Citat:
Ursprungligen postat av
Svepps
Synd att det tog slut – hoppas du börjar plugga konst här hemma nu. Har kollat dina youtube's efter att du skrev hit, jävlar du ser ut att vara så lugn och sansad (trots tristess i ett främmsnde land) och ja vacker och tindrande – snälla, gör inget dumt mot dig själv nu. Såg även ritning du visade från en stökig lägenhet (i Berlin?) och du!, du har en gåva. Jag lovar. Snälla no more svettiga gubbar, kan jag få köpa en liten "tavla" av dig? Jag tycker du ritar fint och jag vet (från hjärtat) att du skulle kunna leva på konsten bara du vågar satsa och tro på dig själv
Och för att bli OT nu, dina inlägg här är guld och du är grym som inte håller käft och har hittat din "staying classy" i en äckligt ytlig värld, men jag måste fråga; du känner Jocke, brukade han gråta när ni umgicks? Är det på riktigt när han blir ledsen eller är han (och har alltid varit) en riktig narcissist?
Tack! Jo, jag ska satsa 100%. Inga mer män som tar tid och energi, mitt ex gillade aldrig att jag tyckte det var skoj att måla... Han tyckte det var slöseri med tid och pikade om att jag borde satsa på ett riktigt jobb när vi hade våra couple fights.
Svettiga gubbar? Haha, nej så är det inte även fast man kanske kan tro det. Mest ensamma män, som behöver en stunds kärlek och omtanke.
Såg honom aldrig gråta, rätt sjukt när jag väl tänker på det. Han gråter ju i nästan varje klipp han lägger ut nu. Men när vi hade kontakt fanns aldrig några tendenser till att gråta.
Däremot brukade han fakespy genom att dricka extremt mycket vatten innan. Finns massor med klipp när han "spyr" och fansen tycker han är såååå kung.
En lustig grej,
Vi hade varit ute och jag hade mens, kom hem till martins lägenhet och jocke spelade full som vanligt. Förstår inte grejen, han skulle alltid spela asfull trots att han hade råd med två cider i princip. Han tyckte väl det var kul att spela asfull inför sina vänner vad vet jag.
Gick och la mig och nästa morgon sa Jocke,
"Vet du... vi knullade igår"
"Nej det gjorde vi inte"
"Jooo lovar på allt"
"Nej"
"Jooooo, blir ledsen när du ljuger att vi inte gjort det"
"Har mens, tampong i fittan så hade nog märkt om vi hade haft sex"
"???? Men vi hade sex! Jag lovar!"
En sån där sjuk lögn som jag inte ens förstår att han skulle ljuga om.