Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
2) Det är naturligtvis en man som skrivit detta i syfte att nedvärdera kvinnor. Precis som du gör här på FB.
Nej det är skrivet av en kvinna. För att det står saker som bara kvinnor skulle ta upp.
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Alla vet att du är en kille som skriver inläggen och har din frus bilder som profil. Du kan köra med dina "bevis" genom att säga åt din fru att posera inför webcam hur många gånger som helst och be henne skriva dina inlägg efter dina manuskript i ordbehandlingsprogrammet. Men mig kan du inte lura. För några månader sedan försa du dig i ett inlägg så att mina misstankar bekräftades.
1) Okay. Här är en video där jag förklarar varför kvinnor inte ska få rösta,
https://sendvid.com/vqobi974
2) Jag kan vinkla kameran så att det syns att jag inte skriver efter något manuskript?
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
3) Realistisk? Lol! Du är verkligen störd med ditt ofantliga kvinnohat. Kvinnor är lika kompetenta som män.
Here you go. "
Bättre utbildning, mer erfarenhet och högre produktivitet. Ändå har kvinnor sämre betalt än män.". Lol yeah, bro!
Men kvinnor jobbar inte ens med ingenjörs-arbete. De kopierar papper och fikar, kanske skriver en rapport då och då. Så om produktiviteten räknas i hur mycket papper man kopierar och antalet fika pauser då vinner kvinnor med flera 100%.
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
4) Om du tittar på kvinnor är det naturligt att det finns 1 ledare (typ en drottning) och alla andra kvinnor plus män gör som hon säger därför får både män och kvinnor saker gjorda.
Kan du ge några exempel på det?
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
5) Men om du tittar på män finns det ingen manlig ledare och alla män gör som han säger. Män sitter bara och pratar strunt med varandra och får ingenting gjort. Precis som jag sa om de sydländska männen som bara fikar, kedjeröker och tjafsar med varandra. Många män ägnar sig åt att porrsurfa eller spela nätpoker på arbetstid.
Jo överallt där män samlas tenderar det att finnas en ledare som bestämmer. Det finns en lag-kapten i fotbollslag, en jaktledare i jaktlag, och så vidare. Det finns ingen fika-ledare när kvinnor samlas för att fika.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Du hänvisar till en misogyn blogg som fakta? Du ÄR dum i huvudet.
Svara på argumenten.
Citat:
Ursprungligen postat av
udon
Babianen är knappast en kvinna. Det är en snubbe!
Jag är villig att träffa folk härifrån IRL?