo som inte har koll...

Vet egentligen inte varför jag skriver åt dig men det är inget tvivel om att du m.fl. har en riktigt usel attityd i den här tråden. Varför inte bara skippa den och argumentera ner dina meningsmotståndare istället? Jag hade tagit dig på betydligt större allvar i de diskussioner vi hade för en tid sedan ifall du uppträtt som folk
Citera
2016-08-24, 18:04
Medlem
One Coin Info Stockholm 25/8!
P-A Radenkrantz
P-A One Coin Investment
Splitbarometern står i 99 %, snart sker spliten!!
Under min presentation imorgon 25/8 får du all information som du behöver. Presentationen hålls kl. 18.00 hos Selected Office på Artillerigatan 6, 1 trappa vid Strandvägen/Hovstallet/Armémuseum.
Vi syns där!

Var är Junseth o DeRose??

https://www.eventbrite.com/e/onecoin-dream-team-finland-portharcourt-nigeria-tour-tickets-26934161803

P-A Radenkrantz Nigeria Tour.
Texten som skall lura Nigerianer in i Oc.Fy F...

"Onecoin's new and unique blockchain will set a new industry standard by storing KYC (know your customers) information, running every minute and is tailored to customer and merchant needs.
With its finite number of 120 billion coins, onecoin will be one of the biggest reserve currencies worldwide
After just 2 years in the market Onecoin is at the top 5 ranking in the world of direct sales with more than 2 million members across globe. This is a history in direct sales.
Sir Richard Branson is all in, and Bill Gates has publicly said that cryptocurrency is the future of payment.
Ecuador is planning to change the whole country's economics into cryptocyrrency! Changes will and are already happening!
The founder of OneCoin, Dr. Ruja Ignatova, worked with Bitcoin (the first digital currency in the world) for years via McKinsey & Company, and saw the possibilities with cryptocurrency and how the Bitcoin concept could be developed and improved.

We already have a concept that works (coins are mined and "used") and the real big changes are happening already and next year the phenomenon of OneCoin will have come full circle, therefore the time to act is now!
Onecoin is coming to Nigeria with a team lead by P-A Radencrantz who is helping people around the world get educated and become financially independent with the new global crypto-currency: OneCoin!"
Read more about him here http://painvestment.com/
Three free seminars will be held in three major cities in Nigeria.
Senast redigerad av Cristall 2016-08-24 kl. 18:15.
Citera
2016-08-24, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyssna Kompis
Vet egentligen inte varför jag skriver åt dig men det är inget tvivel om att du m.fl. har en riktigt usel attityd i den här tråden. Varför inte bara skippa den och argumentera ner dina meningsmotståndare istället? Jag hade tagit dig på betydligt större allvar i de diskussioner vi hade för en tid sedan ifall du uppträtt som folk

Comeback i tråden från dig... Härligt :-D

Pellets är väl en av dom som kommit med mest konkreta argument och frågeställningar.

Vilket du och de andra anhängarna inte kunnat svara vettigt på.
Citera
2016-08-24, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej
Comeback i tråden från dig... Härligt :-D

Pellets är väl en av dom som kommit med mest konkreta argument och frågeställningar.

Vilket du och de andra anhängarna inte kunnat svara vettigt på.

Intressant att du citerade mitt inlägg utan att förstå andemeningen i det. Om mina svar var vettiga när det begav sig är väl upp till var och en att avgöra. Men kvaliteten i tråden försämras rätt rejält i samklang med er dåliga attityd
Citera
2016-08-24, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyssna Kompis
Intressant att du citerade mitt inlägg utan att förstå andemeningen i det. Om mina svar var vettiga när det begav sig är väl upp till var och en att avgöra. Men kvaliteten i tråden försämras rätt rejält i samklang med er dåliga attityd

Nej, tråden försämras av alla dessa idioter som försöker marknadsföra Onecoin i denna tråden och som dessutom inte kan svara vettigt när folk ifrågasätter deras orimliga påståenden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in