2016-08-18, 21:54
Medlem
vaginalprolapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyLamborghini
Tack vilka coffeeshops har bästa budsen? har hört att Barneys ska va bäst kan det stämma?

Det beror ju lite på vad du är ute efter. Vissa coffeeshops har grymt hasch, vissa har grymt gräs. Jag var på bulldog och greenhouse (två kända affärer) men jag var inte alls lika nöjd som jag var med dom små runt wundelpark. Testa dig fram helt enkelt, smaken är som baken.
Citera
2016-08-18, 22:13
Medlem
TonyLamborghinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herblaw
Definera "bästa budsen".
Dom finaste och mest kristallrika budsen! var det så svårt att lista ut själv?
Citera
2016-08-19, 16:28
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyLamborghini
Dom finaste och mest kristallrika budsen! var det så svårt att lista ut själv?

Helt ärligt så är det svårt att inte hitta kristallrika buds i Amsterdam. Om du vill vara säker på att få det finaste så besök Greenhouse, Barneys eller Dampkring.
Citera
2016-08-20, 14:45
Medlem
boobacars avatar
God dagens på er.

Jag och grabbarna tänkte en weekend i den här underbara staden och jag tänkte den här gången försöka få tag på "riktig" isolater hasch, har läst att många coffeeshops brukar ljuga om styrkan på sitt isolator-stash så jag undrar vart man ska gå för riktiga grejer?
Citera
2016-08-20, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boobacar
God dagens på er.

Jag och grabbarna tänkte en weekend i den här underbara staden och jag tänkte den här gången försöka få tag på "riktig" isolater hasch, har läst att många coffeeshops brukar ljuga om styrkan på sitt isolator-stash så jag undrar vart man ska gå för riktiga grejer?

1e hulp!
Citera
2016-08-23, 14:11
Medlem
M1NDs avatar
Precis landat i Schiphol.

Hur är de med att planka tåg här?

Tram och spårvagn är ju nemas, men någon som plankat mkt tåg här utan problem?

Minns senast jag var här så var det inte många kontrollanter på tågen, mötte typ 1-2 max
Citera
2016-08-23, 14:57
Medlem
vaginalprolapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1ND

Minns senast jag var här så var det inte många kontrollanter på tågen, mötte typ 1-2 max

JAg har aldrig betalat för tåget där, kör på!
Citera
2016-08-23, 15:38
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1ND

Det är massvis med kontrollanter. Jag har spenderat ett par månader sammanlagt och pendlat mellan mindre orter kring från och till Amsterdam. Är ruskigt dyra böter med. Om något så köp biljett till några hållplatser tidigare så kan du få ganska kraftigt reducerat pris. Har stött på kontrollanter redan mellan Amsterdam och nästkommande stationen Sloterdijk. Även från Schipol till Centraal.
Citera
2016-08-24, 11:58
Medlem
M1NDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Det är massvis med kontrollanter. Jag har spenderat ett par månader sammanlagt och pendlat mellan mindre orter kring från och till Amsterdam. Är ruskigt dyra böter med. Om något så köp biljett till några hållplatser tidigare så kan du få ganska kraftigt reducerat pris. Har stött på kontrollanter redan mellan Amsterdam och nästkommande stationen Sloterdijk. Även från Schipol till Centraal.

Tack för heads up
igår var de fan myrornas krig i Amsterdam, äckligt mycket människor och fullproppat på tågen. Vi åkte gratis hela dagen igår, kontrollanterna kollade ingen eftersom det inte var lönt att tränga sig i folkmassorna.

Sparade mycket pengar igår på så sätt, sätter man sig på en lite tommare tåg så är de bättre att köpa biljett
Citera
2016-08-26, 10:26
Medlem
Jole25s avatar
Imorgon så kommer jag vara i Amsterdam hela dagen då jag har mellanladning i staden och jag kommer vara "fast" i staden i 24 timmar.. Väldigt tråkigt, i know ... Om någon har lust att mötas upp för en smoke session så är jag på. Hör av er så möts vi upp.
Citera
2016-08-27, 02:53
Medlem
.Kurgan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Imorgon så kommer jag vara i Amsterdam hela dagen då jag har mellanladning i staden och jag kommer vara "fast" i staden i 24 timmar.. Väldigt tråkigt, i know ... Om någon har lust att mötas upp för en smoke session så är jag på. Hör av er så möts vi upp.
Håll dig borta från "Dirty Dick's" på Warmoe Straat bara.
Jag vill inte föreställa mig vad den där "Dick" bedriver för verksamhet bakom den plåtdörren.
Citera
2016-08-30, 07:25
Medlem
Någon som har erfarenhet av Amsterdam vintertid? Läste någonstans i tråden att det var mildare vinter men vi snackar väl fortfarande snö osv? Är museum och sånt öppet även fast det inte är turist säsong?

Har bokat ett hotell som heter voyagers, har en coffeeshop i receptionen, någon som har erfarenhet av detta hotellet/coffeeshopen?

Om man vill dra några bong rips, äre bäst att köpa en på någon butik eller lånar man på coffeeshop?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in