2016-08-23, 22:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Både Jordan och Engvall är i 20-årsåldern så jag syftade inte på nån av dem. Den jag syftade på är Sunderlands 17-åriga anfallare Joel Asoro, född samma år som Isak. Han gjorde PL-debut nyligen.
Isak skulle lätt kunna hoppa in i en pl klubb oxå men han skulle platsa bättre i en mer teknisk liga som spanska ligan. Sunderland har väl en 99a till va från AIK? Krusnell? Har ej sett asoro in action. Men har sett Isaks kvalitet och den är hög. Kolla bara när han lekte med Örebros försvar. Asoro är från BP va? Att AIK missade han då...
Citera
2016-08-23, 22:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Tycker nog hela aik's a-lag och b-lag borde vara självskrivna i landslaget.
Samt alla spelarna som är ute i europa och världen och har någon som helst koppling till gnaget.
Tack gode gud att alvbåge är uttagen
Citera
2016-08-23, 22:31
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Isak skulle lätt kunna hoppa in i en pl klubb oxå men han skulle platsa bättre i en mer teknisk liga som spanska ligan. Sunderland har väl en 99a till va från AIK? Krusnell? Har ej sett asoro in action. Men har sett Isaks kvalitet och den är hög. Kolla bara när han lekte med Örebros försvar. Asoro är från BP va? Att AIK missade han då...

Lätt kunna hoppa in? Killen har varit bra i Allsvenskan, måste jag verkligen förklara vilken usel värdemätare det är?
Citera
2016-08-23, 22:32
Medlem
Citat:
Quiason och Milosevic borde vara självskriven i truppen
I OS fick vi en, kanske inte helt rättvis men ändå, bild av hur de två står sig mot kvalificerat motstånd. Svaret blev ett fiasko. Att övriga laget också var helt värdelösa påverkade såklart men de var verkligen usla.

Just nu tycker jag ingen av de ska vara med alls, Quiason är närmast men definitivt inte självskriven.
Citera
2016-08-23, 22:33
Medlem
junkbords avatar
Citat:
Lätt kunna hoppa in? Killen har varit bra i Allsvenskan, måste jag verkligen förklara vilken usel värdemätare det är?
Snubben lider av 0% självinsikt och 100% hybris.
Citera
2016-08-23, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Ni kan inte sitta och ha med OS som någon slags måttstock. Ingen gjorde bra ifrån sig och det var en jävla låtsasturnering. Ta Fransson t.ex som sågats efter OS. Han är självklar i truppen. Inte för hur han spelade i OS utan för hur han presterat de senaste säsongerna.
Knappt ett år sen Ofori och saletros hade lekstuga med Fransson och sjölund
Citera
2016-08-23, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Snubben lider av 0% självinsikt och 100% hybris.
100%självinsikt.
Citera
2016-08-23, 22:40
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:

Vad vill du egentligen ha sagt med det? Borde Saletros vara uttagen istället för Fransson eller vadå?
Citera
2016-08-23, 22:48
Medlem
Citat:
Det är många som har haft lekstuga vid enstaka tillfällen i allsvenskan, det har inte ett skvatt med landslagsuttagningen att göra.
Citera
2016-08-23, 22:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
I OS fick vi en, kanske inte helt rättvis men ändå, bild av hur de två står sig mot kvalificerat motstånd. Svaret blev ett fiasko. Att övriga laget också var helt värdelösa påverkade såklart men de var verkligen usla.

Just nu tycker jag ingen av de ska vara med alls, Quiason är närmast men definitivt inte självskriven.
Till milosevic, Quaison och Franssons försvar var OS under deras försäsong plus milosevic kom från en skada då
Citera
2016-08-23, 22:54
Avslutad
Citat:
Vad vill du egentligen ha sagt med det? Borde Saletros vara uttagen istället för Fransson eller vadå?
Ne. Saletros är ej landslagsklsss. Bästa vore om Ofori får svensk medborgarskap. 😉
Citera
2016-08-23, 23:01
Medlem
Citat:
Tack gode gud att alvbåge är uttagen

Alvbåge må ha sina dagar, men han får oförtjänt mycket skit, överlägset bäst räddningsprocent förra året.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in