2016-08-22, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Det verkar så, tycker jag? Det blir väl allt vanligare med relationen svensk man + sydostasiatisk kvinna?

Eller menar du något annat som jag inte förstod?

Ja, sådana relationer har blivit vanligare. Vad jag menade var att svenska mäns thaikvinnor inte är samma sak som att män är populära internationellt. Och de männen som har thaikvinnor är oftast inte så attraktiva.

Nog mycket vanligare att svenska kvinnor har relationer med män från Sydeuropa, Mellanöstern och jag gissar även Afrika än vice versa.
Citera
2016-08-24, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Just, man ser ju kvinnliga sexturister välla in i Sverige för att ha äventyr med svenska män.

Nåja, jag skulle säga att vi har blandat rykte; pålitliga och ganska snygga, långa, och vältränade.

Men också ganska mesiga och tråkiga.

I för sig har svenska kvinnor också ganska blandat rykte, från gudinnor till horor.

För det första, är kvinnliga sexturister fortfarande rätt sällsynta. För det andra, att svenska män är populära betyder ju inte att de hoppar i säng med vem som än vill ha dem, och betalt behöver de inte ta utan kan överleva på andra sätt som tur är.

Bra i sängen, lyhörda och njuter av att kvinnan njuter, omtänksamma, fria från prestigetänkande är annat positivt jag hört från icke-svenskor om svenskar.
Citera
2016-08-24, 12:26
Medlem
Citat:
En sydostasiatisk kvinna har ingen som helst intresse för något annat än hur tjock mannens plånbok är.

Det är ju dessutom mest förlorare i arbetarklassen som kommer hem med thaifru. Åter prov på landets dekadens.

Thailand är väl ett av de största resmålen idag för svenskar. Det gör det ganska naturligt att allt fler också hittar sin kärlek där borta, tycker jag.

Jag tycker inte att man ska dra alla över en kam. Och inte heller att man automatiskt är en förlorare för att man vänder sig utomlands för att hitta en fru, eller man. Det finns många sätt att leva ett liv på.
Citera
2016-08-24, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hammarkungen
Ja, sådana relationer har blivit vanligare. Vad jag menade var att svenska mäns thaikvinnor inte är samma sak som att män är populära internationellt. Och de männen som har thaikvinnor är oftast inte så attraktiva.

Nog mycket vanligare att svenska kvinnor har relationer med män från Sydeuropa, Mellanöstern och jag gissar även Afrika än vice versa.

Jag har hört fler nationaliteter tala väldigt gott om svenska män, främst amerikanskor faktiskt.

Svensken är ett resande folk och därmed kommer vi, helt naturligt, också att blanda oss med andra länders män och kvinnor. Vi är ju såna, vi människor att man + kvinna = kärlek, förr eller senare.
Citera
2016-08-24, 12:53
Medlem
Citat:
Jag har hört fler nationaliteter tala väldigt gott om svenska män, främst amerikanskor faktiskt.

Svensken är ett resande folk och därmed kommer vi, helt naturligt, också att blanda oss med andra länders män och kvinnor. Vi är ju såna, vi människor att man + kvinna = kärlek, förr eller senare.

Svenska män är särskilt förtjusta i kvinnor i utlandet. Dem kan de knulla och sen lämna bakom sig.
Citera
2016-08-24, 15:26
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
För det första, är kvinnliga sexturister fortfarande rätt sällsynta.

De är de knappast, det är bara att kvinnor vill låtsas om som om de reser till någon ställe av annan anledning. Åk till Ibizza, Turkiet, Grekland, Södre Italien så ser du 3 Nordeuropeiska kvinnor på 1 man, och de är alla där främst för att få uppmärksamhet från riktiga karlar.

Citat:
För det andra, att svenska män är populära betyder ju inte att de hoppar i säng med vem som än vill ha dem, och betalt behöver de inte ta utan kan överleva på andra sätt som tur är.

Bra i sängen, lyhörda och njuter av att kvinnan njuter, omtänksamma, fria från prestigetänkande är annat positivt jag hört från icke-svenskor om svenskar.

