2016-05-28, 13:40
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrownUpAlphabet
Det stämmer tydligen, han berättar en del om det i SR-podden Psyket med Emmy Rasper:
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt...programid=4852
Han erkänner att han har en ny relation. Står att kvinnan han delar lägenhet med är gift?
Senast redigerad av Ronille 2016-05-28 kl. 13:43.
Citera
2016-08-10, 00:25
Medlem
Det är så oerhört många ointressanta gäster i Värvet.. 70 % av gästerna är för mig helt ointressanta. Nu senast nån bagare. Vem bryr sig om okända skribenter, , konstnärer och kockar? Det är väl en sak om personerna i fråga har varit med om något häpnadväckande, Skavlan brukar ju ofta köra med en sån gäst i varje program, som för allmänheten är rätt så okänd, och då funkar det. Men här finns ju inte den typen av innehåll.

Min teori är att han vill späda ut konceptet under så många år han kan, och för att det ska vara möjligt så måste han hushålla med dom tunga namnen. På detta sättet får han några år till med programmet.. Nemo möter är tvärt om. Han har sina brister, men där är det ju mycket tyngre gäster!
Citera
2016-08-10, 10:40
Medlem
swimp78s avatar
Jag tycker tvärtom värvets största svaghet numer är att det är för mycket fokus på att gästen är en "kändis"

Det är i regel bättre när gästerna är doldisar
De kända namnen ger tråkigare intervjuer, de håller igen mer det blir platt och opersonligt
Värvet har ju klart "större" namn än Nemo
Citera
2016-08-18, 22:50
Medlem
smellyproofs avatar
Tycker Triumf har blivit bättre på det han gör. Marc Maron är dock ännu bättre.
Citera
2016-08-23, 01:00
Medlem
Continental Ops avatar
Men wtf sanna lundell!!

Jag visste inte så mkt om henne, hon verkar ju ffs heeeeelt väck o stoffe är ju inte känd för att ställa kritiska frågor.

Helt galet avsnitt.
Citera
2016-09-14, 08:39
Medlem
bruschens avatar
Har hängt med Värvet sedan tredje avsnittet, men har bara lyssnat på några enstaka det senaste året. Gjorde därför slag i saken och avslutade min prenumeration häromdagen. Känns som att han är nere på bottenskrapet nu, Triumf. Tycker nog att det är dags att lägga ner Värvet nu, eller åtminstone köra varannan vecka en gång i månaden. Att fylla på med ointressanta gäster för att kunna trycka ut ett program i veckan utarmar bara konceptet och gör att man tröttnar. Triumf borde kunna hitta på något annat. Han har byggt sitt namn och har gissningsvis kontakter att kunna hitta på något nytt. Just nu förstör han mer än bygger imo.
Citera
2016-09-15, 14:54
Medlem
Barbara Anns avatar
Grejen är ju att om han är ju så insnöad på "kreddiga" människor, gärna från Stockholmsområdet. Sverige är ett stort land.

Här Triumf har du lite tips på Norrlänningar:

Curt Bergfors
Mikael Renberg
Bo Sundström (Bo Kasper)
Anja Pärsson
Stefan Attefall
Hans O Alfredsson
Lars Törnman
Pär Wiksten
Lotta Engberg
Sofia Jannok
Jessica Almenäs
Björn Ferry
Citera
2016-09-22, 13:23
Medlem
Barbara Anns avatar
Förresten, Bert Robertsson vore intressant höra i Värvet. Jag hörde honom i Norrans Hockeypodd men det vore kul om någon som inte har någon anknytning till Skellefteå intervjuade honom.
Citera
2016-09-25, 08:57
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
Men wtf sanna lundell!!

Jag visste inte så mkt om henne, hon verkar ju ffs heeeeelt väck o stoffe är ju inte känd för att ställa kritiska frågor.

Helt galet avsnitt.

Notera också att Triumf och nya donnan spenderade midsommar med Sanna och Persbrandt samt andra besök på den nya egendomen. Det är klart att det blir lite jobbigt att vara kritisk då...
Citera
2016-09-29, 10:04
Medlem
Embas avatar
Fy fan vad grunt och fattigt avsnitts med Fredrik Eklund..
Citera
2016-10-04, 23:46
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Fy fan vad grunt och fattigt avsnitts med Fredrik Eklund..
Jag tyckte Eklund var extremt dryg i det avsnittet, vet inte om han drev med Triumf eller om det var jargongen. Stängde av efter alla, fick lite avsmak i munnen.
Citera
2016-10-05, 00:37
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Jag tyckte Eklund var extremt dryg i det avsnittet, vet inte om han drev med Triumf eller om det var jargongen. Stängde av efter alla, fick lite avsmak i munnen.
Eklunds stil krockade med Triumfs stil, så att säga. Eklund verkade närmast förnärmad av att Triumf sa att han älskade honom, på sitt kantiga sätt. Dom känner ju inte varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in