Citat:
Ursprungligen postat av
bernad_law
Desperationen stiger, det kommer att bli lika som i går när man hade "kastat ut rebellerna från artilleribasen" men när det visade sig vara en lögn. Filmen som diskuterades förut från rondellen är filmad i går.
Det här blev ju lite komiskt. Jag tog tidigare upp en anledning till varför man ska ta båda sidors påståenden med ett badkar salt. Jag presenterade något som visade att dom nästan varje dag sedan belägringen började har påstått någon gång under dagen att belägringen var bruten.
Och nu kom denna dagens "belägringen är bruten" och du sväljer det som om det vore en otvivelaktig sanning. Komiskt minst sagt.
Det har inte ens släppts några filmer från resten av ramoush som kan bekräfta att alnusra och alsham har tagit över resten av området som dom försöker penetrera för att bryta belägringen. Och jag tror du vet själv att om nu så är fallet, så hade det likt efter alla andra framgångar bara någon timme efter laddats upp filmer från de platser.
Jag tror du gör dig själv en otjänst att ta ut saker i förskott såvidare inte du bara söker en snabb fix för att känna dig glad för stunden eller något.
Du kommer förmodligen förstå vad jag menar imorgon, när det med största sannolikhet kommer rapporteras likadant som tidigare idag dvs att det pågår strider i eller runtom basen.