Jag trodde "Inte Rasist Men ..." var självutnämnda experter på Peka Finger åt rasister och det kan ju vara bra, vad som är rasism svänger ju en enormt i det här landet.
Men så var det inte. De blockade mig på Twitter efter två frågor
Citat:
"After-Brexit: Är det Rasism att vara emot EU? Vad säger experterna på @interasistmen?"
(högst aktuell med tanke på den debatt som fanns) ..inget svar
Citat:
Kanske oxå för komplicerad men chansar @interasistmen → Är det #rasism att skrika "FU*K YOU, FILTHY WHITE F*CKS"?
Länk till YouTube
(högst aktuell då då jag tycker man värderar olika beroende på vem som säger vad, och att detta görs utifrån en rasistisk grund)
Fick svar, och sedan blockades jag.
Citat:
Från @InteRasistMen:
"Jag ser ingenting i den videon som bekräftar hans påstående mer än BLM protestera i ett bibliotek
"
Så nu är jag kränkt, och blockad, så jag vet inte vad de pysslar med på Twitter, eller vad deras syfte är men jag gissar det är att Peka Finger åt Regimkritiker samt stigmatisera Sverigedemokraterna som rasister.
Så kom de in mökrhyade barn från Nässjö och jag vet ingenting om det förutom Inte Rasist Men... som ringer upp en lokalpolitiker och...
Vad fan är det som händer? Är han kränkt eller varför låter han så sur? Sitter de och söker av typ Facebook för hitta saker de kan bli kränkta utav? ..vilket jävla jobb isf...
https://soundcloud.com/mr-henko/sd-nassjo-om-morkhyade-barn
(så jävla vidrigt, kan nästan höra flämtningar av upphetsning när politikern "vet vem han är" och ger bekräftelse till tjockisen)
Först blockad, sedan mörkhyade barn.
Detta är personligt.
Kollade på en skitseg "PK-Debatt" och så hör man den där gnälliga ungen med Maud Olofsson dialekt dyka upp även där, troligen i syfte att "klämma åt" en skribent på Avpixlat.
35 min. in i debatten så sker nått episkt
LÄNK
Tantens kommentar på "föredömliga muslimer"
Detta får mig att misstänka att tanten är hans mamma, hon vet vad han tycker och det finns ju barn som inte ens en mor kan älska.