Citat:
Ursprungligen postat av
urtoken
Tinder påminner en om att man bör överge Sverige (se mitt inlägg innan här)
Hur gör ni som får massa matchningar? Vilken ålder är ni och hur gamla är tjejerna ni matchar med? Har ni ett väldigt manligt eller mer pojkaktigt utseende?
Har ni enbart bilder på er själva eller bilder från sociala sammanhang, det kanske spelar roll?
Och vad skriver ni på er beskrivning? Några random rader relaterat till er eller något långt och seriöst?
Sverige är sämst. När jag bodde där så maxade jag sönder liksen varje dag men matchade ändå bara med 1/10 eller mindre, trots att de allra flesta är fetton och fula och trots att jag aldrig skulle ägnat en blick i mer än en sekund åt dem irl. Så ta aldrig illa upp över internet och ragg där. Jag måste tillägga att det inte är mycket bättre utomlands heller eftersom alla kvinnor över hela världen beter sig som korkade får över internet, även om de inte måste vara det egentligen.
För att svara på frågorna så är jag snart 25 och matchar väl med alla möjliga åldrar, mest några år yngre. Antagligen för att tjejer"är så mogna" och vill bara umgås med "snubbar som är några år äldre för de är mer mogna", som om en 5-10 år äldre snubbe skulle vara mogen om han umgicks med en 10 år yngre tjej... Kvinnlig logik.
Jag har bara bilder på mig själv eftersom jag hatar när tjejer har bilder på en massa andra och/eller bilder på massa random skit som man inte bryr sig om.
Jag antar att jag ser ganska pojkig ut men har skägg så det gör väl en del.
Jag skriver väldigt ytligt om mig själv. Vad jag jobbar/pluggar med och vad jag gör på fritiden.
1. Ha bra bilder på dig och inga konstigheter på dem.
2. Skriv en enkel beskrivning.
3. Om du har någorlunda bra koll på hur man kommunicerar med tjejer så snacka endast med de du kan tänka dig att träffa. Övriga kommer bara göra att du börjar hata tjejer och dräneras på en massa energi du kunde lagt på annat. Tjejer/kvinnor kan aldrig dissa genom att faktiskt berätta det, eller bara genom att skriva "nej, jag vill inte", alternativt klicka på "ta bort matching". Det är tydligen omöjligt för dem. Så märker du att du håller på att bli dissad så ta reda på det fort, slösa inte tid på dem. Sen tar du bort alla du inte pratar med.
4. Flytta från Sverige. Finns ingen framtid där ändå.