2016-08-08, 12:14
Medlem
Hidden333s avatar
Du menar att degenerativt beteende är en bristvara, jo tjena.
Citera
2016-08-08, 12:23
Medlem
Dissociatives avatar
Killen va ju helt störd.. Sådana som han ger dålig publicitet för rock musik och fans av rock musik.
Citera
2016-08-08, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dissociative
Killen va ju helt störd.. Sådana som han ger dålig publicitet för rock musik och fans av rock musik.
Nej såna som han behövs i samhället. Han var rolig och det mesta han sa stämde. Han var en punkgud.
Citera
2016-08-08, 12:37
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStalker1988
Nej såna som han behövs i samhället. Han var rolig och det mesta han sa stämde. Han var en punkgud.
Punkgud?
Nja, snarare mentalt efterbliven och en lallare.
Citera
2016-08-08, 12:43
Medlem
morpdeuss avatar
Tycker du att det är underhållande när en person tömmer tarmen på scen och smörjer in sig själv i sitt eget exkrement?
Citera
2016-08-08, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av morpdeus
Tycker du att det är underhållande när en person tömmer tarmen på scen och smörjer in sig själv i sitt eget exkrement?
Jo det är det. Se folks reaktioner är allrid kul. Svenskar är så tråkiga.
Citera
2016-08-08, 12:50
Medlem
Jag är kluven helt klart. Onekligen en intressant karaktär, även om jag inte direkt skulle säga att han gjorde något storartat musikaliskt intryck direkt. men tänker man på det mer än 2 sekunder så inser man ju att han var en karl som mådde riktigt jävla dåligt och mest troligt hade en halv pocketbok med psykiska problem, kort sagt rätt synd om honom i grund och botten.
Citera
2016-08-08, 13:23
Medlem
GG Allin är(var) ju grym! Vilken smutsigt dekadent herre. Musiken passar stilen som handsken.

Bite it, you scum...
Citera
2016-08-08, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Jag är kluven helt klart. Onekligen en intressant karaktär, även om jag inte direkt skulle säga att han gjorde något storartat musikaliskt intryck direkt. men tänker man på det mer än 2 sekunder så inser man ju att han var en karl som mådde riktigt jävla dåligt och mest troligt hade en halv pocketbok med psykiska problem, kort sagt rätt synd om honom i grund och botten.
Läste att dom hade gjort ett psykiatriskt test och kommit fram till att han var bipolär. Alltså han var varken antisocial eller sociopat. Men att drogerna gjorde det värre för honom. För min del så gillar jag nog mest när han gjorde musik med The Jabbers. Ifrån filmen Hated så intervjuade dom några klasskompisar som sa att GG allin tyckte om att klä sig i kvinnokläder och när han inte knarkade var han normal.
Citera
2016-08-08, 16:11
Medlem
hvita.nhegrers avatar
GG var min idol när jag var ung. Men inte nu längre. Men visst är han skön.
Citera
2016-08-09, 17:05
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jo, GG Allin är en förebild och idol för mig. Han är helt klart den coolaste rockstjärnan någonsin och bra musik gjorde han också.
Citera
2016-08-09, 17:11
Medlem
Avva66s avatar
Mannen var ett äckel och en störd knarkare, skröt om att han knullat 12-åringar, etc. Men en del låtar är faktiskt rätt bra.

Jag menar, han är inte så jävla kaxig i denna doku, och Polisen ville väl inte ens ta i den nedskitade fan med tång ens:

https://www.youtube.com/watch?v=3F9yk8X1TAw

Edit, spana in bootsen eller vad fan det är han har på fötterna. Hur jävla coolt är det?
Tydligen så var det hans sista dag i livet, och det var ju ifs tråkigt.

Angående det där med 12-åringar, @ 3:40 :

https://www.youtube.com/watch?v=bn4jd_Pc0T4
Senast redigerad av Avva66 2016-08-09 kl. 17:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in