Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-20, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Tror det är ca 3 år sedan hon la ut en nakenbild på honom när han badade men tog bort bilden sen för ljuga ihop en historia att hon inte såg att han var naken!?

https://nyheter24.se/bloggbevakning/2017/06/12/men-myggan/
Citera
2020-11-20, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Upplever det är lite si och så med hygienen, varför blir inte sonens hår klippt utan ska se ut som ett troll medan hon springer och bleker och klipper håret osv

Hela den där familjen är ju lite du och så med hygienen känns det som.

Lilleman i sig, men Jonas verkar ju vara en lufs som bara drar fötterna efter sig. My i sig verkar ju inte vara bättre själv, snuskiga händer/naglar, ohälsosam, enbart går i träningskläder, bor i soffan med töcken som alltid har samma påslakan. (Antingen har de enbart en färg o mönster på sina påslakan eller så byter de aldrig på täcket i soffan.
Citera
2020-11-20, 17:23
Medlem
TPLs avatar
Från i våras:
Citat:
Jag gör roliga frukt tallrikar somnade ut som gubbar! Jag skämmer bort honom med isglass i massor! Tänder ljus på kvällen för att skapa ”mys-känsla”.

Isglass är det absolut sämsta man kan äta i glassväg! Som att suga på sockerbitar. Men My lägger väl in det i sin Lifesum-app och ser hur mycket energi det ger.

Om hon fortsätter mata på med isglass får de räkna med sömnlösa nätter och tandvärk. Stackars barn.
My och tant Anna har risiga tänder, ingen av dem har förstått hur det kommer sig.
Citera
2020-11-20, 18:40
Medlem
TPLs avatar
Usch! My la tydligen upp en bild på sin blogg för ett par år sen. Bilden föreställde hennes son som badade naken, snoppen fullt synlig. Flera såg bilden, bland annat blev den uppmärksammad på Bloggbevakning.
My gick i taket, hon hade lagt upp den av "misstag" och tagit bort den efter 17 minuter. I detta smala tidsfönster var det ändå så många som hann se... Säkert pedofiler också. 😡
Flera sa att bilden var synlig betydligt längre tid än 17 minuter. Ska man tro på dem eller My? Vem är sjukast?

My till attack på Bloggbevakning:
Citat:
Cam Cam, det ligger inga nakenbilder på min son, som avslöjar annat än en pojke som tagit sitt premiär dopp för året ! Du däremot verkar vilja uppmärksamma detta till något sexuellt! HELT SJUKT! SKÄMS! /My

Den bild som fortfarande finns att se i Expressen är inte snoppbilden hon tog bort.

Som nån skrev:
Citat:
Lägg tid irl på sonen ist för på bloggen säger jag får lite ont i magen…hon skriver ofta numera, sedan hon blev anmäld till soc, att sonen går före allt men många ggr känns det som/verkar det som att bloggen går före.
Det är därför han uppmärksammas så mycket nu. Synd att det blir för mycket. Arma unge.
Citera
2020-11-20, 21:41
Medlem
TPLs avatar
NU har hon fattat det där med Münchausen men inte ens i rubriken lyckas hon stava rätt. 😂
Citat:
MÜNCHENHAUSEN BY PROXY, PÅSTÅR ”TROLLET” …

https://mymartens.se/2020/11/20/munchenhausen-by-proxy-pastar-trollet/

Själv går hon ut och solar, sjuke sonen inne och ugglar. My ringt kommunen för att det blåst ner ett träd, litet och smalt, över hennes promenadstig - hon är upprörd över att det ligger kvar efter 3 dar.
I stället för att fota det hade du kunnat dra det åt sidan eller bara kliva över. De på kommunen har annat att göra, det finns en värld utanför din bubbla, den riktiga världen.
Citera
2020-11-21, 04:15
Medlem
Hänger inne hos grannen innan kvällens PW.
My verkar vara riktigt sinnesslö.
Exakt vad är det hon inte har fattat inrekommendationerna att inte umgås med andra än närmsta familjen???
Att vara inne hos grannen och även lägga ut det på insta....

Sen är det direkta försvarstalet att de ska ut på PW och då kommer hålla 2 meter så det är safe.
Citera
2020-11-21, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Har man givit "bullfitta" ett ansikte får man faktiskt ta sig vissa friheter tycker jag.
Många unga tjejer som lider av detta, och inte förstår att vi är många som gillar det!
Samhällsnyttig funktion kanske hon kan åberopa!

