2016-06-28, 17:56
Medlem
Min brors kusins avatar
MlmNeutral, ungefär lika begåvat som BankrånsNeutral
Citera
2016-06-28, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
MlmNeutral, ungefär lika begåvat som BankrånsNeutral

Han är lika efterbliven som Flyingrider78. Inser man inte att Onecoin är en bluff, då är man fan inte frisk i huvudet. Särskilt när han påstår sig att ha läst hela denna tråden.
Citera
2016-06-28, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cristall
Pellets är en av de mer pålästa och
insatta i denna tråd.
Hans inlägg lägger fram FAKTA.

Rujas uttalande är inte FAKTA längre.

Hennes förtroende är förbrukat för
All evighet för min del och för många andra.

Klarar man inte jargongen här i tråden så kan nan lika gärna sticka.
One Coin är ett ämne som verkligen
kan få känslorna att svalla både år det ena och andra hållet.

Svineri=One Coin.

Pellets är ett pucko oberoende av hur påläst han må vara. Att gå i klinch med honom är ungefär lika givande som att föra diskussion med en påse jordnötter. Attitydsproblem är för övrigt den ena anledningen till att den här tråden har slagsida åt skeptiker-hållet..
Citera
2016-06-28, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eddiemurfy
Inser man inte att Onecoin är en bluff, då är man fan inte frisk i huvudet. Särskilt när han påstår sig att ha läst hela denna tråden.

Åter igen så måste man inse FAKTA, eftersom Onecoin existerar så är företaget inte klassad som en bluff av rättsväsendet världen runt.

Ted Nuyten som är CEO för "Business For Home" skulle förmodligen inte svärta ner sitt rykte med att ta med ett Blufföretag på på hans lista "The Top Direct Selling Product 2016"
där Onecoin ligger på 6 plats.

Är ni som gör inlägg här på Flashback "klokare" än rättssystemen i de länder som Onecoin opererar i?
Hur är det möjligt att dom fortfarande finns efter 22 månader?
Varför har inte Svensk polis, Finsk polis stoppat Onecoin?
Citera
2016-06-28, 19:25
Medlem
MosterAugustas avatar
Äntligen! Lyssna är tillbaka! Några news från inside? Hur går det med investeringen?

Citat:
Ursprungligen postat av Lyssna Kompis
Onecoins värde styrs inte av tillgång och efterfrågan i det här skedet. Men , det jag antar att personen du citerar menar, är att h*n skulle få x antal euro om h*n sålde alla coins på den interna handelsplatsen. I mitt fall skulle jag få nånstans runt 90 000 kronor på runt 20 000 satsade. Jag har tagit ut pengar från onecoin (Cash account, från bonusar) till mitt bankkonto. Skulle aldrig gå att styrka med en skärmdump eftersom det bara står "ankommande eu-betalning" eller något liknande på mitt bankkontoutdrag
Citera
2016-06-28, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyssna Kompis
Pellets är ett pucko oberoende av hur påläst han må vara. Att gå i klinch med honom är ungefär lika givande som att föra diskussion med en påse jordnötter. Attitydsproblem är för övrigt den ena anledningen till att den här tråden har slagsida åt skeptiker-hållet..

Men varför kan man inte handla för sina Onecoins, eller med sina Oncoins så som utlovades vid 30% minade coins?

Och varför skall man tro att Onecoin inte är bluff när det inte finns några bevis för att det finns någon blockkedja?

Ge mig ett bra pris på en Onecoin och lägg fram bevis för att det finns en blockkedja.
Citera
2016-06-28, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocco420
Va tror ni om denna nya crypto currency helt enkelt ?

bless
ahhhah
Citera
2016-06-28, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MosterAugusta
Äntligen! Lyssna är tillbaka! Några news från inside? Hur går det med investeringen?
Hej på dig också, känns det Skön och trevligt. Mrs P
Citera
2016-06-28, 19:59
Medlem
MosterAugustas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MlmNeutral
Åter igen så måste man inse FAKTA, eftersom Onecoin existerar så är företaget inte klassad som en bluff av rättsväsendet världen runt.

