Citat:
1. Kan och kan, hittills har ingen kunnat motbevisa äktheten av bilden. Så ditt prat om att den kan vara manipulerad är egentligen ointressant.1. Har jag påstått att den är manipulerad? Nej, däremot har jag skrivit att den likaväl KAN vara resultatet av damagekontroll från den berörda gruppens anhängare. Det här har jag redan försökt förmedla till dig i mina förra inlägg. Om du sen har problem med grammatiken och inte kan göra skillnad på "kan" och "är" är inte mitt problem.
2. Fast du länkade till källor som du påståd skulle påvisa att grabben inte är ett barn, vilken etnictet grabben har var aldrig sakfrågan.
3. Allt som finns är en bild på ettfacebookinlägg, som enligt opposition påstås tillhöra en kusin till grabben i inläggen bekräftar att han var 19 år.
4. Som sagt att du har fått hybris är inget som berör mig. Jag skrev ett inlägg riktad till en helt annan användare för att ge en heads upp till resten av deltagarna att inlägget inte innehöll det som efterfrågades utan snarare motsatsen och även något som inte hade med åldern att göra även om du först påstod att det skulle göra det.
Det är en sak att länka partiska källor för att stödja sin sak, det är en annan att efterfrågas oberoende sådana och sedan ändå länka högst partiska källor utan att säga ett ljud om det i hopp om att folk inte ska märka det.
2. Fast du länkade till källor som du påståd skulle påvisa att grabben inte är ett barn, vilken etnictet grabben har var aldrig sakfrågan.
3. Allt som finns är en bild på ettfacebookinlägg, som enligt opposition påstås tillhöra en kusin till grabben i inläggen bekräftar att han var 19 år.
4. Som sagt att du har fått hybris är inget som berör mig. Jag skrev ett inlägg riktad till en helt annan användare för att ge en heads upp till resten av deltagarna att inlägget inte innehöll det som efterfrågades utan snarare motsatsen och även något som inte hade med åldern att göra även om du först påstod att det skulle göra det.
Det är en sak att länka partiska källor för att stödja sin sak, det är en annan att efterfrågas oberoende sådana och sedan ändå länka högst partiska källor utan att säga ett ljud om det i hopp om att folk inte ska märka det.
2. Grabbens hemkomst är relevant då det är kopplat till en del av beläggen. Återigen, ingen av dessa länkar utgör i sig tillräckliga belägg, utan endast om du ser dessa i helhet. Hoppas du förstår det.
3. Ja, det är en FB-bild som visar en anhörig ifrågasätta rapporteringen om att grabben är 12 och palestinier. Det är anmärkningsvärt och värd att uppmärksamma.
4. Du valde helt enkelt att ignorera filmsekvenserna med ljud och istället käbbla om varför du skrev ditt inlägg? Ok.
Är en pro-Assad twittrare partiskt...? Vad som är opartiskt och oberoende är subjektivt, därför är det upp till var och en att bedöma huruvida de uppfyller standarden för vad de anser är trovärdigt.
Det är intressant och anmärkningsvärd att du inte har ifrågasatt andra personer i tråden som påstått att pojken är 12 år. Vart var dina vigilantvurmar då?