Citat:
Du fattar inte ens att media har en agenda? Att det inte är en slump att de hittar skandaler hos Trump hela tiden men inga hos Clinton? "Om bara Trump inte sa så många klumpiga saker skulle media börja ta upp Clintons skandaler". Exakt hur korkad är man om man tror det? Alltså. Du är nog fan den smartaste counterjihadisten jag någonsin stött på, men allt för ofta skiner det igenom att du trots allt bara är en counterjihadist. Du är uppe i CJ-taket och ibland tycks du hitta luften ovanför, men man blir lurad - du vill vara kvar i buren.Bill O'Reilly kom tillbaka från sin semester igår, och han håller med mig om min analys av läget.
https://www.billoreilly.com/b/Where-the-Trump-Campaign-Is-Right-Now/909482202368091854.html
Ingen har momentum. Det är Hillary som vinner på det.
Precis som jag sagt. Det som tidigare var hans styrka har nu blivit hans svaghet. Precis som i jämförelsen med Argentina. Det som i första fasen var framgångskonceptet, blir nu sänket.
Trumps kontraproduktiva beteende just nu hjälper Hillary att slippa hamna i fokus i media.
Dags att ändra.
https://www.billoreilly.com/b/Where-the-Trump-Campaign-Is-Right-Now/909482202368091854.html
Ingen har momentum. Det är Hillary som vinner på det.
Precis som jag sagt. Det som tidigare var hans styrka har nu blivit hans svaghet. Precis som i jämförelsen med Argentina. Det som i första fasen var framgångskonceptet, blir nu sänket.
Trumps kontraproduktiva beteende just nu hjälper Hillary att slippa hamna i fokus i media.
Dags att ändra.
Kort: Media följer den judiska agendan, den judiska agendan går ut på att krossa Trump och få Clinton vald. Oavsett vad Trump gör och oavsett vad Clinton gör kommer de att följa denna agendan dagligen fram till valet. Trump måste arbeta utanför och kring media, precis som under primärvalet. Jag tror fortfarande han fixar det. Men att han ska anpassa sig för att media ska ge honom bättre exponering - glöm det, det är efterblivet tänk, och det kommer inte att ske. Det kommer att vara skandaler dagligen kring Trump fram till valet. Oavsett om han "bjuder" på dem eller inte.