Exakt så broder. Mer bullfitta åt folket!
Citera
2020-11-21, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
NU har hon fattat det där med Münchausen men inte ens i rubriken lyckas hon stava rätt. 😂

https://mymartens.se/2020/11/20/munchenhausen-by-proxy-pastar-trollet/

Själv går hon ut och solar, sjuke sonen inne och ugglar. My ringt kommunen för att det blåst ner ett träd, litet och smalt, över hennes promenadstig - hon är upprörd över att det ligger kvar efter 3 dar.
I stället för att fota det hade du kunnat dra det åt sidan eller bara kliva över. De på kommunen har annat att göra, det finns en värld utanför din bubbla, den riktiga världen.
Det hade väl varit lite bra och naturlig träning, samtidigt som man gör nytta för andra, om hon hade tagit bort "trädet" som inte var så stort...
Citera
2020-11-21, 11:47
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Det hade väl varit lite bra och naturlig träning, samtidigt som man gör nytta för andra, om hon hade tagit bort "trädet" som inte var så stort...
Tyvärr finns det inget i appen som kan omvandla "dra-undan-ett-spinkigt-träd" till nåt mätbart. Det är bara steg, gram och kalorier som räknas. Oväntad motion får inte plats i appen, allt måste bokföras.
Ska man väga sig före och efter toalettbesök?

Mvh Münchausen
Citera
2020-11-22, 00:20
Medlem
TPLs avatar
Fusk igen. Lånat foto från Superfruit.com den här gången. Är det bara kaffe, kokt ris och stekt kyckling/ägg hon klarar av? Det är det enda hon fotar själv.

Först listar hon alla ingredienser och ger sen en utförlig beskrivning hur man blandar och gör bollarna. Som om inte det vore nog länkar hon till receptet på Superfruits sida. Om hon klarar av att göra bollarna borde hon klara av att laga riktig mat.

Sonen och Jonas äter massor av de där bollarna. Det blir väl till att kräkas igen då. Nä, va dum jag är! Det är ju bara under skoldagar ungen är sjuk.
Hoppas hon var ren under naglarna när hon "bakade". Om jag vore Jonas skulle jag flytta hem till Tierp igen. Innan soc kommer och utreder...

Här är bilden hon inte kunde ta själv:
https://www.superfruit.com/se/recept/julrecept/pepparkaks-rawfoodbollar?utm_source=adrecord&utm_medium=affil iate&utm_campaign=adrecord
Citera
2020-11-22, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Fusk igen. Lånat foto från Superfruit.com den här gången. Är det bara kaffe, kokt ris och stekt kyckling/ägg hon klarar av? Det är det enda hon fotar själv.

Först listar hon alla ingredienser och ger sen en utförlig beskrivning hur man blandar och gör bollarna. Som om inte det vore nog länkar hon till receptet på Superfruits sida. Om hon klarar av att göra bollarna borde hon klara av att laga riktig mat.

Sonen och Jonas äter massor av de där bollarna. Det blir väl till att kräkas igen då. Nä, va dum jag är! Det är ju bara under skoldagar ungen är sjuk.
Hoppas hon var ren under naglarna när hon "bakade". Om jag vore Jonas skulle jag flytta hem till Tierp igen. Innan soc kommer och utreder...

Här är bilden hon inte kunde ta själv:
https://www.superfruit.com/se/recept/julrecept/pepparkaks-rawfoodbollar?utm_source=adrecord&utm_medium=affil iate&utm_campaign=adrecord

Hmmm.. Jon@s ser inte genuint glad eller lycklig ut, på någon bild.
Hur har hans liv sett ut innan My fick honom i sitt grepp?
Citera
2020-11-22, 01:58
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hmmm.. Jon@s ser inte genuint glad eller lycklig ut, på någon bild.
Hur har hans liv sett ut innan My fick honom i sitt grepp?
Det skulle va bättre om de va KK bara men han måste ju bo nånstans också. Han förtjänar en med fötterna på jorden och indianerna i kanoten.
Säkert blir han utnyttjad till allt från montera möbler, städning (om i Roberto kommer dit och dammsuger) till att rasta accessoarhunden och laga mat.

#myfuskar #mylånarbilder #mybakarmedbokstäver #mykrånglartilldet #millanbordekorrläsa #omyndigförklaranu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in