Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-13, 13:55
Medlem
Totsis avatar
Jag undrar verkligen vilken är det bästa kokset?

Det som man snortar och man känner att den är "oljig" dvs man känner hur allt rinner ner i magen och så får man ont i magen. Bra rus men man vet inte vad det är. Lägger lite på läppen och läppen domnar bort direkt! Färgen på den är ganska glittrig och kritvit.

Eller

Den som man snortar och man känner inte så mycket i magen och den är lite mer som "off white" än glittrig och kritvit. Och själva pulvret är lite som gips.

Vilken av dom tyder på att det är bättre koks?
Citera
2016-07-13, 21:40
Medlem
Harrison_Fords avatar
de oljliga och glittrande, de som gips e oftast omgjort till sten.
Citera
2016-07-17, 15:45
Medlem
Bertil85s avatar
Rökt lite Crack idag. Oj vilken effekt. 0-200km/h på två röda.

Väntat länge på att få röka Crack.

Lite som att röka Amfetamin fast utan alla krusiduller. Här är det race !
Citera
2016-07-27, 01:09
Medlem
Har en väldigt nära vän som rasat rakt ner i laddträsket och är sen ca 1.5 månad tillbaka en riktig laddtorsk. Har pratat mycket med han om att dra ner på det goda innan det är för sent och han svarar bara med att han är livrädd för hur han ska må då han väl bromsar in.

Så min fråga lyder, hur är egentligen en AT efter ett riktigt laddrace?
Citera
2016-08-04, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lordgoldennose
Har en väldigt nära vän som rasat rakt ner i laddträsket och är sen ca 1.5 månad tillbaka en riktig laddtorsk. Har pratat mycket med han om att dra ner på det goda innan det är för sent och han svarar bara med att han är livrädd för hur han ska må då han väl bromsar in.

Så min fråga lyder, hur är egentligen en AT efter ett riktigt laddrace?

Ett rent helvete med ångest och paranoia, men som tur är går det över ganska snabbt. Xanor är att rekommendera, men med begränsad tillgång då det är _otroligt_ lätt att man bara byter beroende.
Citera
2016-08-08, 14:08
Medlem
Har en fråga, jag vet mycket väl att tänderna tar stryk av kokain.
Har tagit ganska mycket ladd genom åren, nu på senare tid så känner jag att det kryper och känns konstigt i en tand så fort jag har dragit några linor. Och det är samma tand hela tiden. Kan det bero på att tanden är dålig eller? Ruskigt obehagligt iallafall :P

edit: Ska tillägga att jag upplever endast detta när jag har tagit kokain.
Citera
2016-08-08, 15:26
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vantor
Har en fråga, jag vet mycket väl att tänderna tar stryk av kokain.
Har tagit ganska mycket ladd genom åren, nu på senare tid så känner jag att det kryper och känns konstigt i en tand så fort jag har dragit några linor. Och det är samma tand hela tiden. Kan det bero på att tanden är dålig eller? Ruskigt obehagligt iallafall :P

