Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Du hittar bara på. Det finns ingenting som tyder på att majoriteten våldtäkter sker av svenskar. Visa mig en källa på det, din äckliga lögnhals.
En våldtäkt är alltid en våldtäkt, oavsett var fanskapet kommer ifrån.
Lagen tar inte hänsyn till om våltäktsmannen är svart, vit eller i grön maskeraddräkt.
Och jo trots allt snack om jämställdhet så är det fortfarande vi män som står för dom allra allra flesta av våltäkterna, kvinnor gör det väldigt sällan.
Har man någon gång satt sin fot på krog & pub så vet man att det tafsas vilt. Ja det förekommer även på div arbetsplatser.
Män som inte tafsar vet med sej detta. Men vi kan knappast gå i god för att andra inte tafsar.
Faktum är att jag är nästan säker på att i stort sätt varenda individ kladdat på någon, någon gång i livet.
Få är dom som inte gjort så. Allt ifrån tonåren till pension så har det flesta någon gång haft svårt att hålla fingrar och händer i styr. Och då menar jag såväl kvinnor som män, tjejer och killar.
Och tafsande måste inte bestå av tuttar ,kön eller bak. Det finns fler kroppsdelar.
För som sagt detta sker på arbetsplatser, på dansgolvet och lite överallt. Kanske har tom någon bjudits hem med tron på sex. Men trots kladdande fått nobben ?
Sitter man på ett forum på Flashback och påstår att man aldrig aldrig någonsin kladdat på någon annan individ ,så är det kanske sant. Men troligtvis är individen/skribenten en lögnare.
Troligen har tom Jenny troligtvis någon gång i livet kladdat och toligtvis har Niklas någon gång i livet gjort så.
Men det gör inte dessa två människor till sämre folk för det. Tvärt om dom är ju som folk över lag.
Men våldtäkt, absolut inte ,dom som gör så är idioter.
Och idiot blir man för sina handlingar och inte för vad man kommer ifrån.