Citat:
Ursprungligen postat av
KlausStein
Om du inte ser att hela västvärlden rör sig åt samma håll samtidigt så är du antingen blind eller ignorant, och det är inte vanlig "social medvetenhet" som skapat det otroligt snabba, omvälvande och destruktiva paradigmskifte vi sett. Lika lite är kommunistiska partier eller miljöpartier ansvariga. Att du sedan kan cherrypicka ett antal länder som bryter trenden hjälper inte din tes, tvärtom stärker den min. Detta eftersom de sticker ut som uppenbara undantag som det blivit helt legitimt att hetsa mot.
Ja, dina vardagsupplevelser är inte vatten värda eftersom de går mot vad vi i övrigt kan se i stort. Man väljer vilka man vill associeras med och det går säkert samla ett tjog intelligenta, högpresterade negrer inom ett godtyckligt område, betyder det att negrer som folk är intelligenta? För att jämföra med Sverige så var det en stor skandal när exempelvis importerat kött visar sig vara förfalskat, exempelvis hästköttsskandalen. I Kina var det en stor skandal när man blandade i melamin i mjölk så att 300 000 barn drabbades av njurskador varav sex dog. Gutter oil är vardag, här skulle ingen ens komma på tanken.
Om de rör sig någonstans är det åt mitt håll, högerpopulisterna i Europa som har opinionen med sig, förutom här i Sverige för SD har tagit för lång tid på sig och inte varit aggressiva nog när de varit fullt berättigade till det.
"Cherrypickar ett antal länder" "uppenbara undantag" Haha har ni andra en tes på var Klausstein är någonstans?
Att ha rätt är alldeles för lätt ibland, synd att åsikterna är så diversifierade när det ej borde. De länderna har levt under förtryck av staten, styrda av en annan stat. Det här vet väl du.
Ukraina fick veta effekten av kollektivisering av jordbruk, 6 miljoner som fick möta en långsam plågsam död.
När jag säger att asiater enkelt kan integrera sig och inte sticker ut i några sammanhang så dillar du om matskandaler? waaat