Var finns företaget? Var kan jag besöka dem i Sverige? Har de något telefonnummer jag kan ringa? Vem skall det svenska rättsväsendet åtala? Daesh finns också, men deras verksamhet är inte laglig för det.

Citat:
Ted Nuyten som är CEO för "Business For Home" skulle förmodligen inte svärta ner sitt rykte med att ta med ett Blufföretag på på hans lista "The Top Direct Selling Product 2016"

Ingen aning om vem detta är, men den listan som refereras till är från en "poll" som han arrangerar. "Poll" är utrikiska för en undersökning där folk får rösta på olika alternativ. En omröstning bland allmänheten helt enkelt. Han tar inte ställning för eller emot några av de många bluffprodukterna på listan.

Citat:
Är ni som gör inlägg här på Flashback "klokare" än rättssystemen i de länder som Onecoin opererar i?

De svenska och finska rättssystemen är ganska tröga. Slipade bluffmakare som Onecoin bygger på att man kan lura korkade människor i gränslandet mellan vad som är lagligt och olagligt. Man hävdar att man tillhandahåller en värdefull virtuell produkt som man inte visar upp och märkligt nog är de lurade bluffmakarnas ivrigaste tillskyndare. Mycket få av de som bluffats använder rättssystemets möjligheter. Men som tidigare påpekats i tråden - hela konceptet är så bisarrt att tänkande människor avstår. På så sätt slipper man en massa bråk.
Citera
2016-06-28, 20:01
Medlem
Citat:
Om du verkligen frågar dig själv detta så vet du alltså inte hur pyramidspelsföretag opererar.
Googla och läs på.
Citera
2016-06-28, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucifersson
Hej på dig också, känns det Skön och trevligt. Mrs P
SKÖNT OCH TREVLIGT SKA DET STÅ.. PÅTAL OM SKÖNT SÅ TÄNKER JAG PÅ ATT JAG SKA FLYTTA TILL SKÖNDAL. Jag förstod förlänge sedan. Du är duktig på att skriva. Du hjälpte mig att skriva fint engång. Jag kan telenr i huvudet. Därav skickar jag detta. Men det är lugnt. Jag lovar, jag bryr mig inte. Jag förstod det som sagt för ett bra tag sen. Vi bittom råkade ses i R centrum. Jag hjälpte till med foten på Mr Nano. Jag spelade teater bara. Men förstod mer än vad du tror. Men nu vet du. Men som sagt jag bryr mig inte. Jag vill bara gå vidare i mitt liv. Men ni är långsinta och kör på. Det kom en blomma och fråga efter cash en dag hos dig. Plötsligt bittom. Jag fattade redan då och sa i tele att men från ingenstans kom dom till dig Jaa ni ska ju ha något och bittom få ihop er Ähh ni förstår vad jag menar. Men gör allt detta dig rik i själen, mår du bra av detta? Om du mår bra så fortsätt.. Jag bryr mig inte som sagt och kommer inte ens nämna detta. Varför? Man lär sig utav sina misstag och det har jag gjort nu. Upp till er om ni vi fortsätta Punkt. Må GUD ALLTID FINNAS I ERT HJÄRTA
Citera
2016-06-28, 20:12
Medlem
Citat:

Jag tar tillbaka det jag skrev tidigare. MlmNeutral är en jävla idiot, eftersom att h*n nu tydligt visar vart h*n står.

Du kanske ska läsa på hur rättssystemet fungerar. Ska man ha ett uns av rättssäkerhet så måste saker och ting få ta tid. Vidare är det inte polisen som stoppar saker. Polisen undersöker just nu Onecoin sedan Lotteriinspektionen den 22 januari upprättade en polisanmälan emot Onecoin.

Vidare påstod du att Onecoin finns i 240 länder. Det finns inte ens 200 länder i världen, så hur får du det att gå ihop?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in