2016-08-04, 10:51
Medlem
Secretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretzzz
Precis intagit 3mg, inte på en gång, men 1 sen vänta lite sen en till, samma process.

Känner mig som en kung, helt avslappnad. Ingen stress på axlarna, allt är harmoni,
Har aldrig testat benso och alkohol. Men eftersom jag inte dricker, så tänkte jag se vad ni som har mre erfarenhet av, skulle man spåra ut på en cider 7,5?(drickri inte öl eller något än cider tyvärr= har inget för tillfället, men till nästa gång kanske

just det, första gången jag tar benso nu efter 2,5m uppehåll o då tog jag inte enorma mängderhehe

Det slutade med att det blev helt svart.
Vaknade nyss. Jag sov allstå i två dagar.... Alla 10st som jag hade fixat e borta.
Va nog en bra ide o ge de 5st jag hade extra till en väns syrra. Vem vet vad som skulle ha hänt då. Har absolut inget minne.
Senast redigerad av Secretzzz 2016-08-04 kl. 11:04.
Citera
2016-08-04, 13:39
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Det slutade med att det blev helt svart.
Vaknade nyss. Jag sov allstå i två dagar.... Alla 10st som jag hade fixat e borta.
Va nog en bra ide o ge de 5st jag hade extra till en väns syrra. Vem vet vad som skulle ha hänt då. Har absolut inget minne.

Fy... Hatar minnesluckor. Kollat sms/samtals/fb-historik osv?

Xanor är en stark jävla benso.
Citera
2016-08-04, 18:49
Medlem
Secretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus

Halloj, yes jag såg mina meddelanden etc. Tydligen så hade jag fel angående att jag vaknade nyss när jag skrev de meddelandet. Jag hade varit hos morsan under tisdagen också, och det var helt black out för mig. Fattar inte hur jag kunde ta mig in till stan, då jag bor ca 45 min ut med bussen...

Är detta vanligt med benso? Mannen, vad som kunde ha hänt. Det är rätt scary...
Senast redigerad av Secretzzz 2016-08-04 kl. 19:30.
Citera
2016-08-04, 21:05
Medlem
Secretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus

Ursäkta dubbel. Men yes, kollade även historiken fyfan
Edit, vill påminna om att de va ksalol som jag intog
Senast redigerad av Secretzzz 2016-08-04 kl. 21:38.
Citera
2016-08-05, 00:23
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursäkta dubbel. Men yes, kollade även historiken fyfan
Edit, vill påminna om att de va ksalol som jag intog

Yes, tar man för mycket Alprazolam utan tolerans så kan sånt hända. Och precis som du skriver, vad som helst kunde hänt. Det är som sagt en förbannat stark benzo och även på mindre mängder kan mina hämningar släppa och jag kan efter 4-5 timmar undra vad fan som hände. Därför hatar jag skiten och föredrar istället Diazepam (Stesolid, Valium etc) som är betydligt mer skonsam, lugn och pålitlig.
Citera
2016-08-06, 22:20
Medlem
jerran777s avatar
Testat de flesta "Xanor".

Verkligen.

Svenska Xanor stavar 2mg, Alprazolam 1mg på plats, Alprazolam depot 1mg på plats. Amerikanska Xanax stavar 2mg. Franska Pfizer 0.5mg (maxdos i Frankrike) på plats. Tjeckiska alprazolam 1mg på plats. Lettiska alprazolam 1mg på plats. Tyska 1mg på plats. Serbiska blåbär ksalol 1mg. En hel uppsjö av olika 1mg från Thailand så det går inte att lista alla, på plats. Säkert glömt några. Men de bästa än så länge är nog de ungerska frontin 1mg som jag inte testat innan. Allt är väldigt marginellt dock men skillnad är där!

På plats = apoteket/doktorn.
Citera
2016-08-06, 22:29
Bannlyst
Bra mot ångest, men suger att flumma på är min erfarenhet. Eller tar man 10mg så kanske det händer grejer? Känns dock lite ovärt att ta 10st 1mg:are.
Citera
2016-08-06, 22:39
Medlem
jerran777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CominInHot
Bra mot ångest, men suger att flumma på är min erfarenhet. Eller tar man 10mg så kanske det händer grejer? Känns dock lite ovärt att ta 10st 1mg:are.

Man måste blanda med annat för att flumma. Diazepam, Lorazepam, Iktorivil och bara skölja ner hela rasket med en stadig Long Island Ice Tea. Då slår flummet på.

en sån.. en liten sån... två såna.... och hmm... tre såna... och en grogg.
Garcon! Kom kom! Fyll upp den till brädden och börja om!
Citera
2016-08-09, 05:37
Medlem
Om man tagit 4 mg xanor, Om man 7 timmar efter då ruset avtagit såklart tar 5 mg till, kickar de på lika bra?

Har ätit och druckit imellan, har en feting spliff med
Citera
2016-08-09, 20:48
Medlem
jerran777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
Om man tagit 4 mg xanor, Om man 7 timmar efter då ruset avtagit såklart tar 5 mg till, kickar de på lika bra?

Har ätit och druckit imellan, har en feting spliff med

Ja, det gör de men du kanske inte märker hur bra de kickar på pga av det påkopplade (eventuella) "zombie-modet". Särskilt med tanke på spliffen som tillsats. Men visst känner du det! Helt klart! Annars får du skölja ner det med en ljus lager eller, om du känner dig filosofisk, ett glas rött. Jodå.

Utan tolerans för både det ena och andra sussar du åtminstone gott sen
Citera
2016-08-10, 16:05
Medlem
små runda vita sägs vara 1,5mg ingen brytskåra i dom ingen märkning ngn som vet ngt svårt att tro att det är 1,5 iaf möjligtvis 1.
Citera
2016-08-10, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banen
små runda vita sägs vara 1,5mg ingen brytskåra i dom ingen märkning ngn som vet ngt svårt att tro att det är 1,5 iaf möjligtvis 1.
Aldrig sett några sådana och är ganska säker på att det ej finns 1,5mg tabletter så länge de ej är hemmapressade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in