Citat:
Ursprungligen postat av
Radiopsykologen
Förresten kul med nytt Trump rally ikväll!

Själv tycker man det är hårt med 40h vecka, men Trump verkar aldrig ta slut, twittrar dygnet runt, alltid rally, ny delstat hela tiden, företaget måste även det ges ett getöga då och då, intervjuer, verkligen up before the enemy eller vad man brukar säga!
Eller hur!? Man måste vara ett helt lag för att hinna följa honom. Samma energi och kreativitet som en bäbis har, hela livet. Bäbisar är övermänniskor. Redan efter ett år är alla småbarnsföräldrar jag känner kroniskt utmattade av stress, rädsla, förvirring, vansinne. Det är bara bäbisarna som har framtidens idéer. Eeemil! Har du hängt upp din syster/rival Ida/Hillary i flaggstången!??
Plingplong säger väckarklockan, oh sh*t, +04:30 EST. En ny dag gryr i whatever timezone. Twittra "Jail Hillary", borsta tänderna, twittra "Put'er in prison!", säg till piloten att landa nånstans där 10000+ supportrar väntar på mig för att hylla mig.
Gårdagens tal gav enligt mig inte så många nyheter. Hoppas han kommer med något ikväll. Det är verkligen ett avbrott från hans primärval, men jag tycker han måste förtydliga sin Hillary-kritik på sakfrågorna nu. Jag tror han övar framför spegeln just nu, ombord på sin 757. (Han kommer att uppgradera Air Force One big league!)