2016-07-08, 13:36
Medlem
systemkollapss avatar
https://www.interasistmen.se/okategoriserade/akesson-det-ar-invandrare-som-valdtar-pa-festivaler-och-det-ar-kulturellt-betingat/

Det är ingen som förnekar att svenskar begår våldtäkt eller tafsar. IRM förnekar dock att ensamkommande och utomeuropeiska migranter ligger i majoritet. IRM anser att svenska kvinnor inte haft någon frihet och riskerar sexuella trakasserier eller våldtäkt i alla år bara genom att gå utanför dörren. Med tanke på den kvinnosyn IRM:s Henrik har är jag inte förvånad att han bajsar på årens senaste offer. Köln, We are Sthlm, Kalmar?

Citat:
Ursprungligen postat av Guy Incognito
Det är Sverigedemokrater som pröjsar polacker att bränna ner hus de inte gillar. Det är Sverigedemokrater som tafsar på kvinnor på badhus. Det är Sverigedemokrater som skryter om massmord i FN-tjänstgöring. Det är Sverigedemokrater som stjäl aluminiumrör för att misshandla fyllon. Det är Sverigedemokrater som bryter mot bokföringslagen. Osv. Det här landet blir mycket bättre om vi gör oss av med Sverigedemokrater.

En kommentar från en av IRM:s följare. Sådana följare sådan blogg. Vassaste knivarna i lådan hänger hos IRM. Samma avskräde hänger hos avpixlat.
Citera
2016-07-14, 05:26
Medlem
Tidsresenarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
SD och deras anhängare påstår att de inte är rasister eller främlingsfientliga. IRMs uppgift är och har alltid varit att slå hål på det hyckleriet. Det spelar ingen roll om du är liberal, sosse, LO-ansluten, jude, brun, gul, bög, svärsmorsdröm, AIK-are, singel; alla har samma uppgift; visa upp lögnen om att SDare inte skulle vara rasister.

Henke får vara hur insyltad i LO som helst, han visar bara upp fakta, rakt upp och ner på de SDare som fastnar med fingrarna i syltburken. De andra låter han vara. Han går inte heller på de som röstar på SD utan bara de som är förtroendevalda. I riksdag eller kommuner ska det sitta personer som ska stå för sin politik och inte hyckla eller ljuga. IRM har varit grymt duktiga på att göra listan lång med hycklare.

Jag säger; Helvete va bra ni är.

Vet inte vad du babblar om nu, allt jag kritiserade var IRMs snikna metod för att avskärma kritik från Facebook-användare som inte hyllar sidan ifråga som den nya perfekta religionen.
Citera
2016-07-19, 00:12
Medlem
systemkollapss avatar
Jag går in på deras FB och kollar uppdateringar. Noterat att sajten gått på tomgång i över ett år. Det blev mindre uppdateringar för att det stora avslöjandet om Sverigedemokraten som begått krigsbrott tog tid. När avslöjandet visade sig vara ett fiasko har IRM antingen lagt ut en och annan bildsatir, länkat till Expo eller en video som visar anonyma kommentarer från påstådda Sverigedemokrater eller grävt upp någon kommentar från någon lokal Sverigedemokrat ingen känner till. Nu kan IRM skylla på pokémon go Tomgången har pågått längre än en dag. Verkar som IRM smått gett upp nu när regeringen driver en hårdare flyktingpolitik än SD och det visar sig att vänstern är lika stora hatare. Läs vad Berhang Kianzad bland annat skriver till Expressens Lotta Gröning. Han uppmanar även sina följare att trakassera henne.
Citera
2016-07-27, 15:42
Avslutad
Ser att Interasistmen nu håller på och spammar loss om Ingrid Carlqvist på Twitter. Det är det gamla vanliga tjatet och guilt by association och nazister hit och dit. Vad som är övertydligt är att IRM är livrädda att olika invandringskritiska/svenskvänliga/nationella grupperingar ska börja gå samman och samarbeta och därför försöker man nu punktmarkera Carlqvist som är en av initiativtagarna till att bygga nätverk mellan alltifrån SD-sympatisörer, Motgiftare, NMR-folk osv.

Det är så oerhört genomskinligt det IRM håller på med. Man är livrädda för att motståndarna ska organisera sig. Samtidigt biter inte rasistbeskyllningarna längre så därför börjar man vråla nazist istället. Det funkar inte mycket bättre.

IRM tuggar, som systemkollaps ovan skriver, på tomgång.
Citera
2016-07-27, 16:22
Medlem
glimmandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Vad som är övertydligt är att IRM är livrädda att olika invandringskritiska/svenskvänliga/nationella grupperingar ska börja gå samman och samarbeta och därför försöker man nu punktmarkera Carlqvist som är en av initiativtagarna till att bygga nätverk mellan alltifrån SD-sympatisörer, Motgiftare, NMR-folk osv.

Det är så oerhört genomskinligt det IRM håller på med. Man är livrädda för att motståndarna ska organisera sig. Samtidigt biter inte rasistbeskyllningarna längre så därför börjar man vråla nazist istället. Det funkar inte mycket bättre.

IRM tuggar, som systemkollaps ovan skriver, på tomgång.

Så är det.

