2016-08-09, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurigfax
Ja vi har en damfotbollssektion där det kanske finns en ledig stol.

Vilken är Toms främsta position? Central mitt, mittback? Vore kanske en logisk värvning om Colley drar.

Tack även till JohnnyGenzale för svar.

Damn, hade hoppats på att det skulle vara en deterrence, känns inte som att hon vill släppa fotbollen, hon var väl som jag förstått det ganska duktig som aktiv, och nu är hon som sagt bla huvudtränare i Kungsbackas damlag, som spelar i superettan, skulle inte bli överlycklig om han drar,

Han är ju ganska allround, så jag vågar inte säga vart han gör sig bäst, funkar hyfsat på båda positionerna, ganska bra i huvudspelet, tar sig in i situationer när tillfälle ges, lite som Haglund var i Blåvitt, men inte prickfri i positionsspelet, och precis som Johnny med amfetaminet skrev så kan ha ibland vara lite vårdslös, det har blivit några kapningar. Skön karaktär och personlighet så han är en sådan spelare som är lätt att tycka om pga det.
2016-08-09, 20:11
Medlem
snillet_1s avatar
Alex Farnerud till Häcken är officiellt:

http://bkhacken.se/alexander-farnerud-till-bk-hacken/

Den såg man inte komma innan ryktena tidigare idag. Blir intressant att se hur han står sig i Allsvenskan.
2016-08-09, 20:20
Medlem
A. Farnerud är en riktigt fin fotbollsspelare. Jag har dock svårt att se att han kommer att nå över 15 allsvenska matcher per säsong någon gång under sin tid i Häcken, så det lär nog kosta mer än det smakar.
2016-08-09, 20:26
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1

Den såg man inte komma innan ryktena tidigare idag. Blir intressant att se hur han står sig i Allsvenskan.

Samtidigt skickar vi Samuel G till Torino. Bytt är bytt :-)
2016-08-09, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Var får de pengar ifrån?

Nu Sålde de väl den andra brorsan till Turino, antar att Farnerud är tänkt som ersättare.
2016-08-09, 20:27
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
För bra för DIF(inte rätt dag att slänga ur sig sånt jag vet haha), och allsvenska bänken i mitt tycke. Kan DIF styre upp något fotbollskneg eller fotbollsrelaterat uppdrag för Toms brud? Hon är bla huvudtränare för KDFF, fd fotbollsspelare i damallsvenskan/landslaget.

Hon har ju även tränat Häckens U-17 lag så det bör ju vara en förstärkning för DIF damsektion.

Tom har god smak.
2016-08-09, 20:29
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Korrekt. Dom två första matcherna han spelade innebar våra två första hållna nollor för året. Han är lika självskriven som Wahlström nu.

Stort av dig att hylla Wahlström :-). Men jag håller med, han gör betydligt färre misstag numer.
2016-08-09, 20:47
Medlem
ErPupones avatar
Bra häcken!
2016-08-09, 20:50
Medlem
Jontalinens avatar
Tack gode gud att vi duckade den kulan.
2016-08-09, 21:18
Medlem
Ergasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1

Märkligt att man ger så sparsmakat med information. Det står ju tex inget om kontraktets eventuella längd.
2016-08-09, 21:48
Medlem
fjiskens avatar
Varför är AIK så jävla inaktiva på fönstret för?
2016-08-09, 22:30
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Varför är AIK så jävla inaktiva på fönstret för?

Man sparar på eventuellt utrymme i budget tills man har fått påskrift av Carlgren, kombinerat med att man inte anser att vi har något akut behov på någon position.

Eventuella värvningar kommer vara värvningar som ska börja bidra först nästa säsong.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in