2016-08-06, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men dessa är väl inte heller riktiga polare? De blev det efter de blev lite kända typ. Tror nog det är rätt mycket falsksmile där emellan. Sedan krävs det två för tango som alltid så riktiga ilskan bör väl i så fall riktas mer åt den närmast...

Inte barndomspolare direkt men det är bla därför dom andra vänt henne ryggen. Girlkodex rules.
Citera
2016-08-06, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickyflipp
OM det nu är så att My och Hedman legat så kan jag förstå att det skurit sig med Maggan. MEN varför är det så många andra som tar avstånd? Typ Madelene Illmrud el vad hon nu heter?
Det som är lite störigt oxå är att Johanna Toftby verkar hejja på det hela, skickar massa hjärtan och pussgubbar till M.G och M.I bl a.

Toftby och My har haft någon form av "beef" ända sedan My var med i Ensam mamma söker. Varför har jag aldrig riktigt förstått, men troligtvis är hon sur över att My har fått så mycket mer uppmärksamhet.
Citera
2016-08-07, 12:49
Medlem
S-hund temporärs avatar
Allt jag är nyfiken på är: Hur i hela helvete hamnar debilt gaggande om en totalt okänd blomsterförsäljerska på Sveriges största nätforums "aktuella ämnen"-lista? Finns det ingen Cretinbook-grupp för det aktuella byalaget där sådant här kan avhandlas?
Citera
2016-08-07, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S-hund temporär
Allt jag är nyfiken på är: Hur i hela helvete hamnar debilt gaggande om en totalt okänd blomsterförsäljerska på Sveriges största nätforums "aktuella ämnen"-lista? Finns det ingen Cretinbook-grupp för det aktuella byalaget där sådant här kan avhandlas?

Var har du varit senaste åren? Suttit med en påse på huvudet och cement i öronen
Det här är sånt man snackar om vet du
Citera
2016-08-07, 15:22
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Lössläppta kvinnor har det alltid skvallrats om. Självklart även här på FB. Den som inte vill läsa gör klokt i att inte besöka avdelningen Kändisskvaller.
Citera
2016-08-07, 15:43
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Detta är intressanta grejor. Hela Sverige vill veta vad nu denna My (som de flesta inte har en aning om vem är människan?) gjort.
Citera
2016-08-07, 19:55
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Lössläppta kvinnor har det alltid skvallrats om. Självklart även här på FB. Den som inte vill läsa gör klokt i att inte besöka avdelningen Kändisskvaller.

Det var väl mer ledet du inte kursiverade - kändis - som jag hängde upp mig på. Men fruntimret har tydligen en gång i tiden varit med något TV-program av och för utvecklingsstörda, så därmed är hon säkert "kändis" enligt åtminstone någon annan människas kriterier än hennes egna. Skvallra på bara. Over and out.
Citera
2016-08-08, 11:25
Medlem
Smockads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Hahahahahaha! "Åstadkommit något på riktigt". Haha!

Att göra en gastric bypass och vara med i "Ensam mamma söker" för att därefter starta blogg är att "åstadkomma något på riktigt"
Hon har startat och byggt ett företag med ett helt gäng anställda. Har du gjort det?

Hur många av hennes belackare har gjort det?
Citera
2016-08-08, 11:27
Medlem
Smockads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morriiss
Det tjaffsas vilt bland kommentarerna hos bla J.T, M.I, M.N, ... har även sett lite hos M.G men hon sätter ner foten direkt o markerar att skvaller o ryktesspridning om andra inte är OK hos henne.

Att My gjort något är glasklart men frågan är bara vad... hade det bara varit bloggläsarna som hittat på så skulle inte så många försvinna från hennes vänskapskrets ju
För oss som inte har koll på sandlådan av bloggare, vilka är JT, MI, MN och MG?
Citera
2016-08-08, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smockad
Hon har startat och byggt ett företag med ett helt gäng anställda. Har du gjort det?

Hur många av hennes belackare har gjort det?

Har nog inte haft "ett gäng" anställda. Verkar vara två om man läser vad hon själv skriver.
Citera
2016-08-08, 13:08
Medlem
Smockads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skepparen7
Har nog inte haft "ett gäng" anställda. Verkar vara två om man läser vad hon själv skriver.
[/indent]

Fyra, enligt officiella uppgifter.

http://www.allabolag.se/5567549372/bokslut

Oavsett vilket: Hon har åstadkommit betydligt mer än de flesta kverulanter och näthatare, och DEFINITIVT mer än de random slaskbloggare som tydligen hamnat i något slags krig med henne.

Att c-kändisarna hackar på henne är inget konstigt, de har inget bättre för sig och försörjer sig på sådant, men märkligt om det ska gå något drev mot henne bland vanligt folk.
Citera
2016-08-08, 20:16
Medlem
Hon har ju gått i konkurs också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här