Tur för oss så verkar få på den goda sidan markera mot varandra för att passa in i nån sorts vrickad DN-världsbild. Det är väl bara högre representater för SD som sysslar med sådant idag. Bland vanligt folk så orkar man inte bry sig om den eller den kallas för rasistnazist av etablissemangstidningar nåt mer.
Citera
2016-08-04, 15:02
Medlem
systemkollapss avatar
Rätt roligt att följa bråket bland kommentarerna.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=809620022472107&id=2101147157 55977

Jag har inte följt Salle så ska inte uttala mig.
Citera
2016-08-05, 11:22
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Har gått in på sidan lite då och då och lagt märke till att det är en klubb för inbördes beundran. Alltid vinklat, alltid svart och vitt, aldrig från två olika perspektiv, alltid rasiststämpeln pga att person x gillade en kommentar av person y, vars mormor var en nazist, typ.
Citera
2016-08-09, 02:43
Medlem
Arbetarbroders avatar
Jag trodde "Inte Rasist Men ..." var självutnämnda experter på Peka Finger åt rasister och det kan ju vara bra, vad som är rasism svänger ju en enormt i det här landet.

Men så var det inte. De blockade mig på Twitter efter två frågor
Citat:
"After-Brexit: Är det Rasism att vara emot EU? Vad säger experterna på @interasistmen?"
(högst aktuell med tanke på den debatt som fanns) ..inget svar
Citat:
Kanske oxå för komplicerad men chansar @interasistmen → Är det #rasism att skrika "FU*K YOU, FILTHY WHITE F*CKS"? Länk till YouTube
(högst aktuell då då jag tycker man värderar olika beroende på vem som säger vad, och att detta görs utifrån en rasistisk grund)

Fick svar, och sedan blockades jag.
Citat:
Från @InteRasistMen:
"Jag ser ingenting i den videon som bekräftar hans påstående mer än BLM protestera i ett bibliotek
"
Så nu är jag kränkt, och blockad, så jag vet inte vad de pysslar med på Twitter, eller vad deras syfte är men jag gissar det är att Peka Finger åt Regimkritiker samt stigmatisera Sverigedemokraterna som rasister.

Så kom de in mökrhyade barn från Nässjö och jag vet ingenting om det förutom Inte Rasist Men... som ringer upp en lokalpolitiker och...
Vad fan är det som händer? Är han kränkt eller varför låter han så sur? Sitter de och söker av typ Facebook för hitta saker de kan bli kränkta utav? ..vilket jävla jobb isf...
https://soundcloud.com/mr-henko/sd-nassjo-om-morkhyade-barn
(så jävla vidrigt, kan nästan höra flämtningar av upphetsning när politikern "vet vem han är" och ger bekräftelse till tjockisen)

Först blockad, sedan mörkhyade barn.
Detta är personligt.

Kollade på en skitseg "PK-Debatt" och så hör man den där gnälliga ungen med Maud Olofsson dialekt dyka upp även där, troligen i syfte att "klämma åt" en skribent på Avpixlat.
35 min. in i debatten så sker nått episkt LÄNK
Tantens kommentar på "föredömliga muslimer"

Detta får mig att misstänka att tanten är hans mamma, hon vet vad han tycker och det finns ju barn som inte ens en mor kan älska.
Citera
2016-08-09, 03:44
Medlem
Läses IRM alls utanför vänsterextrema/vänsteraktivistiska kretsar? Så kallat vanligt folk som jag känner har knappast hört talas om den samtidigt som de med självklarhet känner till och har läst Avpixlat och ytterligare alternativmedia. Vad är tanken med IRM om det bara är preaching to the choir och ingen blir avskräckt att rösta på SD? Då återstår bara uthängningsfunktionen, skadeglädjen över att förnedra dissidenter. Kanske får också Henrik Johansson ett bidrag till hyran (bor han fortfarande med mamma?) och råd med godis och bullar, men som politiskt och opinionsbildande projekt?
Citera
2016-08-09, 08:44
Medlem
Enydrions avatar
https://soundcloud.com/ingridochconrad/ingrid-och-conrad-31-med-daniel-friberg

tre och en halv minut in i detta program talas det lite om en av grundarna till IRM...

Det är ungefär det enda jag känner till om IRM...
Citera
2016-08-09, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aristides
Läses IRM alls utanför vänsterextrema/vänsteraktivistiska kretsar? Så kallat vanligt folk som jag känner har knappast hört talas om den samtidigt som de med självklarhet känner till och har läst Avpixlat och ytterligare alternativmedia. Vad är tanken med IRM om det bara är preaching to the choir och ingen blir avskräckt att rösta på SD? Då återstår bara uthängningsfunktionen, skadeglädjen över att förnedra dissidenter. Kanske får också Henrik Johansson ett bidrag till hyran (bor han fortfarande med mamma?) och råd med godis och bullar, men som politiskt och opinionsbildande projekt?

Säger nog mer om de du kallar "vanligt folk".
IRM har 200.000 följare på facebook och det är ju knappast bara följarna som vet vilka de är.
Citera
2016-08-09, 13:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Säger nog mer om de du kallar "vanligt folk".
IRM har 200.000 följare på facebook och det är ju knappast bara följarna som vet vilka de är.
Fast följare betyder ingenting. Vi vet inte hur många av dessa som är köpta? Det är inte dyrt att köpa följare idag och vi vet att bland annat DN Kultur har köpt följare så varför skulle inte IRM kunna göra samma sak? Vi vet heller inte hur många av dessa som är direkta meningsmotståndare till IRM. Jag följer massor av folk både på FB och Twitter, oavsett om jag håller med dem eller inte. Ett "gilla" betyder inte att jag tycker om vad de gör utan snarare att jag är intresserad av att se vad de har att säga, om så bara för att skratta åt deras dumhet.

Hur många av de här 200k följarna är människor som faktiskt uppskattar Henriks evinnerliga tjat om lokala SD-ares klavertramp?
Senast redigerad av Saccard 2016-08-09 kl. 13:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in