Det är ju mycket som är "fint" med den svenske mannen, synd bara att det är så tråkigt i verkligheten med den perfekte mannen. Det finns ju någon hemlig önskan under den som finns i ytan, vad människor egentligen vill ha i sängkammaren tillexempel är oftast i rak motsatts mot det som de tror skulle vara idealen.

Detta gäller speciellt för kvinnor som så gärna vill göra sig fina kring sin natur, och inte se för vad de egentligen är.

En känd citat från en feminist på tv är ju "män är djur", det hon glömde att tillägga är att "kvinnor är också djur"......
Citera
2016-08-24, 15:31
Medlem
Vi ska inte överge svenska kvinnor, vi ska ta makten och med våld tvinga Svenska kvinnor att välja oss. Problemet är den judiska feminismen, inte svenska kvinnor.

Feminism kan man bekämpa ganska enkelt på repets dag de är ganska obetytliga i sambandet. Judarna har arbetat extra intensivt mot just sverige eftersom vi är de rasligt starkaste, de förstör i alla länder och man kan bara köpa sig tid genom att fly.

När vi har genomfört en blodig revolution så ska ni se att kvinnor inte längre är något problem pga att vi nu har kvinnoöverskott plus att vi har makten och kan ändra lagarna till våran fördel(ex att piska kvinnor som inte sköter sig).
Citera
2016-08-24, 15:32
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Thailand är väl ett av de största resmålen idag för svenskar. Det gör det ganska naturligt att allt fler också hittar sin kärlek där borta, tycker jag.

Jag tycker inte att man ska dra alla över en kam. Och inte heller att man automatiskt är en förlorare för att man vänder sig utomlands för att hitta en fru, eller man. Det finns många sätt att leva ett liv på.

Blablabla "hitta kärleken", nice försök att putsa och förfina ordbruket för att inte se sanningen, var snäll och lyssna på några flashbackare och hör sättet de talar om deras sökande efter "kärleken" nere i Thailand.

Män är ju lite ärligare än kvinnor, tror du att gubben på 45 med ölmagen söker "kärlek" i Thailand?

Eller tror du inte snarare att han slutat att tro på kärlek för längesedan?

Jag tror inte att alla som söker fru utomlands är förlorare, men just Thailand är ju bottennappen i sökandet efter fru. Företagare och rika typer söker väl åtminstone någon vacker östeuropeiska med hög utbildning som de åtminstone kan kommunicera med.

Funnit jävligt många ingenjörer med ryska fruar, men de kanske är förlorare på någon annan plan de med?
Senast redigerad av Naknekejsaren 2016-08-24 kl. 15:42.
Citera
2016-08-24, 15:53
Medlem
Citat:
Blablabla "hitta kärleken", nice försök att putsa och förfina ordbruket för att inte se sanningen, var snäll och lyssna på några flashbackare och hör sättet de talar om deras sökande efter "kärleken" nere i Thailand.

Män är ju lite ärligare än kvinnor, tror du att gubben på 45 med ölmagen söker "kärlek" i Thailand?

Eller tror du inte snarare att han slutat att tro på kärlek för längesedan?

Jag tror inte att alla som söker fru utomlands är förlorare, men just Thailand är ju bottennappen i sökandet efter fru. Företagare och rika typer söker väl åtminstone någon vacker östeuropeiska med hög utbildning som de åtminstone kan kommunicera med.

Funnit jävligt många ingenjörer med ryska fruar, men de kanske är förlorare på någon annan plan de med?

Kvinnor ska inte utbilda sig, kvinnor ska suga av sina män och sälja sig själva så de kan köpa öl till dem.
Citera
2016-08-24, 15:56
Medlem
Citat:

Det kan han väl göra.
Citera
2016-08-24, 16:00
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det kan han väl göra.

Enligt din definition av kärlek, så visst går det....

Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Kvinnor ska inte utbilda sig, kvinnor ska suga av sina män och sälja sig själva så de kan köpa öl till dem.

Men det är ju inte varmares definition av kärlek.
Citera
2016-08-24, 16:07
Medlem
Citat:
Enligt din definition av kärlek, så visst går det....

Men det är ju inte varmares definition av kärlek.

Kärlek är för känslostyrda kvinnor. Vill man att en man ska gilla en så måste man börja tänka som en man.

Sen frågar man sig själv vad en man skulle tycka var trevligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in