2025-06-12, 03:28
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas941
Jag har fått utskrivet för ett tandläkarbesök jag är nervös över. Dos 1-2 tabletter á 0.25 mg.
Borde jag köra 1 eller 2 tabletter? Har ingen erfarenhet av detta och är lite nervös.

Ta båda två! Det värsta som kan hända är att du blir avslappnad
Citera
2025-07-02, 00:17
Avstängd
Efter att för första gången egentligen ätit äkta alpra, dyra men bästa ryktet - ksalol släng dig åt helvetet. Detta är hur ångesten ska försvinna genom. En halv sådan och jag kan t.om njuta av hasch. Svävar liksom. Jag är en extremt spänd människa. Varenda cell i kroppen slappnar av.

Rätt otrolig lärdom idag. Kunde kasta i mig 3 av skiten alla Malmö kids dealar.

Kvalitet före kvantitet. Går förresten av heroin. Prace of cake. Vill ej bli beroende. Ätit Benzo väldigt lite i mitt liv. Även om inlägget anmärker på att jag kan falla för Benzo - nej där är jag uppmärksam. Bara opiater har intresserat mig.

Nu handlade det om första stycket. Vilket otroligt piller. Om någon varit med om låt säg föräldrarna dog i en bilolycka - då borde väl alpra vara nummer 1 för att personen ska kunna andas och lägga sig ner?
Citera
2025-07-03, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Efter att för första gången egentligen ätit äkta alpra, dyra men bästa ryktet - ksalol släng dig åt helvetet. Detta är hur ångesten ska försvinna genom. En halv sådan och jag kan t.om njuta av hasch. Svävar liksom. Jag är en extremt spänd människa. Varenda cell i kroppen slappnar av.

Rätt otrolig lärdom idag. Kunde kasta i mig 3 av skiten alla Malmö kids dealar.

Kvalitet före kvantitet. Går förresten av heroin. Prace of cake. Vill ej bli beroende. Ätit Benzo väldigt lite i mitt liv. Även om inlägget anmärker på att jag kan falla för Benzo - nej där är jag uppmärksam. Bara opiater har intresserat mig.

Nu handlade det om första stycket. Vilket otroligt piller. Om någon varit med om låt säg föräldrarna dog i en bilolycka - då borde väl alpra vara nummer 1 för att personen ska kunna andas och lägga sig ner?

Du låter ju helt jävla väck, ser ut som alpran gjort sitt.
Citera
2025-07-03, 15:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Grimgerino
Du låter ju helt jävla väck, ser ut som alpran gjort sitt.

Ja, precis så skriver en helt väck människa.

"Dhet skjölle låtit sågär om hag var heltväck"
Citera
2025-07-11, 10:54
Medlem
Vad tycker ni är bäst vanlig xanor eller xanor depot? Den senare varar längre.
Citera
2025-07-11, 17:29
Medlem
Xanor Depot 1 mg vita runda tabletter. Någon som testat dessa? Hur gör jag för att få bort Depot effekterna är det bara att krossa dom och sen svälja med sked och vatten? Om man nu skulle äta dom hela hur många skulle man behöva ta för att bli avslappnade och må bra. Säg att i vanliga fall om det inte är Depot äter du 2-3 stycken? Tacksam för svar.
Citera
2025-07-13, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tabbe1234
Xanor Depot 1 mg vita runda tabletter. Någon som testat dessa? Hur gör jag för att få bort Depot effekterna är det bara att krossa dom och sen svälja med sked och vatten? Om man nu skulle äta dom hela hur många skulle man behöva ta för att bli avslappnade och må bra. Säg att i vanliga fall om det inte är Depot äter du 2-3 stycken? Tacksam för svar.

Utan tolerans skulle jag nog bara ta två om jag ska svälja dom. Rekommenderar att köpa en pillerkross på apoteket. Kostarinre mycket och då blir det puder.

https://www.apoteket.se/produkt/a-pr...-lada-1561067/
Citera
2025-07-13, 12:58
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oklararen
Vad tycker ni är bäst vanlig xanor eller xanor depot? Den senare varar längre.

Om man inte har missbruksproblematik så är ju depot att föredra men såna som jag, med kraftig missbruksproblematik, föredrar såklart vanlig snabbverkande Xanor just för att det är väldigt snabbverkande.
För typ 8-10 år sedan när Ksalol faktiskt innehöll 1 mg Alprazolam så var dom outstanding! Man la dom under tungan och fick effekt inom 2-3 minuter🤩 Just för att dom smälte så fort. Där hade tyvärr svenska Xanor inte en chans enligt mig
Citera
2025-07-13, 13:33
Medlem
Beefcake-Charlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Om man inte har missbruksproblematik så är ju depot att föredra men såna som jag, med kraftig missbruksproblematik, föredrar såklart vanlig snabbverkande Xanor just för att det är väldigt snabbverkande.
För typ 8-10 år sedan när Ksalol faktiskt innehöll 1 mg Alprazolam så var dom outstanding! Man la dom under tungan och fick effekt inom 2-3 minuter🤩 Just för att dom smälte så fort. Där hade tyvärr svenska Xanor inte en chans enligt mig

Hur mycket innehållet Ksalol nu för tiden?
Citera
2025-07-13, 13:43
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beefcake-Charlie
Hur mycket innehållet Ksalol nu för tiden?

0,3 - 0,5 tyvärr.
Citera
2025-07-13, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
0,3 - 0,5 tyvärr.
Nej det stämmer inte. Köpte 10 svenska xanor i bilister och 3 kartor blå förut idag. Dom slår exakt likadant
Citera
2025-07-13, 22:43
Medlem
Btw alla benso torskar, nu är dom blåa tillbaka i överflöde. Så bensa på grabbar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in