2016-08-05, 01:40
Medlem
Poliakovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
JA

NEJ

Varför bryr du dig, hon har sagt NEJ

Orsaken är att hon inte vill. Ditt agerande visar att du inte accepterar hennes svar du fortsätter att fråga och tjata fast hon har svarat NEJ. Fatta hur obekvämt det troligen kändes för henne.

Haha, huvudet på spiken! TS attityd tyder på att han inte kan vara särskilt mogen, gissar på max 20 år.
Citera
2016-08-05, 01:40
Medlem
Whitemaskulinists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Det är exakt vad folk gjort i tråden. Du bemöter det genom att fråga om vi är tröga.

Som analsexsälskare måste du ha träffat på folk som inte vill ha analsex tidigare.
Hon vill inte, men det betyder inte att hon döljer något.

Har aldrig utgett mig för att vara analsex-älskare men uppskattar variation i sexet. Folk har gett svar i stil med "hon vill bara inte" och det framkommer i trådstarten att hon inte vill.
Sen jag började uppskatta analsex har jag ändast träffat tjejer (av slumpm) som också har uppskattat det.
Trodde det var vanligare med analsex än vad ni som svarat på kommentarerna menar.
Citera
2016-08-05, 01:44
Medlem
Poliakovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitemaskulinist
Att störa sig på att ens eventuella partner inte kan ge en den typ av sex man vill ha tycker jg inte är särskilt illa. Du överdramatiserar saker och ting.
Du hade ju kunnat ge mig ett ordentligt svar på de biologiska frågor jag har ställt istället för att komma med synpunkter angående vad jag stör mig på.
Du menar alltså att de som ej är intresserade av att läsa biologiboken (Sveriges majoritet) ska få nöja sig med att runka?

Hela ditt inlägg skriker kränkt rövhålsfetishist som vägrar ta ett nej, och börjar istället misstänka att bara för att hon är nybliven mamma och säger nej så måste det betyda att hon döljer något.
Citera
2016-08-05, 01:44
Medlem
Whitemaskulinists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
JA

NEJ

Varför bryr du dig, hon har sagt NEJ

Orsaken är att hon inte vill. Ditt agerande visar att du inte accepterar hennes svar du fortsätter att fråga och tjata fast hon har svarat NEJ. Fatta hur obekvämt det troligen kändes för henne.

Jag vill ha orsaken till varför hon inte vill.
Citera
2016-08-05, 01:45
Medlem
Anledningen är så klart att hon redan har en kille som knullar henne i rumpan, och nu är hon primärt ute efter någon som kan fylla det andra hålet.

Om orsaken nu är medicinsk - spräckning, tarmsjukdom, etc. - och hon inte vill prata om det, kan man ens säga att hon "döljer" något då? Är du muslim?
Citera
2016-08-05, 01:47
Medlem
Whitemaskulinists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poliakov
Hela ditt inlägg skriker kränkt rövhålsfetishist som vägrar ta ett nej, och börjar istället misstänka att bara för att hon är nybliven mamma och säger nej så måste det betyda att hon döljer något.

Haha jag vägrar inte ta ett nej men jag är nyfiken på varför hon inte vill.
Hon har aldrig sagt nej men hon har däremot sagt att hon inte har analsex.
Citera
2016-08-05, 01:57
Medlem
Ryggradsluss avatar
Det är äckligt och sjukt med analsex.
Citera
2016-08-05, 01:59
Medlem
Whitemaskulinists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryggradslus
Det är äckligt och sjukt med analsex.
Har nämnt tidigare i tråden att jag inte är intresserad av moralpredikan särskilt inte när moralen är den samma som abrahamiter förespråkar.
Citera
2016-08-05, 02:05
Moderator
Nospheratus avatar
För det första är det en jävla myt att kvinnor blir slappa av barnafödande. För det andra förstår jag inte riktigt vad det är för svar du är ute efter. Vad som är bländade kristallklart är att hon inte gillar analsex. Och du vill veta varför.

Varför tror du att det finns någon förklaring som du kommer bli tillfredställd av? Vissa gillar inte jordgubbar bara. De gillar inte smaken. Det betyder inte att de blev tvångsmatade med jordgubbar när de var barn av en psykotisk clown som rymt från rättspsyk. Vissa gillar inte analsex heller. Dom tycker helt enkelt att det är varken sexigt eller skönt. Jag förstår inte hur du menar att det skulle finnas någon spektakulär anledning eller bakgrundshistoria till det?
Senast redigerad av Nospheratu 2016-08-05 kl. 02:08.
Citera
2016-08-05, 02:07
Medlem
BigFatCones avatar
Eftersom du är så jävla nyfiken på varför så har du inte accepterat det.
Citera
2016-08-05, 02:09
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitemaskulinist
Haha jag vägrar inte ta ett nej men jag är nyfiken på varför hon inte vill.
Hon har aldrig sagt nej men hon har däremot sagt att hon inte har analsex.

Hon har sagt enligt dig att hon inte gillar analsex, det låter som ett nej i mina öron. Acceptera det och gå vidare istället för att försöka tvinga dig på ett svar.
Citera
2016-08-05, 02:37
Medlem
jdepps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
Vad är det att diskutera hon sa NEJ acceptera.
Tydligen svin som ts har svårt att acceptera att man inte vill ha det och tjatar... been there..och kan säga riktigt avtändade med såna som ts 😝
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in