Citat:
Ursprungligen postat av
Axell
Vad tror ni om killen? Är det en ersättare till Sköld så kanske man inte ska ha för stora förhoppningar även om jag gillade Victor Sköld. Kanske blir en "Riski 2.0", som egentligen inte åstadkom någonting i den blåvita tröjan.
Drömmen hade ju varit om vi hade fått möjligheten att låna in Zohore igen.

Felet med Riski var ju att han skulle ersätta Vibe, denna islänning vi tagit in nu ska ersätta Sköld. En j-a skillnad. EMO lånas ju in för att vi ska ha fyra riktiga forwards på träning, för att vi ska ha någon annan än en sliten/halvskadad spelare att slänga in i 80e eller för att tvingas spela Rieks som forward när han är så sanslöst viktig på kanten.
Jag tyckte ju att Sköld borde fått fler chanser men att komma in som ersättare där är inte likställt med några större krav direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lurigfax
DIF sugna på Tom Pettersson i Blåvitt enl. Disco på Expressen. Har knappt koll på Tom P förutom målet igår. Vad säger ni blåvita?
Att han borde fått fler chanser, en städgumma som vi saknar nu i startelvan även om han sett till hela sin fotbollskapacitet inte petar Seb/Albaek. Jag hade dock gärna sett Tom/Albaek på mitten oftare, klara tydliga roller på ett annat sätt än med Seb/Albaek.
Citat:
Ursprungligen postat av
snillet_1
Alex Farnerud till Häcken är officiellt:
http://bkhacken.se/alexander-farnerud-till-bk-hacken/
Den såg man inte komma innan ryktena tidigare idag. Blir intressant att se hur han står sig i Allsvenskan.
Har någon egentligen någon riktigt bra koll på¨denna gubbe numera? Baserar inte bara alla sina "betyg" på att han kommer just från serie a och därmed "ska" vara så bra? Samt på vad hans brorsa gjorde när han var hel hos oss (när Pontus var hel och spelade hos oss var han den bäste vi haft sedan Steff).
Citat:
Ursprungligen postat av
syndanormen
Och den ännu äldre Häcken legenden Stig Töfting.

Släng in Dulee där med...