2016-08-22, 00:00
Medlem
Provocative2.0s avatar
Kvinnosynen bland vissa av SDs väljare är lika vidrig som människosynen. Det handlar om bittra, unga män som ser partiet som det vore en fotbollsklubb.
Inget kritiskt emot partiet. Detta parti kommer lösa alla problem. Dessa kommer efter nästa val när SD får lite över 20% även bygga upp ett politikerhat mot den nya 8-klövern.
Citera
2016-08-22, 00:01
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Kvinnosynen bland vissa av SDs väljare är lika vidrig som människosynen. Det handlar om bittra, unga män som ser partiet som det vore en fotbollsklubb.
Inget kritiskt emot partiet. Detta parti kommer lösa alla problem. Dessa kommer efter nästa val när SD får lite över 20% även bygga upp ett politikerhat mot den nya 8-klövern.

Och det baserar du på?
Citera
2016-08-22, 00:09
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Och det baserar du på?
Precis samma sak som jag skrev i en annan tråd om vetenskap. Människor behöver något att tro på.
Förr vände sig de utslagna till Gud o Kristus. I dag vänder de sig till politiken o just SD har många opålästa väljare som tror att alla problem löser sig med SDs politik.
Vi såg samma sak med Ny Demokrati.
När dessa väljare insåg att alla deras problem fanns kvar så var det återigen politikernas fel.

O du har redan fixat mig en varning så det är lika bra att jag förklarar i detalj.
Detta gäller inte alla av SDs väljare då jag själv är en. Den gäller bara missnöjesväljarna som skriker att allt är andras fel.
Citera
2016-08-22, 00:13
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Precis samma sak som jag skrev i en annan tråd om vetenskap. Människor behöver något att tro på.
Förr vände sig de utslagna till Gud o Kristus. I dag vänder de sig till politiken o just SD har många opålästa väljare som tror att alla problem löser sig med SDs politik.
Vi såg samma sak med Ny Demokrati.
När dessa väljare insåg att alla deras problem fanns kvar så var det återigen politikernas fel.

O du har redan fixat mig en varning så det är lika bra att jag förklarar i detalj.
Detta gäller inte alla av SDs väljare då jag själv är en. Den gäller bara missnöjesväljarna som skriker att allt är andras fel.

Så din sakgrund för ditt påstående om människor i SD är "vetenskapen", för förut var fler religiösa? Är det detta du menar "förklara i detalj"?

Med andra ord, du bara trollar.
Citera
2016-08-22, 00:17
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Så din sakgrund för ditt påstående om människor i SD är "vetenskapen", för förut var fler religiösa? Är det detta du menar "förklara i detalj"?

Med andra ord, du bara trollar.
Då läste du inte mitt inlägg eller så passade du in på beskrivningen.
Vad är din åsikt i ämnet så vi har något att diskutera?
Citera
2016-08-22, 00:21
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Då läste du inte mitt inlägg eller så passade du in på beskrivningen.
Vad är din åsikt i ämnet så vi har något att diskutera?

Du har fortfarande presenterat någon form av stöd för dina fördomar.

Mina åsikter, baserade, på fakta har jag redan förklarat och försvarat.
Citera
2016-08-22, 00:26
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Du har fortfarande presenterat någon form av stöd för dina fördomar.

Mina åsikter, baserade, på fakta har jag redan förklarat och försvarat.
Nej. Du ifrågasätter min förklaring till dålig kvinnosyn o detta har du inte bemött. Så har du något att komma med eller ska du bara snacka skit?
Citera
2016-08-22, 00:31
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Nej. Du ifrågasätter min förklaring till dålig kvinnosyn o detta har du inte bemött. Så har du något att komma med eller ska du bara snacka skit?

För att sakligt kunna bemöta dina fördomar så måste jag veta vad du bygger dem på. Men det vuill du inte berätta.

Så vi kommer liksom inte längre än att konstatera än att det bara är fördomar på tom luft.
Citera
2016-08-22, 00:34
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
För att sakligt kunna bemöta dina fördomar så måste jag veta vad du bygger dem på. Men det vuill du inte berätta.

Så vi kommer liksom inte längre än att konstatera än att det bara är fördomar på tom luft.
Jaha. Vilka fördommar då? Jag vet att jag har en om negrer. Men den passar inte in här.
Citera
2016-08-22, 00:42
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Jaha. Vilka fördommar då? Jag vet att jag har en om negrer. Men den passar inte in här.

Börja att kolla trådens ämne, sedan kan du läsa dina egna inlägg.

Citat:
Citera
2016-08-22, 00:52
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Citat:
Börja att kolla trådens ämne, sedan kan du läsa dina egna inlägg.
Fel. Du ville bemöta mina fördommar. Gör det då i stället för att skriva skit.
Citera
2016-08-22, 00:53
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Fel. Du ville bemöta mina fördommar. Gör det då i stället för att skriva skit.

Vi har redan konstaterat att du saknar grund för dina fördomar. Innan du presenterat något mer seriöst finns inget att bemöta. Du kan inte skriva "vetenskap" samt en rad om Gud och NyD och tyro att någon kan ta dig på allvar.

Pröva att skriva något med substans, så kan vi försöka diskutera det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in