edit: Ska tillägga att jag upplever endast detta när jag har tagit kokain.
Klurig fråga med säkert ett allt för svårt svar att svara på.
Förmodlingen har det med kokainet att göra. Du får inte käkspänningar eller möjligtvis gnisslar/gnuggar tänderna? det i sig leder ju till skador. Kan mycket väl bero på det, i kombination med att du kanske har ett hål eller något annat tandproblem.
Mitt enda tips är o kolla med en tandläkare om du möjligtvis behöver en lagning eller någon annan åtgärd . Centralstimulanter brukar även ge mindre salivproduktion. Muntorrhet kombinerat med tandgnissel/käkspänningar kan ge slitage på tänderna lättare då det just är saliv som är vårt naturliga skydd för tänderna. Bland annat därför många grova missbrukare har tandproblem, speciellt när det gäller centralstimulanter. Dock kanske dem inte bryr sig allt för mycket om sin övriga tandhygien heller men du förstår vart jag vill komma iaf. Försök sköt om lite extra noggrant eller kolla med en tandläkare som sagt så får du nog ett bra svar.
Senast redigerad av Mommejr 2016-08-08 kl. 15:29.
Citera
2016-08-08, 17:31
Medlem
Kokettes avatar
Tycker det mest finns skitkokain i Stockholm nu för tiden.
Citera
2016-08-08, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Klurig fråga med säkert ett allt för svårt svar att svara på.
Förmodlingen har det med kokainet att göra. Du får inte käkspänningar eller möjligtvis gnisslar/gnuggar tänderna? det i sig leder ju till skador. Kan mycket väl bero på det, i kombination med att du kanske har ett hål eller något annat tandproblem.
Mitt enda tips är o kolla med en tandläkare om du möjligtvis behöver en lagning eller någon annan åtgärd . Centralstimulanter brukar även ge mindre salivproduktion. Muntorrhet kombinerat med tandgnissel/käkspänningar kan ge slitage på tänderna lättare då det just är saliv som är vårt naturliga skydd för tänderna. Bland annat därför många grova missbrukare har tandproblem, speciellt när det gäller centralstimulanter. Dock kanske dem inte bryr sig allt för mycket om sin övriga tandhygien heller men du förstår vart jag vill komma iaf. Försök sköt om lite extra noggrant eller kolla med en tandläkare som sagt så får du nog ett bra svar.
Den minskade salivproduktionen blir i princip bara ett problem för dagliga missbrukare. Munhygienen bör inte ta skada av vanligt bruk såvida inte frågeställaren gnuggar in sitt kokain i tandköttet. Förmodligen beror det, som du nämner, på käkspänningar och att han gnisslar tänder. Jag har haft samma problem med CS och den enklaste lösningen är att ha något att tugga på som tuggummi. Magnesium lär även hjälpa mot käkspänningar men jag har själv aldrig provat.
Citera
2016-08-10, 12:07
Medlem
Qinkys avatar
Hej
Lånade ut lägenheten i veckan, hittade en påse vitt (väldigt fint) pulver på golvet av mitt rum. Antog att det var någon av mina gamla tjackpåsar men det var doftlöst så testade att gnugga in pyttelite i tandköttet.
1 min senare är halva käften VÄLDIGT bedövad (överläpp, underläpp och tunga). Testat kola ett antal ggr men bara snortat. Kan det vara en jävla massa bedövningsmedel eller är detta normalt? är verkligen sjukt bedövad. Säkert att snorta?

PS. Har ingen möjlighet fråga personen som har bott här.

Tack för svar, puss.
Citera
2016-08-10, 12:13
Medlem
Hydrobromides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qinky
Hej
Lånade ut lägenheten i veckan, hittade en påse vitt (väldigt fint) pulver på golvet av mitt rum. Antog att det var någon av mina gamla tjackpåsar men det var doftlöst så testade att gnugga in pyttelite i tandköttet.
1 min senare är halva käften VÄLDIGT bedövad (överläpp, underläpp och tunga). Testat kola ett antal ggr men bara snortat. Kan det vara en jävla massa bedövningsmedel eller är detta normalt? är verkligen sjukt bedövad. Säkert att snorta?

PS. Har ingen möjlighet fråga personen som har bott här.

Tack för svar, puss.
Ez test för 30 spänn kan lösa problemet. Värt köpet för gratis ladd.
Citera
2016-08-10, 12:29
Medlem
Qinkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrobromide
Ez test för 30 spänn kan lösa problemet. Värt köpet för gratis ladd.

Problemet är att det kanske bara finns kvar för 4-5 linor så lär ju inte ha någon dunderkväll på det om jag ska bjuda en kompis (kör inte ensam).

Så pallar inte beställa något test, men tack för tipset, kan vara användbart i framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in